Strona 1 z 1

Reklamacja, odpowiedź po 5 miesiącach.

Post:13 kwie 2007, 20:59
autor: loms
Witam!
Sytuacja przedstawia się następująco, ok. 5 miesiące temu złożyłem reklamację u operatora kablowego (oczywiście mam potwierdzoną kopię), domagając się anulowania całej opłaty abonamentowej. Po licznych monitach odpowiedź dostałem 2 tygodnie temu - uznano połowę moich roszczeń. Czy mając na uwadze bardzo długi okres odpowiedzi mogę na nich wymóc uznanie całej reklamacji (anulowania całej opłaty a nie 50% za tamten miesiąc)? W tej chwili kazali mi odesłać kopię faktury korygującej...

Post:13 kwie 2007, 21:06
autor: PiotrG-dz
Reklamacje powinny być rozpatrzone w 30 dni.Masz wygraną sprawę.Jeśli to nie poskutkuje zgłoś się do UKE :)

Post:14 kwie 2007, 15:58
autor: loms
tepsaslave pisze:Reklamacje powinny być rozpatrzone w 30 dni.Masz wygraną sprawę.Jeśli to nie poskutkuje zgłoś się do UKE :)
konkretny paragraf mogę prosić, na co się powołać?

Post:14 kwie 2007, 16:09
autor: PiotrG-dz
Bardzo proszę :arrow: paragraf 7.1 :arrow: http://www.uke.gov.pl/_gAllery/20/25/2025.pdf :arrow: PAMIĘTAJ! REKLAMACJĘ MOŻESZ WNIEŚĆ W KAŻDYM ODDZIALE FIRMY, KTÓRY OBSŁUGUJE JEJ KLIENTÓW. TWÓJ OPERATOR MA 30 DNI, ABY UDZIELIĆ CI ODPOWIEDZI. JEŚLI JEJ NIE UDZIELI W TYM TERMINIE – OZNACZA TO, ŻE UZNAŁ TWOJĄ REKLAMACJĘ. To ze strony UKE całośc tutaj :arrow: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text

Post:14 kwie 2007, 16:28
autor: Sirmark
loms pisze:Sytuacja przedstawia się następująco, ok. 5 miesiące temu złożyłem reklamację u operatora kablowego (oczywiście mam potwierdzoną kopię), domagając się anulowania całej opłaty abonamentowej.
ale czego dotyczyla reklamacja? abonamentu za tv czy uslug telekomunikacyjnych?

Post:14 kwie 2007, 18:30
autor: loms
abonamentu za tv, telefon i internet.

re

Post:14 kwie 2007, 21:07
autor: amadeo
nie wazne za co -reklamacja-musi byc rozpatrzona do 30 dni-udzielenie pisemnej odpowiedzi

Post:14 kwie 2007, 21:11
autor: przemek910
amadeo pisze:nie wazne za co -reklamacja-musi byc rozpatrzona do 30 dni-udzielenie pisemnej odpowiedzi
A jeśli nie... to jest rozpatrzona pozytywnie ?

re

Post:14 kwie 2007, 21:13
autor: amadeo
kin pisze:
amadeo pisze:nie wazne za co -reklamacja-musi byc rozpatrzona do 30 dni-udzielenie pisemnej odpowiedzi
A jeśli nie... to jest rozpatrzona pozytywnie ?
każda reklamacja -niema znaczenia czy rozpatrzono pozytywnie czy negatywnie musi byc udzielona na PISMIE!!! do 30 dni, po tym czasie reklamacja jest uznawana pozytywnie !!!

Post:14 kwie 2007, 21:19
autor: b@sho
amadeo mam takie pytania, jesli wysyla sie emaila to liczy sie czas od daty wyslania :?: i jesli na maila tego nie dosotanie sie odpowiedzi to jest uznana

re

Post:14 kwie 2007, 21:24
autor: amadeo
b@sho pisze:amadeo mam takie pytania, jesli wysyla sie emaila to liczy sie czas od daty wyslania :?: i jesli na maila tego nie dosotanie sie odpowiedzi to jest uznana
niewiem jak teraz ,e-mail nie jest żadnym dokumentem ,wysłanie e-mail nigdy nie może być traktowane jako dokument wiarygodny.Wysyłąc e-mail nie masz 100% czy dojdzie

Wiarygodne jest natomiast złożone pismo,wysłanie np zamówienia telexem (niewiem ile ich teraz jest może ok 30)-wysłanie fax-a nie jest wiarygodne

Post:14 kwie 2007, 21:27
autor: b@sho
amadeo czyli w postepowaniach reklamacyjnych lepiej pisac normalne pisma, i isc znimi do salonu firmowego i zaparafowac u tego kto przyjal :?: bo kiedys tak mialem ze na maila nie dostalem odpowiedzi... myslalem ze mail jest traktowany tak jak normalne pismo

re

Post:14 kwie 2007, 21:31
autor: amadeo
b@sho pisze:amadeo czyli w postepowaniach reklamacyjnych lepiej pisac normalne pisma, i isc znimi do salonu firmowego i zaparafowac u tego kto przyjal :?: bo kiedys tak mialem ze na maila nie dostalem odpowiedzi... myslalem ze mail jest traktowany tak jak normalne pismo
składaj zawsze PISMO!!! w 2 egzemplarzach !! i Zarządaj potwierdzenia na kopii PISMA!!! a to juz jest prawny dokument-z potwierdzeniem i tego niktt nie obali -jest tam podana data wpływu i od tego czasu biegnie czas składanej reklamacji-skargii

Post:14 kwie 2007, 21:49
autor: Sirmark
amadeo pisze:nie wazne za co -reklamacja-musi byc rozpatrzona do 30 dni-udzielenie pisemnej odpowiedzi

jak to nie jest wazne? jesli mowimy o rozporzadzeniu ministra to okresla ono
zasady reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
czy uslugi tv sa usluga telekomunikacyjna.?

zasady reklamacji dotyczace uslug nietelekomunikacyjnych okreslac bedzie regulamin firmy swiadczacej.

re

Post:14 kwie 2007, 22:42
autor: amadeo
zapytaj Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

z tego co pisze Uzytkownik -autor -posiada Usługe kablową TV,Fon -net szkoda ze niema sprecyzowanej sprawy jakiej reklamacji dotyczyła ..... a sadze ze usługii telekomunikacyjnej -tak sadzę

Post:15 kwie 2007, 13:11
autor: Sirmark
amadeo pisze:z tego co pisze Uzytkownik -autor -posiada Usługe kablową TV,Fon -net szkoda ze niema sprecyzowanej sprawy jakiej reklamacji dotyczyła ..... a sadze ze usługii telekomunikacyjnej -tak sadzę
ale tu nie chodzilo o uzytkownika tylko o fakt ze kategorycznie napisales ze:
amadeo pisze:nie wazne za co -reklamacja-musi byc rozpatrzona do 30 dni-udzielenie pisemnej odpowiedzi
co ja zakwestionowalem.

a co do kolegi loms, to oczywiscie w takim pakiecie ma uslugi telekomunikacyjne i te 30 dni beda wazne