Pytanie dotyczy tego czy jest możliwość zmuszenia TP/Netii do podjęcia prostej akcji na mojej linii.
Otóż jakieś 3 miesiące temu zamówiłem sobie interenet ADSL 1Mb/s z Netii. Po sprawdzeniu linii problemów technicznych miało nie być, lecz po podłączeniu usługi okazało się że zamiast do centrali znajdującej się ok 800m od domu zostałem podłączony do innej odległej o ok 7km!:/ Wiązało się to oczywiście z parametrami linii(poniżej) i tym że łącze można określić mianem jeden wielki zwis.
Parametry linii:
Downstream Upstream
SNR Margin: 6.5 10.0 db
Line Attenuation:63.5 31.5 db
Data Rate: 1312 320 kbps
Po zgłoszeniu pierwszej reklamacji na drugi dzień zadzwonił do mnie techniczny zapewne z TP i stwierdził że nie ma najmniejszego problemu i niedługo przepną mnie do Nowej Góry. Cierpliwie czekałem przez ok 3 tyg. i... nic. Po zadzwonieniu na infolinię netii dowiedziałem się że dostali 2 tyg. wcześniej info o tym że moja linia nie spełnia parametrów technicznych(oczywiście nikt nie raczył mnie o tym poinformować). Telefon do TP z pytaniem jakim cudem skoro nie miało być problemu a nagle jakiś się pojawił zakończył się eeeeee.... uuuuuu... zbywamy pana. Efektem jest to że od ok. 3 mies nie mam internetu a obie strrony odpowiedzialne za dostarczenie mi go (TP i Netia) zdają sobie z tego sprawę lecz nie czują się za cokolwiek odpowiedzialne i wp... mnie w gąszcz do niczego nie prowadzących procedur i reklamacji.
Pytanie dotyczy tego czy w przypadku tak skrajnej arogancji i zlewania użytkownika istnieją jakieś środki oddziaływania na te firmy nie należące do nich samych? Gdzie powinienem się zgłosić?
Otóż jakieś 3 miesiące temu zamówiłem sobie interenet ADSL 1Mb/s z Netii. Po sprawdzeniu linii problemów technicznych miało nie być, lecz po podłączeniu usługi okazało się że zamiast do centrali znajdującej się ok 800m od domu zostałem podłączony do innej odległej o ok 7km!:/ Wiązało się to oczywiście z parametrami linii(poniżej) i tym że łącze można określić mianem jeden wielki zwis.
Parametry linii:
Downstream Upstream
SNR Margin: 6.5 10.0 db
Line Attenuation:63.5 31.5 db
Data Rate: 1312 320 kbps
Po zgłoszeniu pierwszej reklamacji na drugi dzień zadzwonił do mnie techniczny zapewne z TP i stwierdził że nie ma najmniejszego problemu i niedługo przepną mnie do Nowej Góry. Cierpliwie czekałem przez ok 3 tyg. i... nic. Po zadzwonieniu na infolinię netii dowiedziałem się że dostali 2 tyg. wcześniej info o tym że moja linia nie spełnia parametrów technicznych(oczywiście nikt nie raczył mnie o tym poinformować). Telefon do TP z pytaniem jakim cudem skoro nie miało być problemu a nagle jakiś się pojawił zakończył się eeeeee.... uuuuuu... zbywamy pana. Efektem jest to że od ok. 3 mies nie mam internetu a obie strrony odpowiedzialne za dostarczenie mi go (TP i Netia) zdają sobie z tego sprawę lecz nie czują się za cokolwiek odpowiedzialne i wp... mnie w gąszcz do niczego nie prowadzących procedur i reklamacji.
Pytanie dotyczy tego czy w przypadku tak skrajnej arogancji i zlewania użytkownika istnieją jakieś środki oddziaływania na te firmy nie należące do nich samych? Gdzie powinienem się zgłosić?