Strona 1 z 2

Neostrada - dziwnie zamula

Post:29 gru 2007, 21:07
autor: Knight_Rider
Witam mam neo 1Mb na poczatku wszytko ladnie chodzilo niestety od jakiegos czasu od okolo godz 11-12 do 22-23 pretkosc spada drastycznie tragedia jak cos scigam to idzie 4-20kb/s jest to o tyle dzwine ze wlasnie wieczroem dosyc nagle wszytko wraca do normy. Myslalem ze to wirusy przeskanowalem kompa okazalo sie ze byly jakies usunelem je lecz to nie pomoglo zrobilem formata ku mojemu zdziwieniu problem nadal jest. To jest tragedia nawet na radiowce nie mialem takich sytulacji co to moze byc? Pewnie bede musial zadzwonic do TP co im powiedziec zeby to szybko zalatwic a nie tak jak ludzie pisza po forach ze ich o wirusy wypytuja wmawaja im co chwile co innego za awaria itp.

Post:29 gru 2007, 22:17
autor: Vieslav
Po prostu przeciążenia i nic na to nie poradzisz. Akurat w tych godzinach najwięcej ludzi korzysta z neta. Możesz dzwonić na infolinie nawet co 15 minut i nic ci to nie da, spławią cię tekstem "w regulaminie jest napisane, że prędkość nie jest gwarantowana". Chyba, że trafisz na jakiegoś wyrozumiałego konsultanta który "przepchnie" twoją reklamację i dostaniesz jakąś zniżkę na abonament, choć takie przypadki zdarzają się naprawdę rzadko. Jedyne wyjście z sytuacji to zmiana internetu na taki nie po kablach telefonicznych lub przesiadka na DSL (ma wyższy priorytet i pakiety mają krótszy routing).

Post:30 gru 2007, 09:46
autor: SqUn
Neostrada do 16 Stycznia przyszłego roku prowadzi prace remontowe swoich linii i mogą występować skoki szybkości transferów... Mam ten sam problem!

Post:30 gru 2007, 11:35
autor: Kaczy
Poczytaj sobie ten news. Problem ostatnio występuje lawinowo i wielu użytkowników odczuwa spadek prędkości.

Post:30 gru 2007, 12:06
autor: maniek
mi net smiga az milo :wink: moze jakies prace remontowe prowadza w twojej okolicy wiec troche cierpliwosci bo telefon do tp raczej nic nie da

Post:30 gru 2007, 16:50
autor: Vieslav
Mi też śmiga. A te prace remontowe to ściema taka żeby ludzie się odczepili na jakiś czas. Po prostu mają za bardzo przeciążone centrale i dlatego transfer tak drastycznie spada.

Post:30 gru 2007, 21:41
autor: SqUn
Co do tego news-a! Niech się za nich wezmą :P Nie pamiętam czy kiedyś miałem lepszy transfer jak 350kb/s...!

Post:01 sty 2008, 11:19
autor: Marens
Mulder pisze:A te prace remontowe to ściema taka żeby ludzie się odczepili na jakiś czas.
Kiedy bym nie dzwonił na 0800 102 102 słychać komunikat "Przepraszamy, mamy chwilowy kłopot z oprogramowaniem dotyczącym Neostrady, prosimy o kontakt w późniejszym terminie"

Jak już rozmawiam z konsultantem to nagle jest wszystko sprawne.

Post:02 sty 2008, 19:41
autor: Knight_Rider
Kiedy bym nie dzwonił na 0800 102 102 słychać komunikat "Przepraszamy, mamy chwilowy kłopot z oprogramowaniem dotyczącym Neostrady, prosimy o kontakt w późniejszym terminie"

Postanowilem zadzwonic tam i mam ten sam komunikat oni ze wczystkim maja "chwilowy klopot"

Post:02 sty 2008, 21:21
autor: Marens
Knight_Rider pisze:oni ze wczystkim maja "chwilowy klopot"
Tutaj się zdziwisz, podpisałem w Sobotę aneks migracji z 1024 na 6144.

14:30 podpisanie aneksu
16:30 synchronizacja
17:30 transfer

Chyba już nie przekrosowywują linii, tylko migracja odbywa się na poziomie softwarowym.

Post:03 sty 2008, 07:32
autor: babeo
Sprawdź jakimś programem, czy przypadkiem nie załapaleś jakiegoś bruda i nie wysyła Ci non stoper jakiś info, a tym samym blokuje transfer. Tak kiedyś miałem na neo.

