Strona 1 z 5

niskirachunek.pl

Post:21 gru 2008, 12:24
autor: marcin_nr
Przedstawiam nowy portal - niskirachunek.pl Porównujemy oferty, pomagamy przy wyborze odpowiednich taryf i załatwiamy za Was papierkową robotę. Oferujemy swoim klientom możliwość oszczędzania na prawie każdym froncie domowych finansów, zaczynając od telefonu, internetu, energii elektrycznej, kredytów, rachunków bankowych, przez wszelakie ubezpieczenia (domów, pojazdów, na życie)

Co sądzicie ?Wszystkie uwagi mile widziane :)

Post:21 gru 2008, 20:07
autor: annubis17
Strona do d*py. strasznie mało operatorów, nie uwzględnia żadnych promocji itp. Wyszło że mam wszystko najtańsze choć są dużo tańsze od moich dostawcó

Post:21 gru 2008, 20:15
autor: marcin_nr
annubis17 pisze:Strona do d*py. strasznie mało operatorów, nie uwzględnia żadnych promocji itp. Wyszło że mam wszystko najtańsze choć są dużo tańsze od moich dostawcó
dziękuję za opinię. Stron ruszyła stosunkowo nie dawno i systematycznie jest aktualizowana. Jeżeli chodzi o operatorów ISP widocznych w portalu są to Ci , którzy mogą świadczyć usługę BSA na łączach TP czyli o względnie podobnym do TP zasięgu. Ceny abonamentu uwzględniają opłaty promocyjne.

Post:21 gru 2008, 20:22
autor: annubis17
w internecie bsa nie ma orange, ery, w telewizji cyfrowej nie ma promocji w cyfrze, w n jakieś ceny z kosmosu, o aster nigdy nie słyszałem. Ja bym tam jeszcze proponował dodać telefonie komórkową

Post:21 gru 2008, 20:38
autor: MADMAX
Sam pomysł jest dobry o ile wyniki będą wiarygodne.

Wstępnie mogę powiedzieć, że brakuje mi porównania ofert internetu mobilnego. Jest to przecież coraz popularniejsza usługa.

Jeśli chodzi o ofertę internetu stacjonarnego, to wyszło mi że mam najtaniej a nadal tkwię w umowie (jeszcze około pół roku chyba do końca) w której za swą opcję płacę dużo za dużo w stosunku do aktualnych ofert (nie tylko konkurencji ale i swojego operatora).

Zapewne mimo wszystko jeszcze tam kiedyś zajrzę.

Post:21 gru 2008, 20:51
autor: marcin_nr
annubis17 pisze:w internecie bsa nie ma orange, ery, w telewizji cyfrowej nie ma promocji w cyfrze, w n jakieś ceny z kosmosu, o aster nigdy nie słyszałem. Ja bym tam jeszcze proponował dodać telefonie komórkową
mamy to na uwadze i pozostałe oferty będą wprowadzane. Aster nie ma ogólnopolskiego zasięgu więc faktycznie możne nie być powszechnie znana. Telefonia komórkowa jest dość dużym działem i chwile to potrwa zanim zostanie uruchomiony.

[ Dodano: 2008-12-21, 21:02 ]
MADMAX pisze:Sam pomysł jest dobry o ile wyniki będą wiarygodne.

Wstępnie mogę powiedzieć, że brakuje mi porównania ofert internetu mobilnego. Jest to przecież coraz popularniejsza usługa.

Jeśli chodzi o ofertę internetu stacjonarnego, to wyszło mi że mam najtaniej a nadal tkwię w umowie (jeszcze około pół roku chyba do końca) w której za swą opcję płacę dużo za dużo w stosunku do aktualnych ofert (nie tylko konkurencji ale i swojego operatora).

Zapewne mimo wszystko jeszcze tam kiedyś zajrzę.
dzięki za sugestie :)

ceny są na bieżąco monitorowane i systematycznie aktualizowane. W pierwszej fazie chcemy się skupić na porównywaniu możliwie jak największej liczby operatorów z zakresu BSA.

Post:21 gru 2008, 23:10
autor: tajniak
Kalkulator taryf tele. nie przyjmuje w wyliczeniach minut w ramach abonamentu. Oferta Netii, po wpisaniu 120 rozmów minut lokalnych, przegrała ze wszystkimi... Przydałoby się wpisywanie adresu i dla tego adresu pokazywanie dostępnych ofert.

Post:21 gru 2008, 23:52
autor: mikage1
mi brakuje starszych taryf - ja mam w netii taryfę "prostą", której kalkulator nie uwzględnia...

Post:22 gru 2008, 10:31
autor: marcin_nr
mikage1 pisze:mi brakuje starszych taryf - ja mam w netii taryfę "prostą", której kalkulator nie uwzględnia...
zgadza się, na chwile obecną postanowiliśmy nie wprowadzać taryf wycofanych ze sprzedaży. Po co porównywać coś czego nie można mieć.

