Strona 1 z 3
Multimo - błąd 678
Post:03 kwie 2008, 12:49
autor: barteks2
Witam!
Właśnie dostałem modem Multimo, podłączyłem i przy próbie połączenia z Internetem wyskakuje błąd 678 "Komputer zdalny nie odpowiedział". Ktoś spotkał się z takim problemem?
Dzwoniłem na infolinię ale coś im chyba padło bo w ogóle sygnału nie ma.
Post:03 kwie 2008, 14:49
autor: Ryszard Lubicz
Zadzwoń tu:
224830801
Post:03 kwie 2008, 14:54
autor: barteks2
Już dzwoniłem. Infolinia dopiero zaczęła działać od 14:00... dziwne...
Powiedziala mi babka, że "ścieżki nie są poprawnie zestawione"... cokolwiek to oznacza i że oni złożą reklamację do TPSA, będzie to trwało max. 3 dni robocze

re
Post:03 kwie 2008, 15:45
autor: amadeo
Powiedziala mi babka, że "ścieżki nie są poprawnie zestawione"... cokolwiek to oznacza i że oni złożą reklamację do TPSA, będzie to trwało max. 3 dni robocze
ale ci babka naściemniała
BŁAD 678-rozwiązanie
1
jesli korzystasz z aplikacji multimo -odinstaluj ją i zainstaluj ponownie
2
jesli masz dane połączenia login hasło utwórz tz DIAL-UP
3
Wejdz we własciwości modemu-KONFIGURACJA- TRYB DOSTĘPU -Ustawiamy własciwy modem z którego chcesz korzystać
ps
GRATULUJE INFOLINII MULTIMEDIA

Post:03 kwie 2008, 16:46
autor: barteks2
Dzięki

Działa, powiem szczerze, że zanim przeczytałem posta to zdążył się u mnie pojawić technik z tepsy

i poradził zrobić to samo

rer
Post:03 kwie 2008, 17:31
autor: amadeo
Post:03 kwie 2008, 20:45
autor: Ryszard Lubicz
tez z nimi miałem trochę problemów...Zadzwoń tam jeszcze raz i powiedz , że babka jest niekompetentna !
Post:03 kwie 2008, 21:46
autor: maniek
Ryszard Lubicz pisze:Zadzwoń tam jeszcze raz i powiedz , że babka jest niekompetentna !
nie dziw sie bo maja nowych ludzi na call center i minie troche czasu zanim wszystko ogarna

Post:03 kwie 2008, 21:54
autor: Ryszard Lubicz
Nowych? Już ponad rok.
Post:03 kwie 2008, 22:12
autor: barteks2
Spoko, nie będzie na nikogo skarżyć

I tak nie wiem jak ta panienka się nazywała

W sumie jestem zadowolony, że od monentu wysłania umowy do dzisiaj minęło jakieś 10 dni (z tego 7 dni papiery trzymała tepsa) i internet wreszcie działa

Post:03 kwie 2008, 22:30
autor: Prometo
Panowie pamiętacie jakie szopki były swego czasu na Błękitnej linii w TP SA.
Post:03 kwie 2008, 22:32
autor: Ryszard Lubicz
Ja jestem z multimo naprawdę zadowolony, zwłaszcza gdy przeszedłem na 1mb, ale co do obsługi to mają naprawdę słabą...Mogli by dawać im punkty jak w erze.
Post:04 kwie 2008, 00:09
autor: mikage1
To samo jest w Netii - usługi w porządku, ale załatwianie spraw w telefonicznym BOK - porażka...
Co ciekawe, byłem ostanio w UKE, żeby "szturchnęli" nieco Netię w pewnej sprawie (co okazuje się w praktyce mało wykonalne...) i dowiedziałem się, że (o dziwo

) najbardziej elastycznym i ugodowym operatorem (jeśli chodzi o załatwianie reklamacji oraz interwencje w sprawach klientów ze strony UKE) jest tp...
Post:04 kwie 2008, 10:19
autor: maniek
Ryszard Lubicz pisze:Nowych? Już ponad rok.
energis zmienil firme ktora obsluguje call center i stad takie problemy

nowi ludzie szkolenia itd
re
Post:05 kwie 2008, 21:51
autor: amadeo
Prometo pisze:Panowie pamiętacie jakie szopki były swego czasu na Błękitnej linii w TP SA.
co Blekitna kazala komputer wymienic??? ,wszelkie szpoki byly typu medialnego... warto wspomieć ze na blekitnej sa etatowi pracownicy którzy napewno a to zaręczam klienta nie spuszczą po brzytwie...
Post:05 kwie 2008, 22:58
autor: Prometo
amadeo przestań już bronić TP SA bo kiedy tylko ktoś powie o Twojej firmie złe zdanie to jest zły i niedobry. Minęły już czasy, że na rynku była tylko jedna dominująca firma telekomunikacyjna, zdzierająca jak za woły.
Post:10 kwie 2008, 18:10
autor: barteks2
OK, mam jeszcze pytanie przy okazji jakie powinny być pingi na łączu 1Mb/s

Mi wychodzi w tej chwili około 120ms do onetu. Chyba trochę dużo....

Post:11 kwie 2008, 21:02
autor: roni_
Nie ma znaczenia czy jest to 1Mbit, 512kilo czy 6Mbit, pingi powinny być tak samo dobre. Za to zależy czy masz wifi, router, modem adsl...
120 to nie jest rewelacyjny wynik, ale jeśli nie grasz przez neta to wystarczający.
Jeśli wina wysokich pingów jest po stronie operatora to nic z tym nie zrobisz (żaden operator nie ma w umowie zapisu, że gwarantuje niski pingi, no może jakbyś miał pingi w wysokości pareset milisekund czy nawet ponad tysiąc to wtedy uznali by to jako awarie).
Post:11 kwie 2008, 21:11
autor: barteks2
Modem USB od GTS-a.
Prędkość ściągania plików z noc.gts.pl to średnio 110-115kB/s. Tu chyba za mało....
Post:11 kwie 2008, 21:16
autor: roni_
110-115kB/s = 880-920kbit/s
Jest dobrze nienarzekaj. Żaden operator nie gwarantuje prędkości łącza (no czasem oferuje, ale jest to cholernie drogie), a te 5kB cię nie zbawi.
Nie przejmuj się tym czego nie możesz zmienić
