Netia a rozwiązanie umowy
Post:12 wrz 2008, 15:21
Mam problem z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Netią. 07.08.2008 skończyła mi się promocyjna umowa na internet. Całkowicie chciałem zrezygnować zarówno z internetu jak i połączeń głosowych. 23.06.2008 Netia otrzymała pismo z wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług, w tym także dostępu do internetu. Okres wypowiedzenia upłynął z dniem 07.08.2008 a linia telefoniczna nadal jest podpięta pod centralę i wszystko działa tak jak zawsze.
Dzwoniłem na Infonetię, konsultantka przyjęła reklamację, ale na jej rozpatrzenie mają aż 30 dni. Stwierdzono że Dział Wprowadzania Danych mimo otrzymania pisma nie przekazał dyspozycji do operatora centrali o wyłączeniu usług. W tym czasie przychodzą faktury za kolejne okresy rozliczeniowe, których nie mam zamiaru płacić, ponieważ umowę z Netią uważam za rozwiązaną.
W drugiej fakturze wystawionej już po okresie wypowiedzenia oprócz abonamentów za internet i linię telefoniczną uwzględniono rozmowy z poprzednich miesięcy (ponad 2000 zł).
Rozmowy te nie były uwzględnione nigdy na poprzednich fakturach bo nie szły do billingu.
Odkryłem dziurę w oprogramowaniu Poczty Głosowej i przez nią wypuszczałem wszystkie rozmowy a taryfikowały się bezpłatnie jako połączenie ze skrzynką poczty.
Jestem ciekaw jak zachowa się operator, ponieważ nie mam zamiaru płacić faktur wystawionych po okresie wypowiedzenia z wyjątkiem rozmów przeprowadzonych w ostatnim okresie rozliczeniowym.
Czy ktoś z Was miał wcześniej problemy z rozwiązaniem umowy z Netią ??
Dzwoniłem na Infonetię, konsultantka przyjęła reklamację, ale na jej rozpatrzenie mają aż 30 dni. Stwierdzono że Dział Wprowadzania Danych mimo otrzymania pisma nie przekazał dyspozycji do operatora centrali o wyłączeniu usług. W tym czasie przychodzą faktury za kolejne okresy rozliczeniowe, których nie mam zamiaru płacić, ponieważ umowę z Netią uważam za rozwiązaną.
W drugiej fakturze wystawionej już po okresie wypowiedzenia oprócz abonamentów za internet i linię telefoniczną uwzględniono rozmowy z poprzednich miesięcy (ponad 2000 zł).
Rozmowy te nie były uwzględnione nigdy na poprzednich fakturach bo nie szły do billingu.
Odkryłem dziurę w oprogramowaniu Poczty Głosowej i przez nią wypuszczałem wszystkie rozmowy a taryfikowały się bezpłatnie jako połączenie ze skrzynką poczty.
Jestem ciekaw jak zachowa się operator, ponieważ nie mam zamiaru płacić faktur wystawionych po okresie wypowiedzenia z wyjątkiem rozmów przeprowadzonych w ostatnim okresie rozliczeniowym.
Czy ktoś z Was miał wcześniej problemy z rozwiązaniem umowy z Netią ??