Strona 5 z 33
Post:07 kwie 2014, 07:40
autor: Sig
Zadzwoń z tym samym pytaniem do BOK. Zdziwisz się, bo najpewniej otrzymasz różne odpowiedzi. Łgają tam cały czas.
Z mojej praktyki, jeżeli chcesz się koniecznie wiązać z tymi dziadami dalej, to zawsze, zawsze zadawaj pytania również przez formularz kontaktowy, najlepiej ten na swoim koncie w Netia online. Możesz także dzwonić i weryfikować otrzymaną informację formularzem. Dlaczego? Nagranie może "zaginąć", odpowiedź w formularzu zostaje. Jakoś bardziej się do niej przykładają... Miałem taką sytuację - na infolinii telefonicznej każdy miał swój pomysł na odpowiedź. Na formularz od razu przyszła właściwa...
Post:07 kwie 2014, 08:47
autor: user_delete19
Niestety netia teraz nie powala ofertą, a BOK jak tragiczny był tak... można mieć wrażenie, żę jest jeszcze gorszy. Sprawdź dokładnie umowę (a nie ufaj temu co mówią konsultanci - chyba, że chce Ci się pisać reklamacje i później wysłuchiwać jak to przepraszają za błędy i oferują kolejne darmowe miesiące...) i jeżeli nie masz automatycznego przedłużenia to niech umowa przejdzie na czas nieokreślony. Przy lojalce na 2 lata i tak nie dotaniesz lepszych warunków...
EDIT:
sprawdziłem sobie z ciekawości oferte na 6 miesięcy (potrzebowałbym krótkiej) i na końcu regulaminu widnieje:
9.10.
Po zakończeniu okresu lojalnościowego wskazanego w pkt 1.2. Umowa ulega automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony, bez
zmiany wysokości opłat.
powiedziałbym, że nie jest źle...
Post:07 kwie 2014, 16:01
autor: piotrek6
Yoky pisze:Uważaj na oferty typu 3 miesiące za darmo, bo mi też coś takiego oferowali. Po przedłużeniu umowy na kolejne 24 miesiące, przez 3 miesiące dostanę internet za 0 zł - tak mówili. Oczywiście zgodziłem się, ponieważ w mojej kamienicy nie ma innego dostawcy. Owszem, 3 miesiące były za 0 zł, jednak na 4 miesiąc dostałem normalną fakturę za miesiąc, czyli 61 zł, a do tego drugą, nie wiadomo za co, o wartości niemal 3 miesięcznego abonamentu. Pytałem, pisałem, dzwoniłem - nikt nie wiedział za co mam zapłacić, dlaczego zostało mi to naliczone.
W zamian zaproponowano mi, że obniżą abonament z 61 na 56 zł. Później jednak się okazało, że obniżenie abonamentu o 5 zł może wykonać każdy sam, logując się na netiaonline i włączając fakturę online.
i co zapłaciłeś 3 razy droższą fakturę i nie wiesz za co?
Ja bym w takiej sytuacji na pewno nie zapłacił!!
A co do tej oferty 3 miesiące za złotówkę to z niej skorzystałem i nic takiego nie miało miejsca, zresztą warto z tych ofert korzystać, często różni usługodawcy stosują podobne.
Post:07 kwie 2014, 18:31
autor: user_delete19
piotrek6 pisze:Ja bym w takiej sytuacji na pewno nie zapłacił!!
Bla, bla, bla... nie wprowadzaj w błąd. Brak zasadności kwoty na fakturze nie zwalnia z konieczności jej opłacenia...
Post:08 kwie 2014, 11:44
autor: piotrek6
Nie zapłaciłbym i żądał wyjaśnienia![/list]
Post:12 kwie 2014, 10:09
autor: b00n
Netia pisze:Panie Wiesławie, nasi konsultanci z nie będą kręcić i udzielą Panu rzetelnych informacji
Pozdrawiamy,
Netia
Dobry żart nie jest zły. Za takie właśnie kłamstwa już nigdy w życiu nie podpiszę z Netią żadnej umowy. A kto chce więcej łgania i absurdów, ten niech faktycznie kontaktuje się z infolinią Netii - tam ma to zagwarantowane.
