• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #352737  autor: zinkzaq
 16 sie 2009, 01:18
Tomo83 pisze:nie mam skarg od swoich klientów
Kolego ja też nie mam no i co z tego . Pracuje w tej samej firmie co ty a strasznie mnie irytuje to że jesteś handlowcem właśnie dla netii . Przekonaj siebie swoją osobą a nie w każdym temacie się reklamujesz , forum nie po to jest stworzone

zmiana widzenia , teraz technik tpsa

 #352880  autor: mistrzu102
 16 sie 2009, 17:14
Witam

Widzę że w tym temacie można coś napisać o rzetelności nenii więc napisze coś od siebie.
Jestem z Łodzi w zasiągu llu. Do tej pory miałem netie na liniach tp i Internet i telefon kiedy pewnego dnia dzwoni do mnie konsultant i namawia mnie na llu. Zgadzam się na to, jest kwiecień, mówi że usługa powinna być aktywna pod koniec czerwca.
Dobrze czekamy
Dowiaduje się jakoś w czerwcu kiedy jest data uwolnienia łącza i przy okazji pytam się kiedy przyjdzie router. Infolinia mówi że za kilka dni a router na pewno przyjdzie.
OK., czekam.
Jest data uwolnienia, routera nie ma, telefon działa po staremu.
Dzwonie dowiedzieć się co jest grane ale nie potrafią mi jednoznacznie odpowiedzieć. Dzwoniłem kilka razy co się dzieje dopiero za kilka dni oddzwania do mnie koleś i mówi, że coś w systemie się stało nie tak ze zgłoszenie do tp nie zostało wysłane i on to dopiero zrobi dzisiaj. Więc następny miesiąc czekania.
OK. czekamy
Dzwonie dowiedzieć się kiedy data uwolnienia, początek sierpnia.
Jakieś 3 tygodnie przed przychodzi router, ale co, niestety model bez wifi. Przy zamówieniu mówiłem koniecznie z wifi !!!!. Wymiana też była ciekawa bo jeden konsultant przyjął zlecenie a później dzwoniąc dowiaduje się ze ono jest nie aktywne bo musiałem im przesłać na maila zeskanowane zlecenie, wiec tak robie.
OK. czekamy
Przychodzi router, niestety mnie w domu nie ma więc wyraźnie napisałem w zleceniu inny adres do rodziców, a co, przychodzi na mój i odbiera sąsiadka.
Dobra mam dwa routery bo tamten zostawiłem rodzicom wiec dzwonie żeby sobie go zabrali.
Po tygodniu zabierają.
Mam wszystko co mi potrzeba czekam na datę uwolnienia.
Telefon przestanie działać nie ma netu dobra przełączyli 
Pod wieczór włączam router i co nie może złapać synchronizacji.
Nie działa.
Wszystko popiołem na pewno dobrze.
Dzwonie zgłaszam technik ma skontaktować się w przeciągu 24 godzin.
OK, czekamy
Dzwoni za 3 dni telefonicznie stwierdza ze mam popsuty router i pisze żeby mi go wymienili.
OK. czekamy
Czekam 6 dni router nie przychodzi więc dzwonie (od rodziców bo nie mam telefonu a Internet mi działa tymczasowo na starym routerze) i co się dowiaduje że nie przychodzi bo nie ma zlecenia na wysyłkę. Niby jest notatka o wymianie ale jakoś nie ma wysłanego i co czekam na przysłanie innego routera.

Chciałem napisać że nie jestem jakoś szczególnie wkurzony sytuacją ponieważ jestem bardzo spokojnym człowiekiem.
Jest to faktyczny przebieg wydarzeń.
Myślę że osoby czytające to mogą po prostu wziąć pod uwagę, że i taka sytuacja może mieć miejsce.
Co do polecenia nenii to myślę, że mogę polecić bo net jak działał to działał ładnie.
Napisze jeszcze czy i kiedy będę miał net i telefon

Pozdrawiam

 #353022  autor: Wieczor1
 17 sie 2009, 12:19
mistrzu102 powiedz im tak:
trzeba dodac usluge "wymiana routera" w uslugach... to nie jest takie proste dla wszystkich, ktorzy tam siedza;)

Acha i niech dopilnuja zeby zostalo wystawione WO (work order) na wysylke w Clarify'u- przestrasza sie i przelozony to zrobi bo zakapuja ze zbyt duzo wiesz ;)

[ Dodano: 2009-08-17, 12:24 ]
Tomo83 masz dostep do skantarka a powiem Ci ze to jest gowno jesli chodzi o sprawdzanie dostepnosci. To czy na prawde jest opcja na konkretna technologie lub transfer sprawdzisz tylko w Nt Graph- do tego nie masz dostepu...

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #353283  autor: lukas63
 18 sie 2009, 13:11
To czy na prawde jest opcja na konkretna technologie lub transfer sprawdzisz tylko w Nt Graph- do tego nie masz dostepu...
A kto ma dostęp do tego? infolinia netii?

 #353467  autor: zinkzaq
 18 sie 2009, 23:55
lukas63 pisze:
To czy na prawde jest opcja na konkretna technologie lub transfer sprawdzisz tylko w Nt Graph- do tego nie masz dostepu...
A kto ma dostęp do tego? infolinia netii?
Chyba i oni raczej nie . Są to dane bardzo ścisłe . Na podstawie tego chyba są przygotowane dane jedynie co do LLU tabelka gdzie można sprzedawać np. łącza 8 Mbit/s

zmiana widzenia , teraz technik tpsa

 #354867  autor: Wieczor1
 25 sie 2009, 10:41
Bzdury opowiadasz takie jak i kazdy PH Netii... konsultanci maja dostep do NtGraph i do wielu innych aplikacji. Bzdura z Twojej strony jest rowniez opowiadanie bajek o scisle tajnych danych- ode mnie na infolinii otrzymasz nawet informacje o odleglosci Twojego mieszkania od RSU a tym samym moge w tym momencie powiedziec Ci na jaka predkosc maksymalnie mozesz liczyc.

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #354875  autor: DD7
 25 sie 2009, 11:41
W lipcu przesiadłem się z 1mbit/s TP na Netię 4mbit/s i jestem średnio zadowolony. Owszem, szybkość przeglądania Internetu, ściągania plików oscyluje w granicach 500kb/s - to jest plus, ale są też pewne minusy. Przede wszystkim nie mogę korzystać z mojego starego routera WiFi, ponieważ posiada on w sobie modem, a Netia zmusza nas do korzystania ze swojego modemu podłączanego do linii. Paranoja. Po drugie jak była awaria Internetu w Koszalinie, obsługa klienta mnie przeraziła. Najpierw gadałem kilka minut z jakimś panem, on mnie przełączył do obsługi technicznej. Ale! To "przełączanie" trwało ok. 15 minut! Na dodatek nic nowego się nie dowiedziałem, zwrotu kosztów za te kilkanaście minut połączenia nie było, podobnie jak za awarię.

Czy warto? Nie wiem.

 #354877  autor: user_delete19
 25 sie 2009, 11:49
DD7 pisze:Przede wszystkim nie mogę korzystać z mojego starego routera WiFi, ponieważ posiada on w sobie modem, a Netia zmusza nas do korzystania ze swojego modemu podłączanego do linii.
Wow, to sobie kup nowy router z "modemem" ADSL na annex b... jak zakładali Ci adsl to tez marudziłeś że ni pozwala Ci się używać starego modemu 56.6?
DD7 pisze:Ale! To "przełączanie" trwało ok. 15 minut! Na dodatek nic nowego się nie dowiedziałem, zwrotu kosztów za te kilkanaście minut połączenia nie było, podobnie jak za awarię.
No tak, bo w ogóle nie ma numer 0-801 ... no chyba, że chcesz zwrotu tych 35groszy :shock:

 #354880  autor: Wieczor1
 25 sie 2009, 12:10
To prawda- powiem Ci ze mnie- w momencie gdy pracowalem w Netii tez to denerwowalo bo konsultant ktory Cie przelacza ma obowiazek czekac razem z Toba na linii- po to by nastepna osoba, ktora odbierze nie zadawala znow tych samych pytan. Chyba rzadko kiedy spotyka sie takie podejscie do klienta...

