• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #250761  autor: yogurcik
 11 lut 2008, 22:16
Witam serdecznie. Pewnie jak większość z was gdy była taka możliwość zrezygnowała z łącz tpsa i przeszła na łącza neti ja tez tak zrobiłem bylo to w lutym 2007 umowa na 12 MC . Jak każdy pamięta Netia miała problemy z odpaleniem owej usługi co sie przeciągało u niektórych miesiąc u innych nawet dwa.
dziś moje zaskoczenie dzwonie na infolinie neti żeby dowiedzieć sie na co mogę liczyć gdy przedłużę umowę o kolejny rok i przeniosę telefon do nich .... pani sprawdza ...sprawdza.... 5 min i mi mówi ze moja umowa kończy sie ale 30 kwietnia !!! .. Mówię jak to nie możliwe jak mam umowę przed sobą i została podpisana 12 lutego ... pani tak ale usługa tj pierwsze logowanie odbyło sie 30 kwietnia .. ja pytam logowanie tzn ? pobranie hasła z wpisaniem umowy czy coś innego pani mi tłumaczy ze tak to pierwsze ja jej ze niemożliwe bo logowałem sie na ich stronie z innego internetu tj z pracy właśnie po to żeby pobrać user name i haslo do połączenia ... pani to nie przekonało i dalej swoje ja jej ze to nie moja wina ze nie mogli sie przez miesiąc dogadać z tpsa mało tego, sami mi dali 1 mc za niedogodności za free ... nic pani nadal swoje ja jej ze nawet pismo wysłałem do warszawy działu reklamacji ze mimo to ze przeprowadziłem pełną rejestracje na ich stronach internet mi nie działa itp itd... pani swoje .... wiotki mi opadły ... już nie chodzi miesiąc w te czy w druga stronę ale o zasadę pani sie popiera jakims tam punktem w umowie który odsyła do regulaminu itd itp... ech ... może wy macie takie przypadki ??

 #250782  autor: mikage1
 12 lut 2008, 01:02
a co mówi ten punkt w umowie i regulaminie?
bo moze jest tak, ze według tego punktu musisz korzystać przez 12 pełnych okresów rozliczeniowych liczonych od daty pierwszego logowania a nie od daty podpisania umowy
ja akurat rok temu przenosiłem wszystkie "zabawki" z tpsa do netii (telefon i internet) - umowe podpisałem pod koniec stycznia, a pierwszą fakturę z netii mam wystawiną z datą 10.04, a pierwszy pełny okres rozliczeniowy zaczął mi się 06.04, tak więc przy umowie na 2 lata skończy mi się ona 05.04.2009...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #250898  autor: marinux
 12 lut 2008, 21:18
to nie jest tak po co przeprowadzasz rejestracje uzytkownika jesli nie masz jeszcze netu. chlopie blad jesli twoja usluga zostaje uruchomiona przez operatora a ty nie dokonasz rejestracji w ciagg
pozdrawiamu miesiaca to sami cie aktywuja mimo twojej woli. nie robi sie takich rzeczy jak rejestracja przed podlaczeniem uslugi.... twoj blad....... jak mozesz sie rejestrowac jako uzytkownik jesli nie masz wlaczonej uslugi... to tak jakbys zaplacil za samochod, zarejestrowal go, a dopiero po roku go dostal i zaczal nim jezdzic....

poprostu blad
pozdrawiam

 #251096  autor: Sirmark
 14 lut 2008, 11:38
yogurcik pisze:ale o zasadę pani sie popiera jakims tam punktem w umowie który odsyła do regulaminu itd itp... ech ... może wy macie takie przypadki ??
No ale regulamin i umowe to trzeba przeczytac, a nie jakis tam.
Wiec zamiast sie denerwowac, wez umowe i regulamin i sprawdz ten pinkt na ktory sie powoluje ta Pani. Nastepnie znajdz w umowie fragment mowiacy o aktywacji i czasie trwania umowy.

I zreferuj tutaj co wyczytales.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew