Era Internet Stacjonarny - rozwiązanie umowy ;(
Post:15 sie 2008, 21:29
Witam
Mam taki problem, że jak może niektórzy znają sprawę miałem problemy z routerem. Zadzwoniłem do Ery i poprosiłem o sprawdzenie parametrów technicznych, bo tak nam poleciła pewna konsultantka. Rozmowa odbyła się w okolicach 2 sierpnia. Wczoraj wracam z wyjazdu (10 dni), a internet przestał działać (brak synchronizacji). Moja siostra która była w domu mówiła, że niedziała już od tygodnia. Dzisiaj dzwonię do Ery i konsultantka mówi, że TP niewyraziła zgody na świadczenie usługi o parametrach 2 mb/s, a jedynie na 1 mb/s. Dodatkowo powiedziała jestem jedyną osobą, którekj TP niewyraziła zgody na tą prędkość. Mam dwa warianty: prędkość 1 mb/s lub też zerwanie umowy. Pismo opisujące tą sytuację wysłano 13 sierpnia, więc jeszcze pewno długo sobie poczekam. Dodam, że nic niewskazywało na to, że niemogą świadczyć tej usługi, bo transfer był znakomity w obie strony, a na routerze parametry nie były aż tak tragicznie złe, chociaż do najlepszych nienależały.
Co w takiej sytuacji zrobić? Niechciałbym rozwiązywać umowy na tę 2 mb, bo płacę 79 zł miesięcznie w umowie na 1 rok (bo podpisałem w promocji "Dla wybranych") i prawdopodobnie nigdzie niema taniej (do Orangutana nie chcę przejść, a etlink, który w moim regionie świadczy usługę ma stały ip co ja raczej wolę zmienny). Czy interweniować w UKE czy to raczej nic nieda?
P.S. Era jako, że miałem ADSL od nich zaproponowała mi testy coś w stylu własnego BTS`a. Myślicie, że mi to teraz przyślą?
Proszę o pomoc.
Mam taki problem, że jak może niektórzy znają sprawę miałem problemy z routerem. Zadzwoniłem do Ery i poprosiłem o sprawdzenie parametrów technicznych, bo tak nam poleciła pewna konsultantka. Rozmowa odbyła się w okolicach 2 sierpnia. Wczoraj wracam z wyjazdu (10 dni), a internet przestał działać (brak synchronizacji). Moja siostra która była w domu mówiła, że niedziała już od tygodnia. Dzisiaj dzwonię do Ery i konsultantka mówi, że TP niewyraziła zgody na świadczenie usługi o parametrach 2 mb/s, a jedynie na 1 mb/s. Dodatkowo powiedziała jestem jedyną osobą, którekj TP niewyraziła zgody na tą prędkość. Mam dwa warianty: prędkość 1 mb/s lub też zerwanie umowy. Pismo opisujące tą sytuację wysłano 13 sierpnia, więc jeszcze pewno długo sobie poczekam. Dodam, że nic niewskazywało na to, że niemogą świadczyć tej usługi, bo transfer był znakomity w obie strony, a na routerze parametry nie były aż tak tragicznie złe, chociaż do najlepszych nienależały.
Co w takiej sytuacji zrobić? Niechciałbym rozwiązywać umowy na tę 2 mb, bo płacę 79 zł miesięcznie w umowie na 1 rok (bo podpisałem w promocji "Dla wybranych") i prawdopodobnie nigdzie niema taniej (do Orangutana nie chcę przejść, a etlink, który w moim regionie świadczy usługę ma stały ip co ja raczej wolę zmienny). Czy interweniować w UKE czy to raczej nic nieda?
P.S. Era jako, że miałem ADSL od nich zaproponowała mi testy coś w stylu własnego BTS`a. Myślicie, że mi to teraz przyślą?
Proszę o pomoc.