Strona 1 z 1

PROBLEM Z OPTION ICON / AWARIA W PLUSIE?

Post:25 mar 2007, 20:15
autor: michail
Witam,
Pojawił się problem z modem Option Icon (iPlus) - od przedwczoraj modem nie odbiera UMTS\HSDPA, tzn. łączy się z 3G (niebieski i czerwony kwadracik w iPlus Manager - zorientowani wiedzą o co chodzi), jest kilka kresek zasięgu, jakieś dane są wysyłane ale downlink 0,00. Jak wybieram tylko połączenie GPRS\EDGE to wszystko gra.
Wiem, że to wygląda jakby po prostu Plus przyciął mnie po przekroczeniu limitu transferu w danym miesiącu, ale licznik transferu pokazuje 800 MB (mam iPlus firmowy 49 więc limit to 1 GB). Sprawdziłem na karcie SamiSwoi i ta sama sytuacja - na 3G łączy i nic się nie dzieje.
Dodam, że jeszcze w czwartek wieczorem wszystko było w porządku.
Pisałem do BOK, ale odpisali tylko że przepraszają ale nie dostanę odpowiedzi w ciągu 24h i proszą o cierpliwość (czyżby sprawa była skomplikowana???).
Oczywiście najgorsze co by się mogło stać to awaria modemu, ale oprócz wspomnianego już połączenia także diody świecą jakby było 3G. Może test z kartą SamiSwoi był nieadekwatny bo to przecież też Plus?
Może posypał się sam iPlus Manager?
Proszę o pomoc.
Dzięki
pzdr

Post:25 mar 2007, 20:22
autor: D@rio
michail pisze:Dodam, że jeszcze w czwartek wieczorem wszystko było w porządku.
Pisałem do BOK, ale odpisali tylko że przepraszają ale nie dostanę odpowiedzi
nie, widać zbyt duża ilość korespodencji.

Nie prościej zadzwonić na Dział Wsparcia Technicznego usługi iPlus ?

0 601 101 101**
** Połączenie z telefonów sieci Plus - bezpłatne, z telefonów innych sieci - wg stawek operatora za połączenia do Plus.

Post:25 mar 2007, 20:58
autor: michail
D@rio pisze:
michail pisze:Dodam, że jeszcze w czwartek wieczorem wszystko było w porządku.
Pisałem do BOK, ale odpisali tylko że przepraszają ale nie dostanę odpowiedzi
nie, widać zbyt duża ilość korespodencji.

Nie prościej zadzwonić na Dział Wsparcia Technicznego usługi iPlus ?

0 601 101 101**
** Połączenie z telefonów sieci Plus - bezpłatne, z telefonów innych sieci - wg stawek operatora za połączenia do Plus.
Prościej, prościej ale... mam zapalenie krtani i nie bardzo mogę mówić... w każdym razie poczekam na maila no a potem ewentualnie wiadomo - telefon.

Post:25 mar 2007, 23:07
autor: Kaczy
Albo jakaś awaria BTS (node B), albo modem się sypnął. Jeśli masz jakiś telefon z 3G to wsadź kartę i spróbuj skorzystać z netu.

Post:25 mar 2007, 23:09
autor: D@rio
ja jeszcze pod nosem tak myślałem aby sterowniki zaaktualizować...

Post:26 mar 2007, 09:10
autor: michail
D@rio pisze:ja jeszcze pod nosem tak myślałem aby sterowniki zaaktualizować...
Tak, spróbuję pobawić się sterownikami - a propos tego co pisał wcześniej Kaczy... modem ma 3 tygodnie i gdyby okazało się, że jest walnięty to nieźle bym się wk.... Niestety nie mam telefonu 3G, ale dziś spróbuję odpalić modem na innym kompie i w innej części miasta i zobaczymy czy jest ok.
Tymczasem czekam na jakiś ruch z BOKu - jak się nie odezwą dzisiaj to jutro już raczej gardło pozwoli mi na rozmowę.

[ Dodano: 2007-03-26, 18:22 ]
Kaczy pisze:Albo jakaś awaria BTS (node B), albo modem się sypnął. Jeśli masz jakiś telefon z 3G to wsadź kartę i spróbuj skorzystać z netu.
Dzwoniłem do iPlus - Pomoc Techniczna... podobno w Warszawie są prowadzone jakieś prace związane z aktualizacją software do nadajników UMTS - jutro, max pojutrze wszystko powinno (wg konsultanta) wrócić do normy - zobaczymy...

[ Dodano: 2007-03-26, 22:57 ]
na zakończenie - wszystko gra, UMTS\HSDPA już śmiga - to jednak były prace konserwacyjne w Plusie, uff... :)

[ Dodano: 2007-03-26, 22:57 ]
na zakończenie - wszystko gra, UMTS\HSDPA już śmiga - to jednak były prace konserwacyjne w Plusie, uff... :)