• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #353682  autor: piechu007
 19 sie 2009, 21:56
Za trochę ponad miesiąc kończy mi się umowa na neostradę i już podpisałem umowę z Netią. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Co z oświadczeniem dla TP, że nie zgadzam się na przedłużenie umowy na neo po wygaśnięciu obecnie obowiązującej? Gdybym sam chciał to złożyć to muszę to zrobić min. 30 dni przed końcem umowy. Natomiast jeśli przekażę upoważnienie Netii to oni mogą to zrobić na 10 dni przed końcem mojej umowy, bo taką mają umowę międzyoperatorską. Tak przynajmniej powtarzali mi na infolinii Netii. Czy faktycznie tak jest? TP nie będzie robić problemów i wystawiać jakichś rachunków za nieterminowe zerwanie umowy? Czy zrezygnować z przedłużenia trzeba samemu w TP na 30 dni, a Netia na 10 dni przed końcem występuje tylko o udostępnienie łącza czy rzeczywiście załatwia wtedy wszystkie formalnośći?
Ktoś przechodził z TP do Netii i załatwili wszystko jak trzeba?

 #353763  autor: Tomo83
 20 sie 2009, 09:35
to co piszesz to prawda za posrednictwem neti mozna jak najbardziej i wysyłaja papier 10 dni przed końcem neo w tp ja tak zawsze robie jak mam klienta który zezygnuje z neo w tp i nie było większych problemów z przełaczeniem usługi

tomo83

 #354047  autor: piechu007
 21 sie 2009, 15:15
ja tak zawsze robie jak mam klienta który zezygnuje z neo w tp
Czy to znaczy, że pracujesz w Netii?

Mam jeszcze jedno pytanie - skąd Netia bierze informacje o tym, kiedy komuś kończy się umowa z TP? Bo jak do mnie dzwonili z ofertą z Netii to sami powiedzieli mi kiedy się kończy, bo ja nie znałem dokładnego dnia.