Strona 1 z 1

Co i jak z Net24?

Post:08 sty 2007, 07:12
autor: Coldain
Witam :)!
Otóż mam pytanie. Mam Neostradę TP i umowę na 24 miesiące, a chciałbym przejść na Netię. Z tego co czytałem mogę zerwać umowę z TP bez ponoszenia konsekwencji na podstawie zmiany regulaminu. Na infolinii Netii dowiedziałem się, że będzie możliwość podłączenia u mnie internetu od nich od 1 lutego. Chciałem wybrać prędkość 1 mB/s w cenie 64zł/mc + abonament za 20 złoty co daje razem 84zł/mc. Moje pytanie brzmi: czy wszystko dobrze przemyślałem czy coś przeoczyłem?

PS. Idzie zrobić tak, że TP przestanie świadzczyć u mnie usługi od 1 lutego? Bo Internet jest mi potrzebny i nie chcę za długo siedzieć bez niego ;).
Pozdrawiam, Coldain

Post:08 sty 2007, 07:40
autor: Prometo
Ja też mieszkam w małej miejscowości na infolinii Netii powiedzieli mi, że istnieje możliwość podłączenia Net24 i podpisałem z Netią umowę i później się okazało, że Netia nie ma możliwości technicznych świadczenia usługi Net24 więc pozostaje mi tylko Neostrada.

Post:08 sty 2007, 14:33
autor: Coldain
Tego się obawiam, bo nie chcę zostać bez dostępu do Sieci ;/. Będe musiał dokładnie porozmawiać z konsultantem Netii. Ale mi mówiono, że od 1 lutego dopiero będzie Net24 w większości małych miejscowości, więc pewnie u Ciebie też ;). Proszę innych o własne opinie, o tym czy chcę dobrze zrobić.

Re: Co i jak z Net24?

Post:08 sty 2007, 14:55
autor: PiotrG-dz
Coldain pisze:Witam :)!
Otóż mam pytanie. Mam Neostradę TP i umowę na 24 miesiące, a chciałbym przejść na Netię. Z tego co czytałem mogę zerwać umowę z TP bez ponoszenia konsekwencji na podstawie zmiany regulaminu. Na infolinii Netii dowiedziałem się, że będzie możliwość podłączenia u mnie internetu od nich od 1 lutego. Chciałem wybrać prędkość 1 mB/s w cenie 64zł/mc + abonament za 20 złoty co daje razem 84zł/mc. Moje pytanie brzmi: czy wszystko dobrze przemyślałem czy coś przeoczyłem?

PS. Idzie zrobić tak, że TP przestanie świadzczyć u mnie usługi od 1 lutego? Bo Internet jest mi potrzebny i nie chcę za długo siedzieć bez niego ;).
Pozdrawiam, Coldain
Czy u ciebie jest sieć Netii???Jeżeli jest u ciebie tylko sieć TPSA to nie bedziesz mógł wziąc abo za 20 zł (Taryfa prosta w Netii tyle kosztuje)tylko wezmiesz abo Socjalny za 28,06 z vat .Abo z Netii za 20 z ł z vat bedziesz mógł wziąć dopiero od Maja jak wejdzie WLR. :)

Post:08 sty 2007, 15:12
autor: Coldain
Próbowałem się dodzwonić na infolinię Netii i Dialogu i za nic nie mogłem się dodzwonić ;/.
@tepsaslave
No u mnie podłączą Internet, ale o telefonie nic nie wspominali, więc masz rację. Teraz pozostaje mi tylko upewnienie się, że na 100% od 1 lutego ta usługa będzie dostępna u mnie, bo nie chcę zaliczyć żadnej wpadki typu: odejście od TP - powrót na kolanach i prośba o nową umowę o Neo ;/. Czy można ufać Netii według was, bo jak narazie to widzę, że nie za bardzo.

Post:08 sty 2007, 15:41
autor: PiotrG-dz
A próbowałeś dzwonić pod 0 801 802 803 koszt połączenia bez względu na długość to jeden impuls. :)

Post:08 sty 2007, 19:23
autor: Coldain
No na ten numer dzwoniłem ;).