Post:03 sty 2008, 17:51
autor: Knight_Rider
Dzis sie dodzwonilem bez problemu dowiedzialem sie ze prowadzane sa prace na rozbudowa sieci szkieletowej czy jakos tak i ze potrwa to do 5 stycznia. Mam nadzieje ze po 5 bedzie juz wszystko ok

Post:03 sty 2008, 20:53
autor: marinux
Jak zwykle prace remontowe. Oni rozbudowują. Tylko, że dopiero teraz hehehe. W wielu miejscach wogóle neo nie działa tylko tel. A tak wogóle to gdy ma ktoś adsl już skrosowany to oni z poziomu systemu mogą podnieść transfer. Wprowadzają pewne dane i już. Tak jakby kros wirtualny.....

Post:04 sty 2008, 20:38
autor: Knight_Rider
U mnie nie bylo wlasnie mozliwosci zalozenia neo gdy sie do nich dzwonilo to mowili ze sie nieda na miejscu w salonie to samo ale pani obslugujaca zadzwonila do jakis gosci i sprawdzili w skrzynce i okazalo sie ze sie da.

Post:05 sty 2008, 12:22
autor: marinux
A to tak zawsze jest ci na infolinii to chyba z pośredniaka są. Nie da się i już. Też się z tym spotkałem klientowi powiedzieli, że się nie da. Wcisnęli mu WiMAXa, a gdy pojechałem na miejsce okazało się, że gość ma DP pod oknem i do tego chodzi z niego 3 klientów na 10. Czyli jeszcze 7 da się podpiąć. Dlatego lepiej powiedzieć im, że żąda się żeby przyjechali technicy i sprawdzili.
Poadrawiam

Post:13 sty 2008, 02:31
autor: saturnv
Nie baw sie w zadne dzwonienie na 9393 i nie zglaszaj tam reklamacji bo to nie ma sensu.
Zadzon na 9393 i popros o pin do konta w &tp. Zaloguj sie przez internet i w obsludze klienta masz reklamacje. Wybierz reklamowany typ dokumenty faktura a pozniej niska jakosc uslug. Opisz sytuacje. Napisz ze zadasz podniesienia transferu do nominalnej wartosci i zadoscuczynienia w postaci obnizenia abonamentu za niska jakosc uslug. Po miesiacu dostaniesz list z przeprosinami i 50% znizke w abonamencie za neo za reklamowany okres. Napisz sam reklamacje i nie skladaj jej na 9393 bo te panie nie maja pojecia co napisac w takiej reklamacji.

Post:13 sty 2008, 14:01
autor: Knight_Rider
Tak jak pisalem mialo byc do 5 stycznia ale oczywiscie sie przedluzylo zadzwnilem znowu(8 stycznia) i otrzymalem odpowiedz ze rozbudowa nadal trwa pytajac o termin zakonczenia uzyskalem odpowiedz ze niewiedza ferie mi sie wlasnei zaczynaja a tu dalej tosamo ehh

Post:13 sty 2008, 14:04
autor: saturnv
Te informacje to sciema. Mnie powiedzieli zebym sobie wpisal serwer proxy tpnetu w ustawieniach przegladarki to mi bedzie szybciej chodzic. Zenada. To ich sprawa ze maja cos sp... Masz miec predkosc taka jak w umowie. Pisz reklamacje poprzez konto &tp

Post:13 sty 2008, 14:11
autor: Vieslav
Masz miec predkosc taka jak w umowie.
Coś ci się kolego pomieszało... W umowie jest wyraźnie napisane, że TP nie gwarantuje prędkości, która napisana jest na umowie.
A te rozbudowy to jest jedna wielka ściema. Wciskają kit żeby ludzie się odczepili. Problem jest na naprawdę dużą skalę i nie tylko wy jesteście "pokrzywdzeni" przez TP.

Post:13 sty 2008, 14:36
autor: marinux
Tak naprawdę to nie jest ściema z tymi rozbudowami. Tu chodzi o rozbudowę central.
Poprostu mają słabe łącza doprowadzone do central. A nałapali już tyle klientów, że łącza zaczęły spowalniać. Teraz nie nadąrzają z rozbudowami. Ciągle grają na zwłokę.
Najlepiej niech przyjadą do ciebie. Powiedz, że żadasz wizyty techników, niech sprawdzą twoją linię abonencką. Do spadku transferów wystarczy słabe połączenie kabli. Niech pomierzą linię analogową i SNR lini internetowej. A może wina jest po stronie filtra przy telefonie, albo trójnika jeśli go posiadasz przy gniazdku. Zrób tak, podłącz bezpośrednio kabel od netu do gniazdka. Poprostu wypnij wszystkie badziewia z gniazdka i podłącz sam net i dopiero sprawdź.
Pozdrawiam