Dla wszytskich co przeszli z neostrady tp na net24 neti UWAG
Post:11 lut 2008, 22:16
Witam serdecznie. Pewnie jak większość z was gdy była taka możliwość zrezygnowała z łącz tpsa i przeszła na łącza neti ja tez tak zrobiłem bylo to w lutym 2007 umowa na 12 MC . Jak każdy pamięta Netia miała problemy z odpaleniem owej usługi co sie przeciągało u niektórych miesiąc u innych nawet dwa.
dziś moje zaskoczenie dzwonie na infolinie neti żeby dowiedzieć sie na co mogę liczyć gdy przedłużę umowę o kolejny rok i przeniosę telefon do nich .... pani sprawdza ...sprawdza.... 5 min i mi mówi ze moja umowa kończy sie ale 30 kwietnia !!! .. Mówię jak to nie możliwe jak mam umowę przed sobą i została podpisana 12 lutego ... pani tak ale usługa tj pierwsze logowanie odbyło sie 30 kwietnia .. ja pytam logowanie tzn ? pobranie hasła z wpisaniem umowy czy coś innego pani mi tłumaczy ze tak to pierwsze ja jej ze niemożliwe bo logowałem sie na ich stronie z innego internetu tj z pracy właśnie po to żeby pobrać user name i haslo do połączenia ... pani to nie przekonało i dalej swoje ja jej ze to nie moja wina ze nie mogli sie przez miesiąc dogadać z tpsa mało tego, sami mi dali 1 mc za niedogodności za free ... nic pani nadal swoje ja jej ze nawet pismo wysłałem do warszawy działu reklamacji ze mimo to ze przeprowadziłem pełną rejestracje na ich stronach internet mi nie działa itp itd... pani swoje .... wiotki mi opadły ... już nie chodzi miesiąc w te czy w druga stronę ale o zasadę pani sie popiera jakims tam punktem w umowie który odsyła do regulaminu itd itp... ech ... może wy macie takie przypadki ??
dziś moje zaskoczenie dzwonie na infolinie neti żeby dowiedzieć sie na co mogę liczyć gdy przedłużę umowę o kolejny rok i przeniosę telefon do nich .... pani sprawdza ...sprawdza.... 5 min i mi mówi ze moja umowa kończy sie ale 30 kwietnia !!! .. Mówię jak to nie możliwe jak mam umowę przed sobą i została podpisana 12 lutego ... pani tak ale usługa tj pierwsze logowanie odbyło sie 30 kwietnia .. ja pytam logowanie tzn ? pobranie hasła z wpisaniem umowy czy coś innego pani mi tłumaczy ze tak to pierwsze ja jej ze niemożliwe bo logowałem sie na ich stronie z innego internetu tj z pracy właśnie po to żeby pobrać user name i haslo do połączenia ... pani to nie przekonało i dalej swoje ja jej ze to nie moja wina ze nie mogli sie przez miesiąc dogadać z tpsa mało tego, sami mi dali 1 mc za niedogodności za free ... nic pani nadal swoje ja jej ze nawet pismo wysłałem do warszawy działu reklamacji ze mimo to ze przeprowadziłem pełną rejestracje na ich stronach internet mi nie działa itp itd... pani swoje .... wiotki mi opadły ... już nie chodzi miesiąc w te czy w druga stronę ale o zasadę pani sie popiera jakims tam punktem w umowie który odsyła do regulaminu itd itp... ech ... może wy macie takie przypadki ??