Strona 1 z 1

Zmiana numeru TP

Post:02 sty 2009, 20:31
autor: soriek
Witam

Mam pytanie (może ktoś będzie znał odpowiedź):
Co muszę zrobić jeśli chcę zmienić numer telefonu stacjonarnego w TP?
Czy wystarczy zadzwonić na 9393 czy coś więcej?

z góry dziekuję za odpowiedź

Post:02 sty 2009, 20:49
autor: lesioand
jak wiesz tp to potęga i nic z tego musisz złożyć podanie z 2 miesięcznym wypowiedzeniem i dopiero możesz przejść do innego operatora.
można tez np,jak z siec dialog zadzwonić i oni sami załatwia przeniesienie

Post:02 sty 2009, 20:53
autor: kowcio
lesioand pisze:jak wiesz tp to potęga i nic z tego musisz złożyć podanie z 2 miesięcznym wypowiedzeniem i dopiero możesz przejść do innego operatora.
można tez np,jak z siec dialog zadzwonić i oni sami załatwia przeniesienie
Autor tematu chce zmienić numer telefonu w TP, nie chce przenieść go do innego Opa.

Post:02 sty 2009, 21:35
autor: lesioand
:smt006 no tak nieraz tak bywa ze sie nie czyta dokładnie , ale może to się innym przyda, a co do zmiany nr telefonu najlepiej zadzwonić i zapytać

Post:03 sty 2009, 00:10
autor: mikage1
mozna przez BL; koszt 18,30; czas oczekiwania - ok 14 dni

Re: Zmiana numeru TP

Post:05 sty 2009, 02:31
autor: protoplasta
soriek pisze:Witam

Mam pytanie (może ktoś będzie znał odpowiedź):
Co muszę zrobić jeśli chcę zmienić numer telefonu stacjonarnego w TP?
Czy wystarczy zadzwonić na 9393 czy coś więcej?

z góry dziekuję za odpowiedź
Tez mnie to zainteresowało z czystej ciekawości, więc wysłełem zapytanie na bok na moje dane z prośbą żeby odpowiedzieli na to pytanie. Jak dostane od nich info to skopiuje na forum.

pzdr

Re: Zmiana numeru TP

Post:08 sty 2009, 22:21
autor: bard
protoplasta pisze:
soriek pisze:Witam

Mam pytanie (może ktoś będzie znał odpowiedź):
Co muszę zrobić jeśli chcę zmienić numer telefonu stacjonarnego w TP?
Czy wystarczy zadzwonić na 9393 czy coś więcej?

z góry dziekuję za odpowiedź
Tez mnie to zainteresowało z czystej ciekawości, więc wysłełem zapytanie na bok na moje dane z prośbą żeby odpowiedzieli na to pytanie. Jak dostane od nich info to skopiuje na forum.

pzdr
Jestem w trakcie zmiany numeru (chyba ;) ) i jak zadzwonilem na 9393 to kazali mi do salonu tp podjechac i zlozyc podanie. W salonie napisalem odrecznie, ze chce zmienic numer i pani powiedziala, ze w ciagu dwoch tygodni przyjdzie aneks poczta. W sobote mina dwa tygodnie i na razie ani aneksu ani zmiany numeru nie widac.
Jezeli to faktycznie na 9393 daje sie zalatwic to jestem troche zly, ze specjalnie pojechalem :x

Post:09 sty 2009, 22:18
autor: kowcio
bard, mógłbyś napisać, ile kosztowało Ciebie zmiana numeru w TP (wiem, że mikage1 napisał kwotę 18,30 PLN, ale to jak na TP strasznie tanio), oraz czy kwota zmiany numeru jest zależna od abonamentu?

Re: Zmiana numeru TP

Post:11 sty 2009, 03:11
autor: protoplasta
protoplasta pisze:
soriek pisze:Witam

Mam pytanie (może ktoś będzie znał odpowiedź):
Co muszę zrobić jeśli chcę zmienić numer telefonu stacjonarnego w TP?
Czy wystarczy zadzwonić na 9393 czy coś więcej?

z góry dziekuję za odpowiedź
Tez mnie to zainteresowało z czystej ciekawości, więc wysłełem zapytanie na bok na moje dane z prośbą żeby odpowiedzieli na to pytanie. Jak dostane od nich info to skopiuje na forum.

pzdr

nie ma wyjscia trzeba zadzwonic na blekitna, na mamila nie baro chcuialo im sie odpowidac ;/ ters odpowiedzi poniezej :D


W nawiązaniu do maila informuję, że w danej sytuacji należy skontaktować się z numerem błękitnej linii 9393, gdzie doradca udzieli wszelkich informacji. Połączenie jest bezpłatne z sieci TP. Ze względu na ochronę danych osobowych, doradcy obsługujący portal tp, nie podają szczegółowych informacji z konta Klienta i nie dokonują na nim modyfikacji.

proto....