Post:22 gru 2008, 10:36
autor: Prometo
Kolego ja powiem Tobie jedną rzecz. Nie wklejaj w każdym poście linka do Twojej strony, bo oprócz tego linka nie piszesz nic konkretnego. Założyłeś jeden temat to wystarczy.

Post:22 gru 2008, 10:45
autor: annubis17
Prometo pisze:Kolego ja powiem Tobie jedną rzecz. Nie wklejaj w każdym poście linka do Twojej strony, bo oprócz tego linka nie piszesz nic konkretnego. Założyłeś jeden temat to wystarczy.
próbuje na siłe zareklamować tą strone...

Post:22 gru 2008, 10:52
autor: marcin_nr
Prometo pisze:Kolego ja powiem Tobie jedną rzecz. Nie wklejaj w każdym poście linka do Twojej strony, bo oprócz tego linka nie piszesz nic konkretnego. Założyłeś jeden temat to wystarczy.
teraz już dobrze ?

[ Dodano: 2008-12-22, 10:57 ]
annubis17 pisze:
Prometo pisze:Kolego ja powiem Tobie jedną rzecz. Nie wklejaj w każdym poście linka do Twojej strony, bo oprócz tego linka nie piszesz nic konkretnego. Założyłeś jeden temat to wystarczy.
próbuje na siłe zareklamować tą strone...
zależy mi na opiniach dot. strony.

[ Dodano: 2008-12-22, 11:08 ]
tajniak pisze:Kalkulator taryf tele. nie przyjmuje w wyliczeniach minut w ramach abonamentu. Oferta Netii, po wpisaniu 120 rozmów minut lokalnych, przegrała ze wszystkimi... Przydałoby się wpisywanie adresu i dla tego adresu pokazywanie dostępnych ofert.
W kalkulatorze aby obliczenia były prawidłowe powinno sie wpisać ilości z rachunku telefonicznego operatora lokalnego. Ilości " wydzwonione " jakie widnieją na fakturze przy rodzajach połączeń : lokalnych, miedzymiastowych i komórkowych przepisujemy do kalkulatora. Nie umieszczamy w nim minut, które posiadamy w abonamencie. Te informacje są dołaczone w zależności od wybranego abonamentu.

Post:22 gru 2008, 11:42
autor: tajniak
W kalkulatorze aby obliczenia były prawidłowe powinno sie wpisać ilości z rachunku telefonicznego operatora lokalnego. Ilości " wydzwonione " jakie widnieją na fakturze przy rodzajach połączeń : lokalnych, miedzymiastowych i komórkowych przepisujemy do kalkulatora. Nie umieszczamy w nim minut, które posiadamy w abonamencie. Te informacje są dołaczone w zależności od wybranego abonamentu.
Mówię o tym, że jak wpiszę 120 minut w lokalnych to nie liczy ich do abonamentu, tylko jako minuty, które romawiam ponad to co jest wliczone w abonament. Czyli wpisując 120 minut wg. kalkulatora w ofercie Netii rozmawiam 240 (120 wliczone + 120 wprowadzone w kalkulator przeze mnie), a w ofercie TP 180 (60 wliczone + 120 wpisane). Poprostu tak jakby zamawiało się abonament bez minut wliczonych w niego.

Post:22 gru 2008, 14:20
autor: marcin_nr
tajniak pisze:
W kalkulatorze aby obliczenia były prawidłowe powinno sie wpisać ilości z rachunku telefonicznego operatora lokalnego. Ilości " wydzwonione " jakie widnieją na fakturze przy rodzajach połączeń : lokalnych, miedzymiastowych i komórkowych przepisujemy do kalkulatora. Nie umieszczamy w nim minut, które posiadamy w abonamencie. Te informacje są dołaczone w zależności od wybranego abonamentu.
Mówię o tym, że jak wpiszę 120 minut w lokalnych to nie liczy ich do abonamentu, tylko jako minuty, które romawiam ponad to co jest wliczone w abonament. Czyli wpisując 120 minut wg. kalkulatora w ofercie Netii rozmawiam 240 (120 wliczone + 120 wprowadzone w kalkulator przeze mnie), a w ofercie TP 180 (60 wliczone + 120 wpisane). Poprostu tak jakby zamawiało się abonament bez minut wliczonych w niego.

rozumiem o co chodzi. trzeba wpisywać liczbę minut, które przekroczyły wliczone w abonament limity. Na rachunku TP są podane ilości minut jakie wykorzystano z puli bezpłatnych minut natomiast np w Netii trzeba sprawdzić to na koncie przez internet albo zadzwonić do bok u. W tej chwili zastanawiamy się nad rozwiązaniem, które umożliwiłoby automatyczne odliczanie bezpłatnych minut od informacji wprowadzanych przez użytkowników.

Post:22 gru 2008, 14:51
autor: tajniak
No tak, ale różne są wliczone minuty w różnych abonamentach. W takim razie ten kalkulator jest zły i niemiarodajny...