Post:12 kwie 2014, 18:16
autor: zygikuleczka
darek638 pisze: taki zapis jest nielegalny.
Nie jest nielegalny. Jeśli znajduje się w regulaminie to został zaakceptowany przez Abonenta. Zresztą znajduje się w nim także info co zrobić aby takiego przedłużenia uniknąć.
Post:12 kwie 2014, 19:58
autor: user_delete19
Nie tyle nielegalny co niezbyt zgodny z interesem konsumenta i dlatego bodajże uokik 'sugeruje' operatorom pozbywanie się tego zapisu z regulaminu (ostatnio było bodajże o Vectrze?). Netia, z tego co sprawdzałem nie ma już tego zapisu w regulaminach...
Post:14 maja 2014, 17:02
autor: aster
W chwili obecnej mam w Netii 3 linie telefoniczne (stac.) oraz internet.
Chciałbym zwiększyć internet do największego pakietu jaki się da i w tej sprawie kontaktowałem się z firmą. Konsultant powiedział, że ze względów technicznych może to być maks. pakiet 50mbps, ale że muszę także wziąć usługę tv i ma to kosztować 80zł.
Czy to jest rzetelna informacja? Chcąc wziąć szybki net nie ma jak tego w tej firmie zrobić jeśli nie chcę tej tv od nich? Czy konsultant chciał po prostu wcisnąć mi kolejną usługę, którą tak naprawdę nie muszę brać pod przymusem?
Post:15 maja 2014, 10:59
autor: zoltan666
Teraz mozna zrezygnować z umów zawierających zapis o ich automatycznym przedłużaniu się:
http://www.netia.pl/pomoc_dla_domu,pora ... entow.html
Post:16 maja 2014, 15:06
autor: kostykiewicz
Tym, którym już automatycznie została umowa przedłużona na 12 miesięcy mają możliwość zrezygnowania z netii jeśli np. nie chcą korzystać z ich usług (sądzę że nie informują nikogo o tym tylko umieszczają info byle gdzie aby mało osoób o tym wiedziało.
natomiast jeśli dobrze rozumiem mam jeszcze normalnie umowę np. do czerwca to nie muszę wysyłać do nich pisma aby umowa nie została zawarta automatycznie na 12 miesięcy
tak???
Post:05 cze 2014, 22:57
autor: columbo
Mam takie pytanie. Jest na linii internet od Neti, a telefon (zawieszony - utrzymanie łącza) od Orange. Dzwoniła konsultantka Neti proponując przeniesienie numeru do Neti - telefon będzie za 10 zł w tym 30 minut rozmów. Rzeczywiście da się tak zrobić, że całkowicie uniezależni się od Orange na ich własnej linii? Chodzi o to, czy nie okaże się po czasie, że Orange będzie nadal za coś wystawiać rachunki? Bo dziwi mnie ta różnica - w Orange ponad 30 zł za samo utrzymanie numeru, a tutaj proponują numer z minutami za 10.
Post:05 cze 2014, 23:12
autor: zoltan666
Skoro płacisz 30zł. to płacisz za utrzymanie łącza, a nie za zawieszenie numeru. Zawieszenie numeru kosztuje 21zł. Jeśli numer przeniesiesz do Netii, ale całość będzie nadal na łączach Orange to te 10zł. z 30 minutami to jakaś ściema.
Post:05 cze 2014, 23:24
autor: columbo
Nie, no na pewno płacimy coś 30 z groszami za nieaktywny numer w Orange. Nie wiem najważniejszej rzeczy - czy to łącze to jest LLU, czy BSA. Patrząc na cenniki Netii zaczynam podejrzewać, że to LLU. Teraz najważniejsze pytanie - czy żeby mieć internet w Netii muszę mieć w ogóle dodatkowo usługę telefoniczną, jeśli to jest LLU, czy można zupełnie zrezygnować z telefonu?
Post:06 cze 2014, 02:30
autor: amigo007
Podbijam. Mam internet w netii od dłuższego czasu. Telefon miałem w planie byłym tp socjalnym (ok 34zł opłaty). Dzwonili z netii na zmigrowanie telefonu stacjonarnego za 10zł brutto (30 minut na stacjonarne w pakiecie). Ale w sumie prawie nie korzystam z tego telefonu. Czy rzeczywiście nie zostanę obarczony przez tp/orange opłatą za utrzymanie łącza? Czy to możliwe, gdzie tu jakiś biznes skoro tp za łącze pobiera prawie 30zł. A jestem bodajże w technologii llu. Kurier ma być po niedzieli, więc mogę jeszcze niepodpisać.
[ Dodano: 2014-06-06, 20:16 ]
Wie ktoś czy na prawdę możliwy jest ten telefon za 10zł? Bez dodatkowych opłat ze strony tp/orange?
Post:07 cze 2014, 10:09
autor: columbo
amigo007 pisze:Wie ktoś czy na prawdę możliwy jest ten telefon za 10zł? Bez dodatkowych opłat ze strony tp/orange?
Tutaj wg cennika wszystko się prawie zgadza, choć to nie jest strona neti. Zadzwoniłem na ich infolinię - zostałem zapewniony, że na pewno nie będzie żadnych innych kosztów, tylko opłata za internet i ten telefon za 10 zł. Co mi się nie zgadza - wg cennika podanego wyżej można mieć sam internet bez telefonu, jeśli się jest w LLU, a internet plus telefon, gdybym teraz podpisał nową umowę to 49+10. Pani na infolinii nie potrafiła mi wyjaśnić tych niuansów - stwierdziła tylko, że no, telefon musi być. Wcześniej upewniłem się, że ta linia to LLU. W każdym razie, po długich konsultacjach z kimś obok zapewniła mnie, że po tej operacji będziemy mieli całkowity spokój z Orange. Inna sprawa, że jej koleżanka z którą wcześniej rozmawiałem, twierdziła że najpierw musimy aktywować linię w Orange(jest zawieszona), a dopiero potem kupować telefon od Neti, podczas gdy ona twierdziła, że Netia zajmie się wszystkim sama. Dlatego zawsze podchodzę z dużą rezerwą do zapewnień konsultantów z infolinii.
Jak będziesz miał jakieś inne informacje, napisz.
Post:07 cze 2014, 10:40
autor: zoltan666
columbo pisze:Co mi się nie zgadza - wg cennika podanego wyżej można mieć sam internet bez telefonu, jeśli się jest w LLU,...
Zwróć uwagę na zapis nad cennikiem: "Cennik usług na sieciach TPSA/Orange w lokalizacjach, gdzie znajduje się aktywny numer telefonu stacjonarnego lub utrzymanie łącza z aktywnym internetem w TPSA."
Jesli teraz płacisz 30zł. co miesiąc to płacisz za utrzymanie łączą, a nie za zawieszenie linii (numeru). Zawieszenie kosztuje około 21zł. na miesiąc. Być moze za ponowna aktywacje łącza będzie dodatkowa opłata dla Orange.
Post:07 cze 2014, 22:20
autor: kostykiewicz
Skoro już temat dalej się odświeżył to czy ktoś przenosił swój numer z was do voipa posiadając przed przenoszeniem np. numer i internet w netii?
Post:11 cze 2014, 17:26
autor: Wiksa11
Czy Netia jest w stanie konkurować z UPC? Dostałęm właśnie ulotkę internetu 100 mb/s za 1 zł na 9 miesięcy. Jak wygląda u nich telewizja? Czy trzeba płacić za utrzymanie łacza jak w orange?
Post:11 cze 2014, 22:46
autor: pakierhakierxd
Jak jesteś na liniach Orange to musisz płacić w Netii za utrzymanie łącza.