Post:11 sty 2009, 11:11
autor: mikage1
kowcio pisze:bard, mógłbyś napisać, ile kosztowało Ciebie zmiana numeru w TP (wiem, że mikage1 napisał kwotę 18,30 PLN, ale to jak na TP strasznie tanio), oraz czy kwota zmiany numeru jest zależna od abonamentu?

http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358183/C ... 779878.pdf

strona 7, pozycja 5 (usługi nie są związane z konkretnym planem, tylko z linią)

Post:12 sty 2009, 09:25
autor: bard
kowcio pisze:bard, mógłbyś napisać, ile kosztowało Ciebie zmiana numeru w TP (wiem, że mikage1 napisał kwotę 18,30 PLN, ale to jak na TP strasznie tanio), oraz czy kwota zmiany numeru jest zależna od abonamentu?
W praktyce nie wiem ile bedzie to kosztowalo, bo nie zmienili mi jeszcze numeru, nie przyslali aneksu, nie przyslali nic do zaplaty :(
Natomiast jak dzwonilem na 9393 gdy chcialem zmienic numer to pani powiedziala, ze kosztuje to 18,30zl, ale trzeba sie fatygowac do salonu zlozyc podanie...
Nie mam pojecia czy istnieje zaleznosc od kwoty abonamentu - w moim przypadku chodzilo o abonament socjalny

Post:13 sty 2009, 23:07
autor: BL9393
Zmiana numeru zawsze kosztuje 18,30zł. Można ją zamówić w salonie jeśli numer ma być zastrzeżony lub na BL jeśli bez zastrzeżenia.

Pozdrawiam

Post:13 sty 2009, 23:46
autor: hainasz
Jeśli zmieniasz numer to możliwe, że przez to że korzystanie z dotychczasowego było uciążliwe, a zmiana wtedy jest bezpłatna.

Oto podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych - Dziennik Ustaw - rok 2006, nr 42, poz. 290 z dnia 2006-03-14

Jeśli to przez uciążliwość - napisz, że prosisz o zmianę ze względu na uciążliwość, podaj ze 2 terminy wystąpienia uciążliwości. Oddaj pismo w dowolnym punkcie TP, ale koniecznie poproś o kserokopie z potwierdzeniem przyjęcia z data pieczątką i danymi przyjmującego. Jak w ciągu 3 tygodni masz nowy nr, a jak nie to skarga mailem do UKE.

Proste (uważaj na konsultantów 9393 - pewnie mało który słyszał o tym rozporządzeniu)

Post:14 sty 2009, 05:07
autor: BL9393
teraz to tylko reklamacja, bo proces zmiany jest w trakcie ;)
a co do uważania na konsultantów to sobie zadzwoń i sprawdź czy ta informacja się pojawia... zanim ocenisz kogoś o kim nic nie wiesz :P

Post:14 sty 2009, 10:23
autor: hainasz
Oj zdziwiłbyś się ile wiem, zgadza się są ludzie kompetentni i Ci tu zaglądają, ale jest też sporo takich co... szkoda gadać. Sprawdź ile z Twoich kolegów z pracy zna to rozporządzenie. Na pewno Panie które pracują 20 lat i one dobrze wiedzą ;-).
Z jaskrawszych przykładów podam, że konsultant upierał się że nie można mieć różnych preselekcji dla połączeń krajowych i międzynarodowych, nawet po konsultacjach z technikami i kierownikami upierał się przy swoim.
Pocieszę Cie jednak, że dziś w porównaniu do reszty stacjonarnych operatorów w TP panuje miód.

Post:14 sty 2009, 15:23
autor: BL9393
oj z tymi stałymi pracownicami to też różnie bywa ;) a tak szczerze to wiem ze zmiana jest bezpłatna, ale nie znam tego rozporządzenia bo ta wiedza jest zbędna. Klienta interesuje co i jak zrobić by było taniej i za darmo. Jeśli doradca powie iż zgodnie z rozporządzeniem... co to da? Rozmowa jest taka "automatyczna"... dla mnie takie informacje są osobiście zbędne. Z drugiej strony niewiedza bierze się z systemu szkoleń oraz informowania pracowników w firmie ;)

Pozdrawiam ;)