Strona 1 z 1

neostrada

Post:17 paź 2006, 10:55
autor: helena_s1
06.10.2006 podpisałam umowę na neostradę 640 .Wszystko założone dobrze , diody świecą ciągłym światłem.Połączenie jest , ale nie mozna zalogować się i pobrać ID i PIN. Dzwoniąc pod nr 800102102 w ogóle zaprzestano rozmów po prostu po wciśnięciu 1 , pod tym nr pomoc techniczna, rozmowa jest rozłączana, a z sekretarką automatyczną rozmowa nic nie da.Może ktoś mi powie co mam zrobić , jak w końcu się zalogować? Dziękuję za każdą pomoc.

Post:17 paź 2006, 18:53
autor: Adam84
Zadzwoń na 9393.Jeśli masz tela z wybieraniem tonowym,to po wcisnięciu zera ( 0 ), wprowadz swój nr telefonu i PIN (nie chodzi o PIN Neo tylko indywidualny PIn klienta).Po połączeniu z konsultantem powiedz, że masz problem z rejestracja i niech cie połączą z obsługą Neo ( transfer 2470 ).Tam ci powiedzą czy masz skrosowaną linie albo czym masz w ogóle warunki techn. do korzystania z Neo.

Post:17 paź 2006, 19:13
autor: JacekS
Adam84 pisze:Zadzwoń na 9393.Jeśli masz tela z wybieraniem tonowym,to po wcisnięciu zera ( 0 ), wprowadz swój nr telefonu i PIN (nie chodzi o PIN Neo tylko indywidualny PIn klienta).Po połączeniu z konsultantem powiedz, że masz problem z rejestracja i niech cie połączą z obsługą Neo ( transfer 2470 ).Tam ci powiedzą czy masz skrosowaną linie albo czym masz w ogóle warunki techn. do korzystania z Neo.
Ale linia musi być skrosowana , oraz sprawdzona czy są warunki techniczne przed podpisaniem umowy, i z tego co wiem TPSA tak robi. Chyba że sie myle

Post:18 paź 2006, 00:47
autor: nstn
helena_s1 pisze:Dzwoniąc pod nr 800102102 w ogóle zaprzestano rozmów po prostu po wciśnięciu 1 , pod tym nr pomoc techniczna, rozmowa jest rozłączana
Jak to rozmowa jest rozłączana? Dzwoń do skutku. Ewentualnie wybierz od razu rozmowe z konsultantem, chyba "0"