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #354993  autor: tajniak
 25 sie 2009, 18:10
Wieczor1 pisze:Acha i niech dopilnuja zeby zostalo wystawione WO (work order) na wysylke w Clarify'u- przestrasza sie i przelozony to zrobi bo zakapuja ze zbyt duzo wiesz ;)
a po polskiemu mogę prosić? :)

 #355004  autor: zinkzaq
 25 sie 2009, 18:53
Wieczor1 pisze:Bzdura z Twojej strony jest rowniez opowiadanie bajek o scisle tajnych danych- ode mnie na infolinii otrzymasz nawet informacje o odleglosci Twojego mieszkania od RSU a tym samym moge w tym momencie powiedziec Ci na jaka predkosc maksymalnie mozesz liczyc
Kolego napisałem przed tym wszystkim że chyba a pozatym piszesz tak że mi się śmiać chce tylko jak bym nie wiem kim byś był niech zgadne wszechwiedzący brus konsultant infolinii , jesteśmy po to aby tłumaczyć sobie chyba to i owo , nie powiem aczkolwiek może i masz lub miałeś do czynienia z takimi programami ja nie miałem i nie sądzę żebym mógł mieć . Z twojego zdania skusze się na to abyś mi powiedział jaką prędkość mogę osiągnąć max ??

zmiana widzenia , teraz technik tpsa

 #355024  autor: DD7
 25 sie 2009, 19:49
lwiczek pisze:
DD7 pisze:Przede wszystkim nie mogę korzystać z mojego starego routera WiFi, ponieważ posiada on w sobie modem, a Netia zmusza nas do korzystania ze swojego modemu podłączanego do linii.
Wow, to sobie kup nowy router z "modemem" ADSL na annex b... jak zakładali Ci adsl to tez marudziłeś że ni pozwala Ci się używać starego modemu 56.6?
DD7 pisze:Ale! To "przełączanie" trwało ok. 15 minut! Na dodatek nic nowego się nie dowiedziałem, zwrotu kosztów za te kilkanaście minut połączenia nie było, podobnie jak za awarię.
No tak, bo w ogóle nie ma numer 0-801 ... no chyba, że chcesz zwrotu tych 35groszy :shock:
Nie rozumiesz o co mi chodzi w sprawie modemu. A jeśli nie rozumiesz, to się nie wypowiadaj, bo naprawdę szkoda mi czasu na takie pierdoły.

Na BOK Netii dzwoniłem z komórki, za kilkanaście minut zżarło mi kilka złotych. Tak jak za rozmowę ze stacjonarnym. Więc też nie masz pojęcia. A jeśli nie masz o czymś pojęcia, to się nie wypowiadaj. Ave.

 #355031  autor: mistrzu102
 25 sie 2009, 20:25
Odnośnie czekania na infolinii netii mogę się pochwalić chyba rekordowymi czasami.
Tak jak wcześniej pisałem nie miałem telefonu stacjonarnego chyba 3 tygodnie ponieważ nie działał router. Byłem zmuszony dzwonić z komórki ale na szczęście rodzice mieszkają blisko to od nich dzwoniłem. Po połączeniu chciałem się dowiedzieć o statusie zamówienia czy sprawy technicznej już nie pamiętam. Najpierw zadzwoniłem na ogólną infolinie, pani nie mogła sobie poradzić wiec przełączyła mnie na dział techniczny. Proszę mi wierzyć czekałem godzinę!!!!!!!(mam licznik w aparacie) GODZINE i się rozłączyłem bo mnie ucho bolało. Następnego dnia to samo dzwonie z tą samą sprawą na infolinie ogólną pani mnie przełącza i czekam GODZINE PIĘTNAŚCIE MINUT. Rozłączyłem się. Od razu zadzwoniłem ponownie ale tym razem wprost na dział techniczny i czekałem może jakieś 10 min.
Można chyba zrozumieć dlaczego nie opłaca się dzwonić z komórki jak bym zadzwonił z komórki zapłaciłbym za 2 godziny 15 min i tak bym nic nie załatwił.
Rozumie osoby które nie chcą się dzwonić z komórki.

 #355054  autor: abcd
 25 sie 2009, 21:35
@DD7: LLU czy linia własna Netii? Z usługą telefoniczną czy bez? Jeśli LLU bez telefonu to po prostu dzwonisz do konsultanta i prosisz o dane dostępowe ADSL (upewnij się że twój stary router obsługuje ADSL2+), może przy okazji da hasło pełnego dostępu do routera.

