Strona 1 z 1

Problem w ERA Domowa (złe naliczenie rozmowy przychodzącej)

Post:28 mar 2008, 15:48
autor: nomad_fh
Witam,
czy spotkaliście się z czymś takim:

Wystąpił następujący problem, jest telefon stacjonarny w sieci Era
domowa.
Na ten numer była wykonana rozmowa przychodząca z zagranicy (USA),
trwała ona poniżej pół godziny. Nie było żadnego komunikatu o rozmowie
na koszt odbierającego etc.

Jakie było zdziwienie, kiedy na rachunku ta rozmowa jest
wyszczególniona jako wychodząca i odpowiednio podliczona :(.
Oczywiście reklamacja została odrzucona "bo system cyfrowy naliczył tą
rozmowę jako połączenie wykonane".

Teraz pytanie, czy to normalne (bo jeśli tak, to strach odbierać
rozmowy z zagranicy), oraz jeśli to nienormalne, to jak można dalej to
odkręcić oraz ustrzec się takich niespodzianek w przyszłości.

Pozdrawiam
Grzesiek

Post:28 mar 2008, 18:08
autor: Sirmark
nomad_fh pisze:Teraz pytanie, czy to normalne (bo jeśli tak, to strach odbierać
rozmowy z zagranicy), oraz jeśli to nienormalne, to jak można dalej to
odkręcić oraz ustrzec się takich niespodzianek w przyszłości.
Dzwoniles do BOA? wyjasniales sytuacje? skladales reklamacje?
bo to nalezy zrobic w przypadku watpliwosci co do swojego rachunku.

Post:29 mar 2008, 08:32
autor: yagi
Nie poddawaj sie - walcz o swoje... Jesli jedna reklamacja nie pomogla to pisz nastepna... W koncu to konkretne pieniadze...

Post:29 mar 2008, 11:22
autor: mikage1
a jak kolejna reklamacja nic nie da - zgłoś sprawę do UKE

bliższe informacje uzyskasz w Centrum Informacji Konsumenckiej UKE - link do nr telefonu:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... 0&layout=1