Strona 1 z 1

Problem z internetem bezprzewodowym - router NetGar

Post:14 sie 2008, 14:48
autor: tomko111
Witam, mógłby mi ktoś pomóc, kto się zna na takich rzeczach? Od niedawna posiadam router, przez który łączę się z internetem. Do połączenia używam laptopa i komputera stacjonarnego. W laptopie wszystko działa w porządku, natomiast na komputerze stacjonarnym już nie.

Gdy włączam komputer internet nie działa, inaczej mówiąc nie jest podłączony. Gdy kliknę na ikonkę oprogramowanie NetGara to jest napisane: pobieranie adresu sieciowego.

No więc znalazłem rozwiązanie na to, klikam w wyświetl dostępne sieci bezprzewodowe -> zmień kolejność sieci preferowanych i zaznaczam 'ptaszkiem' użyj systemu Windows do konfiguracji ustawień sieci bezprzewodowych, wtedy internet od razu działa. Tylko problem w tym, że gdy wyłączę komputer i ponownie włączę to muszę wszystko robić od początku, niestety komputer należy do rodziców, a oni w kwestii komputerów i internetu są laikami, więc chciałbym, aby internet łączył się automatycznie. Czy ktoś wie jak to zrobić? W sieciach (w tej kwadratowej ramce poniżęj) mam zaznaczoną moją sieć UPC i w nawiasie pisze (automatycznie), co oznacza, że powinien internet automatycznie się włączać... wie ktoś gdzie tkwi problem?

Powoli zaczyna wyprowadzać mnie to z równowagi.. :(

Post:26 sie 2008, 22:08
autor: Sirmark
moze jestem zmeczony, ale moglbys jeszcze raz?
problem jest z komputerem stacjonarnym, ktory to podlaczasz do routera bezprzewodowo?

Widac ze oprogramowanie karty sieciowej standardowo przejmuje kontrole nad karta, a brak w nim dobrze zdefiniowanych profili do polaczenia sie z siecia.. dlatego jest komunikat o pobieraniu adresu... jak zaznaczysz "ptaszkiem" to w windowsie dobrze juz masz i sie laczy.. z tym ze po takim zaznaczeniu powinno juz pamietac ..

W kazdym razie musialbys albo dokonfigurowac profil w tym oprogramowaniu, albo wylaczyc w nim opcje domyslnej kontroli nad karta (musi taka byc skoro wraca do tego po resecie), albo w ogole wylaczyc to oprogramowanie, (sprawdz w autostarcie czy tam sie laduje i usun).

Post:26 sie 2008, 22:16
autor: tomko111
Problem został rozwiązany. Pomogło odinstalowanie i ponowne zainstalowanie oprogramowanie NetGeara. :wink: