Strona 1 z 1

czy moge zrezygnować z neostrady bez poniesienia kar?

Post:04 gru 2007, 20:34
autor: koolzoli
witam,
mam neostrade 512 na czas okreslony 12 miesięcy dokładnie. internet dziala średnio, przerywa czesto. wina lezy wg mnie z kiepskiej jakosci modemu zte zxdsl, ktory na jednym kompie działa a na innym nie. u mnie dziala nie bardzo.
1. czy mam mozliwosc zrezygnowania z umowy? raz pani od tpsa powiedziala mi ze moge zrezygnowac bo wystepuja u mnie problemy ktore zglaszalem i ze moge zrezygnować płacąc 40 zl za kazdy poprzedni miesiać
2. czy moge zrezygnowac bo chce przejsc na innego dostawce, w tym wypadku np. magma we wrocławiu?

czy wyzej wymienione przypadki moga byc przyczyna rozwiazania umowy bez poniesienia konsekwencji finansowych??

Post:04 gru 2007, 20:40
autor: Prometo
koolzoli pisze:wina lezy wg mnie z kiepskiej jakosci modemu zte zxdsl, ktory na jednym kompie działa a na innym nie. u mnie dziala nie bardzo.
Wymienią Ci modem i Neostrada będzie chodziła.
koolzoli pisze:1. czy mam mozliwosc zrezygnowania z umowy? raz pani od tpsa powiedziala mi ze moge zrezygnowac bo wystepuja u mnie problemy ktore zglaszalem i ze moge zrezygnować płacąc 40 zl za kazdy poprzedni miesiać
Masz możliwość ale po zapłaceniu kar umownych.
koolzoli pisze:czy wyzej wymienione przypadki moga byc przyczyna rozwiazania umowy bez poniesienia konsekwencji finansowych??
Znając życie to raczej nie.

Post:04 gru 2007, 20:54
autor: koolzoli
Prometo pisze:Wymienią Ci modem i Neostrada będzie chodziła.
no wymienieli na nowy takego samego producenta i dalej to samo. wina lezy miedzy komputerem a modemem
koolzoli pisze:ktory na jednym kompie działa a na innym nie
niestety tpsa nie ma juz innych modemow niz ten co ja mam. opcja jest taka ze moge kupic router albo na allgero modem sagema od tpsa.
no ale to dodatkowe pieniadze.

to czemu babka na 0800102102 powiedziala mi, ze moge zrezygnowac placac 40 zł za poprzedni miesiac uzytkowania bo zglaszalem awarie i oni maja to zanotowane?

Post:04 gru 2007, 21:16
autor: Prometo
koolzoli TP SA ma jeszcze takie modemy .
koolzoli pisze:to czemu babka na 0800102102 powiedziala mi, ze moge zrezygnowac placac 40 zł za poprzedni miesiac uzytkowania bo zglaszalem awarie i oni maja to zanotowane?
Tego nie wiem

Post:04 gru 2007, 22:40
autor: JayCee
Prometo pisze:koolzoli TP SA ma jeszcze takie modemy
minus Sagem USB, minus SpeedTouch USB - nie ma ich już od kilku miesięcy nigdzie chyba w sieci sprzedaży tp.

Reszty nie skomentuję, wystarczy poczytać trochę na temat +regulamin usługi.

Post:04 gru 2007, 23:05
autor: koolzoli
JayCee pisze:Reszty nie skomentuję, wystarczy poczytać trochę na temat +regulamin usługi.
co masz na mysli?

[ Dodano: 2007-12-05, 19:06 ]
hej,
no ja mam taki problem z TPsa. dostałem modem zte ktory nie działa prawidłowo (rozłacza co jakis czas). po wizycie techników powiedzieli mi oni ze to wina modemu i zaradzili wymiane na sagema. wymienilem modem na tej samej marki ZTE bo sagemów w TP juz nie maja i nadal wystepuje ten sam problem. zadzwonilem pod 0800102102 i zaradzili sprawdzenie modemu na innym komputerze. sprawdzilem i bylo to samo. sprawdzilem rowniez modem sagem ktory pozyczylem od kolegi na sagemie wszystko ok! dzwonie po 0800102102 i mowie o sytuacji. pani odpowidziala mi ze moge wymienic na kolejny ZTE moze napiasac na zleceniu wymiana na sagema, ktorego jak sama przyznala juz nie maja. czyli w kółko to samo....
dzwonie pod 9393 a pan mi mowi ze moge sobie kupic jakis inny modem albo wziasc liveboxa.
no i co ja mam to teraz zrobic zeby sprawiedliwosci stalo sie zadosć??

Post:30 gru 2007, 18:49
autor: kasłoń
Umowa o Neostradę wygasa automatycznie, jeśli utracisz prawo do lokalu. Jest taka opcja, żeby właściciel Neostrady, który widnieje w TP się przemeldował - tylko nie wiem, czy to dobre wyjście, bo kosztowne też jest, i kłopotliwe. Ale jest to sposób.

Post:30 gru 2007, 21:39
autor: Prometo
kasłoń pisze:bo kosztowne też jest, i kłopotliwe
Czyli chcąc nie chcąc i tak trzeba płacić :wink:

Post:13 sty 2008, 18:43
autor: saturnv
koolzoli pisze:
Prometo pisze: to czemu babka na 0800102102 powiedziala mi, ze moge zrezygnowac placac 40 zł za poprzedni miesiac uzytkowania bo zglaszalem awarie i oni maja to zanotowane?
Z tepsa musisz miec wszystko na pismie, albo przynamniej nagrane rozmowy jako dowod w ewentualnej sprawie. Na tym co mowia w blueline bym sie nie opieral. Lepiej zadaj oficjalne zapytanie typu skarga reklamacja i wtedy zobaczysz co Ci odpowiedza.

Post:13 sty 2008, 21:46
autor: mikage1
kasłoń pisze:Umowa o Neostradę wygasa automatycznie, jeśli utracisz prawo do lokalu. Jest taka opcja, żeby właściciel Neostrady, który widnieje w TP się przemeldował - tylko nie wiem, czy to dobre wyjście, bo kosztowne też jest, i kłopotliwe. Ale jest to sposób.
tylko, że wymeldowanie nie jest tożsame z utratą prawa do lolalu - w tym kraju można miec kilka domów, mieszkań etc., w każdym tel+neo, a zameldować można się w jednym...

Post:14 sty 2008, 19:16
autor: kasłoń
Być może. Ja akurat miałem Neo na firmę (choć Neo w domu - bo to było jedno z miejsc prowadzenia działalności), ale firma była zarejestorowana pod innym adresem. Przy sprzedaży mieszkania i przeniesieniu telefonu w nowe miejsce automatycznie została rozwiązana umowa o Neo.