Post:22 gru 2008, 14:57
autor: marcin_nr
tajniak pisze:No tak, ale różne są wliczone minuty w różnych abonamentach. W takim razie ten kalkulator jest zły i niemiarodajny...
każdy chyba wie na jaki abonament popsuje umowę i ile ma w nim minut... nie widzę problemu a jedynie utrudnienie.

Post:22 gru 2008, 16:48
autor: Marens
Ten projekt jest bez sensu. Nie obraź się, ale z mojego doświadczenia Ci którzy chcą oszczędzić to wiedzą jakich operatorów mają w zasięgu, biorą ostatnie faktury i liczą. Oprócz tego są jeszcze dodatnie i ujemne aspekty danego operatora. Jako przykład przytoczę porównanie Cyfry Plus i Cyfrowego Polsatu. Nie da się ich porównać pod względem obsługi, mam same negatywne doświadczenia z Polsatem a z Cyfrą wręcz przeciwnie.

Post:22 gru 2008, 17:25
autor: annubis17
Marens pisze:Jako przykład przytoczę porównanie Cyfry Plus i Cyfrowego Polsatu. Nie da się ich porównać pod względem obsługi, mam same negatywne doświadczenia z Polsatem a z Cyfrą wręcz przeciwnie.
No widzisz, a ja mam wręcz odwrotne doświadczenia

Post:22 gru 2008, 18:02
autor: mikage1
marcin_nr pisze:
mikage1 pisze:mi brakuje starszych taryf - ja mam w netii taryfę "prostą", której kalkulator nie uwzględnia...
zgadza się, na chwile obecną postanowiliśmy nie wprowadzać taryf wycofanych ze sprzedaży. Po co porównywać coś czego nie można mieć.
żeby wiedzieć, czy opłaca się ze starej taryfy zrezygnować - bo nie każdemu sie to opłaca...

Post:22 gru 2008, 22:18
autor: marcin_nr
Marens pisze:Ten projekt jest bez sensu. Nie obraź się, ale z mojego doświadczenia Ci którzy chcą oszczędzić to wiedzą jakich operatorów mają w zasięgu, biorą ostatnie faktury i liczą. Oprócz tego są jeszcze dodatnie i ujemne aspekty danego operatora. Jako przykład przytoczę porównanie Cyfry Plus i Cyfrowego Polsatu. Nie da się ich porównać pod względem obsługi, mam same negatywne doświadczenia z Polsatem a z Cyfrą wręcz przeciwnie.
Dziękuję za opinię. W żadnym wypadku nie obrażam się, nie liczyłem na same pozytywy. na co dzień zajmuje się realizacją telemarketingowych projektów telekomunikacyjnych na poziomie sprzedaży i nie zgadzam się z Twoją opinią. Tak naprawdę świadomość o rynku telekomunikacyjnym jest bardzo mała. Rzadko , który klient zdaje sobie sprawę z istnienia takich możliwości wyboru jakie proponuje teraz rynek. Wielu ludzi tkwi przy swoim dotychczasowym operatorze bo są do niego przyzwyczajani, boją się zmian, bądź też nie mają czasu na przeglądanie stron o firmach świadczących usługi telekomunikacyjne i porównywanie ofert ( Jak się również okazuje " ręczne " porównanie ofert dla wielu ludzi stanowi problem tak samo jak problemem jest prawidłowe odczytanie faktury - niestety) Gdyby tak nie było operatorzy nie kładli by tak grubej kasy na wielkie kampanie reklamowe prowadzone rożnymi kanałami. Skoro podobne serwisy w np UK bądź w Niemczech cieszą się na prawdę dużym zainteresowaniem i odniosły już sukces to sytuacja taka będzie miała miejsce i w Polsce.

[ Dodano: 2008-12-22, 22:47 ]
mikage1 pisze:
marcin_nr pisze:
mikage1 pisze:mi brakuje starszych taryf - ja mam w netii taryfę "prostą", której kalkulator nie uwzględnia...
zgadza się, na chwile obecną postanowiliśmy nie wprowadzać taryf wycofanych ze sprzedaży. Po co porównywać coś czego nie można mieć.
żeby wiedzieć, czy opłaca się ze starej taryfy zrezygnować - bo nie każdemu sie to opłaca...
Racja... ale dla chcącego nic trudnego :)

w przypadku kiedy taryfa wycofana ze sprzedaży nie jest uwzględniona w kalkulatorze, proponuje o wysłanie maila do naszego specjalisty, który szybko dokona obiektywnego wyliczenia i prześle odpowiedź zwrotną. Jeżeli sygnałów takich będzie więcej to dany abonament zostanie wprowadzony do kalkulatora - przy dotychczasowych zapytaniach jakie otrzymujemy stanowi on znikomy procent. Jeżeli chodzi o taryfę prostą ze stawką 0.40 gr za minutę lok. to nie jest ona już w ogóle konkurencyjna.