Post:08 sty 2007, 20:05
autor: Sebciio
Raczej, to nie wejdzie równo z dniem 01.02. ;) Start usługi oficjalnie był zapowiedziany na pierwszy kwartał 07, a luty, to taki "planowany" start do szerszej grupy osób. W tej chwili w Netii nikt nie powie, że na 100 % wystartuje ta usługa właśnie w tym okresie. Dodatkowo od chwili złożenia zamówienia Netia ma na uruchomienie usługi 14 dni ( o ile bedzie możliwość), tak więc chcąc nie chcą i tak zostaniesz na kilka dni bez neta.

Post:08 sty 2007, 22:33
autor: Prometo
Coldain, zadzwoń na numer 022/711-87-87 na pewno się dodzwonisz.

Post:08 sty 2007, 23:38
autor: mikemat
podpisalem umowe z Netia 18 grudnia, do dnia dzisiajszego nie wiedza, kiedy mi lacze podepna ...

Post:08 sty 2007, 23:43
autor: Prometo
mikemat pisze:podpisalem umowe z Netia 18 grudnia, do dnia dzisiajszego nie wiedza, kiedy mi lacze podepna ...
Znając to z autopsji to ci nie podepną.

Post:08 sty 2007, 23:45
autor: mikemat
Prometo pisze:
mikemat pisze:podpisalem umowe z Netia 18 grudnia, do dnia dzisiajszego nie wiedza, kiedy mi lacze podepna ...
Znając to z autopsji to ci nie podepną.

napisalem nie konkretnie, BA przez lacze TP - zamowilem NET24, twierdza, ze TPSA im spowalnia wszystkie procedury, jak tylko moze...

Post:08 sty 2007, 23:50
autor: Prometo
mikemat pisze:napisalem nie konkretnie, BA przez lacze TP - zamowilem NET24, twierdza, ze TPSA im spowalnia wszystkie procedury, jak tylko moze...
Jak już pisałem wcześniej w innym temacie mnie nie mogli świadczyć usługi ze wzlędów technicznych. A przed podpisaniem umowy 14.12.2006r. nie wiedzieli, że nie mają możliwości mi świadczyć usługi.

Post:08 sty 2007, 23:52
autor: D@rio
Prometo, trzeba było się ich zapytać co to znaczy że nie mają możliwości technicznych...

Post:08 sty 2007, 23:54
autor: Prometo
Mają mi przysłać na piśmie uzasadnienie z jakiego powodu rozwiązali ze mną umowe, może tam napiszą.

Post:09 sty 2007, 00:26
autor: D@rio
Prometo pisze:Mają mi przysłać na piśmie uzasadnienie z jakiego powodu rozwiązali ze mną umowe, może tam napiszą.
to czekam na relację, myślę że tam powinno być.

Post:09 sty 2007, 07:53
autor: Coldain
Eh to żeście mnie zasmucili, nie można im ufać, a już się cieszyłem ;/. Trudno popróbuję dodzwonić się dzisiaj...

Post:09 sty 2007, 08:24
autor: Prometo
Coldain pisze:Eh to żeście mnie zasmucili, nie można im ufać, a już się cieszyłem ;/. Trudno popróbuję dodzwonić się dzisiaj...
Może ty będziesz miał szczęście.

[ Dodano: 2007-01-09, 19:37 ]
D@rio pisze:to czekam na relację, myślę że tam powinno być.
D@rio, dostałem dzisiaj fax z Netii o następującej treści:
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, że w związku z brakiem możliwości świadczenia usługi Net24 zna łączu Telekomunikacji Polskiej SA z przyczyn technicznych leżących po stronie Telekomunikacji Polskiej SA, jesteśmy zmuszeni odstąpić od umowy nr 040/06/ODA/0278 zawartej w dniu 14.12.2006r.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie niezgodności powstałe w wyniku zaistniałej, niezależnej od nas sytuacji. W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag prosimy o kontakt z naszymi konsultantami pod numerem infonetii: 0 801 80 803, z telefonów komórkowych (22/711 87 87.

W imieniu Operatora Netia SA Monika Janecka