• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #363046  autor: Gree
 02 paź 2009, 18:18
A jeżeli będę chciał założyć sam internet w netii to będę musiał płacić za utrzymanie łącza ?

 #363079  autor: abcd
 02 paź 2009, 20:30
Jak masz telefon (w TP czy w Netii) to nie, a jak nie masz to nie płacisz tylko w opcji 8M.

 #363551  autor: tajniak
 05 paź 2009, 22:39
Coś się Lanetowi podobno popsuło w systemie komputerowym i nie zapisali mojej umowy. Przez co musieli podpisać nową i mój ojciec zażądał, że chce tę nową promocję i, jak policzyliśmy teraz, wychodzi 100 zł taniej. :) Jak to dobrze, że Lanetowi coś się schrzaniło. :mrgreen:

 #363683  autor: contrip
 06 paź 2009, 20:41
Ja się zabardzo pośpieszyłem i podpisałem umowe 2tyg wcześniej niż promocja wyszła... szybko zadzwoniłem do netii i jej gadam, że już podpisałem ale chce zmienić bo też chce miec za 2zł internet i telefon. A tu d@@a bo mineło 10 dni czy 7 (niepamietam)od podpisania i mi sie zmiana neleży dopiero po 6 miesiacach. Powiedziała też żebym sie nie martwił bo to nie ostatnia promocja i przez 2 lata napewno coś sobie odbije. A tak musze teraz płacić 135 zł. Netia podłączy sie 1 listopada. ciekawe ile będą mieli spóźnienia z internetem.
A tak wogóle to dzwonili do mnie z TP i sie pytali czy nie zmieniałem zamieszkania, numeru telefonu i inne bzdury i serdecznie mi podziękowali ze korzystałem z ich usług i zapraszaja w przyszłości z otwartymi ramionami. Aż mnie zdziwko złapoało, że tak sie troszcza o klientów netii.

 #364083  autor: tajniak
 09 paź 2009, 15:03
contrip pisze:A tak wogóle to dzwonili do mnie z TP i sie pytali czy nie zmieniałem zamieszkania, numeru telefonu i inne bzdury i serdecznie mi podziękowali ze korzystałem z ich usług i zapraszaja w przyszłości z otwartymi ramionami. Aż mnie zdziwko złapoało, że tak sie troszcza o klientów netii.
To chyba nie byli ludzie z TP :/

 #364120  autor: elkanguro
 09 paź 2009, 20:05
Dlaczego nie? Do mnie również dzwonili i dziękowali za dotychczasową współpracę.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet