Strona 1 z 1

[Orange Free] Problem z połączeniem z Internetem.

Post:17 lip 2008, 16:31
autor: kowcio
Miałem problem (z resztą nie tylko ja) z połączeniem się z Internetem w Orange w mojej okolicy.
W poniedziałek (14.07.) Internet działał "jako tako"- czasami rozłączał się. We wtorek, w środę oraz dzisiaj (czwartek) do godziny ~15:30 w ogóle nie chciał się połączyć z siecią.
Przypadek nie dotyczy tylko mnie- w telefonie też nie mogłem się połączyć z Internetem, ani wysłać MMSa (znajomi także).
Mam umowę na Orange Free, płacę miesięcznie 60 PLN za miesiąc.
Cóż, Orange mnie w ogóle nie poinformowało o tej przerwie, naraziło to mnie na dodatkowe koszty (musiałem kupić kartę SIM Plusa i wykupić pakiet, żebym miał dostęp do poczty elektronicznej).

Mogę liczyć ze strony Orange na jakąś rekompensatę?

Pozdrawiam.

Post:17 lip 2008, 16:34
autor: Sirmark
kowcio pisze:Cóż, Orange mnie w ogóle nie poinformowało o tej przerwie,
nigdzie nie jest napisane, ze Orange ma Cie informowac o kazdej planowanej lub nieplanowanej przerwie w swiadczeniu uslug.
kowcio pisze:Mogę liczyć ze strony Orange na jakąś rekompensatę?
mozesz o ile operator uzna, ze faktycznie byly takie problemy..
Zloz stosowna reklamacje, podajac wszystkie dane i miejsce wystepowania problemu. Musisz takze podac takze to czego oczekujesz w ramach rekompensaty.

Post:17 lip 2008, 17:03
autor: mariusz9a
Byłem w poniedziałek i wtorek w Zakopanym i miałem Orange Free oraz iPlusa. Zarówno w Orange Free jak i w iPlusie korzystanie tam z Internetu to gehenna. Ciągle wywala z sieci, problemy z połączeniem itd. Co ciekawe w iPlusie gdy było sie w zasięgu 3G to problemy ustępowały - Internet działał stabilnie, tylko w EDGE takie cyrki. W miejscu w którym byłem to Orange niestety nie ma 3G (w ogóle to nie wiem czy w Zakopanym Orange ma gdziekolwiek 3G).
kowcio pisze:Mogę liczyć ze strony Orange na jakąś rekompensatę?
Czuje że nie dostaniesz żadnej rekompensaty. Pewnie stwierdzą że wszystko było z ich strony ok.

Post:17 lip 2008, 17:06
autor: DejwiD
za kazdy dzien braku uslug przysluguje Ci 1/30 zwrotu oplaty abonamentowej - szczegoly: patrz regulamin.

a co do karty plusa to zapomnij. zaden operator nie ponosi odpowiedzialnosci, za uslugi swiadczone przez innego opa.

Post:17 lip 2008, 17:11
autor: mariusz9a
DejwiD pisze:a co do karty plusa to zapomnij. zaden operator nie ponosi odpowiedzialnosci, za uslugi swiadczone przez innego opa.
A w czym tu niby Plus zawinił? :P

Post:17 lip 2008, 17:11
autor: kowcio
SirmarK pisze:Musisz takze podac takze to czego oczekujesz w ramach rekompensaty.
Jak uważasz, co mogę od nich dostać? Za pół roku kończy mi się umowa. Nie wiem czy na to patrzą. Powinni. Niedługo zacznie się proszenie o przedłużenie umowy.

Reklamację muszę złożyć na piśmie, czy mogę złożyć drogą elektroniczną? Jeśli tak, to wysłać go na [email protected] ?

Mariusz- nie wiem jak to było w 3G, aż tak bardzo rozwinięty nie jestem ;) mam telefon 2G (większość znajomych też) oraz łączę się z Internetem za pomocą EDGE ;)

DejwiD: Ja tam nie liczę, że mi oddadzą kasę za kupno startera Plusa i doładowania ;)

Post:17 lip 2008, 18:50
autor: Sirmark
kowcio pisze:Reklamację muszę złożyć na piśmie, czy mogę złożyć drogą elektroniczną? Jeśli tak, to wysłać go na [email protected] ?
najlepiej zlozyc papiet, tak aby byla pieczatka na kopii.
Pelen poradnik dotyczacy reklamacji jest na stronie UKE

Post:18 lip 2008, 09:44
autor: kowcio
Dobra, dzięki Wam, napisze się reklamacje. Później dam znać, jak się ta sprawa potoczyła.