 #355140  autor: DD7
 26 sie 2009, 09:17
abcd pisze:@DD7: LLU czy linia własna Netii? Z usługą telefoniczną czy bez? Jeśli LLU bez telefonu to po prostu dzwonisz do konsultanta i prosisz o dane dostępowe ADSL (upewnij się że twój stary router obsługuje ADSL2+), może przy okazji da hasło pełnego dostępu do routera.
Po łączach TP mam, czyli LLU. Z usługa telefoniczną. Próbowaliśmy wcześniej zrobić identycznie jak Ty mówisz, ale telefon nie działał, bo musiał być podłączony do modemu Netii. Brat powiedział żebym po prostu zakupił taki router, który nie ma w sobie modemu - wtedy go się podłączy pod modem Netii i wszystko będzie grało.

 #355159  autor: roni_
 26 sie 2009, 10:20
Kup mikrofiltr przed telefon (ok. 10pln) i powinno być ok.

 #355175  autor: DD7
 26 sie 2009, 11:39
Miałem coś podobnego (ba, nawet mam do teraz, tylko nie używam), bo nie dało się tego podłączyć jakoś czy tam nie działało, nie pamiętam już.

PS. Mam zamiar kupić taki router: CLICK!

Powinno działać, bo to nie posiada w sobie modemu ADSL - i musiałbym go podłączyć do tego modemu od Netii - a właśnie o to mi chodzi.

 #355182  autor: Wieczor1
 26 sie 2009, 12:02
zinkzaq pisze: Kolego napisałem przed tym wszystkim że chyba a pozatym piszesz tak że mi się śmiać chce tylko jak bym nie wiem kim byś był niech zgadne wszechwiedzący brus konsultant infolinii , jesteśmy po to aby tłumaczyć sobie chyba to i owo , nie powiem aczkolwiek może i masz lub miałeś do czynienia z takimi programami ja nie miałem i nie sądzę żebym mógł mieć . Z twojego zdania skusze się na to abyś mi powiedział jaką prędkość mogę osiągnąć max ??
Wybacz jesli moje slowa zabrzmialy zbyt ostro... po prostu spotkalem sie z TAK "ciekawymi" metodami pozyskiwania klientow przez przedstawicieli handlowych, ze- uwierz mi- tez bys byl wyczulony.
Co do sprawdzenia dostepnosci w Ntgraph- nie mam niestety juz mozliwosci poniewaz po opuszczeniu Poznania jakis miesiac temu przestalem juz pracowac w tej firmie... Ale tak czy inaczej Ntgraph wymiata.

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #355206  autor: abcd
 26 sie 2009, 12:48
Żeby działał telefon to musisz mieć router z bramką VoIP i wyciągnąć albo hasło do VoIP (nazwa użytkownika to nr telefonu z zerem na początku, serwer to proxy.fon24.pl:5060) albo hasło pełnego dostępu do routera, przy czym nie wiem czy pierwszy lepszy konsultant z infolinii chętnie ci je zdradzi.

Albo po prostu podłącz modem (ten za 30?) kablem ethernetowym do portu WAN (albo LAN1) routera i ustaw routowanie na WAN/LAN1 (daj modemowi sztywne IP 192.168.10.1 i ustaw DHCP na zakres 192.168.10.*, potem ustaw routing do 192.168.10.1)

 #355304  autor: zinkzaq
 26 sie 2009, 17:18
Wieczor1 pisze:Wybacz jesli moje slowa zabrzmialy zbyt ostro... po prostu spotkalem sie z TAK "ciekawymi" metodami pozyskiwania klientow przez przedstawicieli handlowych, ze- uwierz mi- tez bys byl wyczulony.
Hehe wiem coś tym , miałem pare osób z grupy których nosili na rękach a pózniej mają sprawy w sądzie , niestety na oszustwie się nikt nnie dorobi i taka jest racja i dobrego handlowca trafić w netii to jak wygrać w totka . Dobra nie robimy of , chłopaki piszą o urządzeniach

zmiana widzenia , teraz technik tpsa