• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #315234  autor: grzegorz0plonka
 03 lut 2009, 19:27
Witam.

Ja kupiłem modemem Huawei E160 w playu, data kupiony 19.01.09.
Niestety od kupiony modemem mam problemy Jakość transmisji dane.
Jak otwieram strony to bardzo Często robi mi błędy transmisja odebrany.
Wtedy strona nie mogę otworzyć lub ze nie ładują końca i wiele obrazy i zdjęcia nie mogę ładować.

Jeszcze to ze ja pisałem na maila [email protected] to nie opowiadają spełni o tym problemach ani nie opowiadają o rady co mam robić. Jeszcze dochodzi ze sprawie wcale nie opowiadają! PO PROSTU ZE JEST BARDZO NIE SODLINY FIRMA Huawei!!!!. Bo dlatego nawet klikać razy wysyłałem maila. końcu raz spowiadała maila ale nic nie spowiadała o tym rozwiązywanie problemu niestety .

Ja sprawdziłem czy jest wina połączenie operatora w playu czy jest wina modemu.
połączyłem z telefonie modemem GPRS to wszystko działa dobrze wcale nie robi błędy.
okazuje ze jest wina modemem niestety.

Zobacz forum: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t ... 8ac19a0276

Pozdrawiam
Grzegorz Płonka

 #315242  autor: piokuk
 03 lut 2009, 19:35
Panie Grzegorzu. Tragedia. Pan zna w ogóle język polski? Przepraszam za to pytanie, ale bełkot straszny.

 #315318  autor: thonka
 03 lut 2009, 21:48
ja na ten modem z promocji play nie moge narzekac. wszystko dziala mi tak jak nalezy (poki co). jezeli problem sie bedzie powtarzac to nie zostaje nic innego jak oddac na gwarancje, bo oprogramowania aktualizacyjnego poki co nie ma.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #315356  autor: tajniak
 03 lut 2009, 23:18
Powinieneś pójść do salonu Play i złożyć tam oficjalną reklamację oraz zażądać zamiany towaru na dobry z tytułu niezgodności z opisem (jest na to ustawa) albo spróbować na gwarancji to zrobić, ale to może potrwać.

 #315366  autor: thonka
 04 lut 2009, 00:03
tajniak pisze:zażądać zamiany towaru na dobry z tytułu niezgodności z opisem
ano wlasnie! calkowicie o tym zapomnialem. jest tez reklamacja z tytulu 'niezgodnosci z umowa' za ktora odpowiada sprzedawca.
jezeli produkt jest wadliwy do pol roku od zakupu, przyjmuje sie, ze byl taki od poczatku, gdy opuscil sklep.
probuj najpierw z tytulu niezgodnosci z umowa. maja 14 dni roboczych na oddanie Tobie sprawnego sprzetu (Bez znaczenia czy naprawia, czy wymienia na nowy), bo na gwarancji moga trzymac nawet 2-3 miesiaca jak stwierdza, ze nie maja czesci, albo oprogramowania...

pamietaj tylko, ze niezgodnosc z umowa zalatwiasz ze sprzedajacym (play) i mozesz zadac naprawy, wymiany albo odstapic od umowy sprzedazy, gdy 2 pierwsze nic nie dadza. gwarancje natomiast zalatwiasz z huawei (mozliwe poprzez salon play) i moga oni naprawic, albo wydac nowy towar, jednak pieniedzy nie zwracaja.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #315465  autor: tajniak
 04 lut 2009, 15:49
thonka, można zażądać tylko i włącznie zwrotu pieniędzy lub zamiany towaru. Niestety musiałem se śpieszyć, więc nie napisałem wszystkiego. Takie żądanie najlepiej zgłosić na piśmie w 2. kopiach (dla Ciebie i sprzedawcy). Co do treści to inni Ci podpowiedzą.

 #315469  autor: piokuk
 04 lut 2009, 16:08
thonka - termin 14-dniowy przewidziany w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej to termin na ustosunkowanie się sprzedawcy do zgłoszonego przez kupującego żądania a nie termin na dokonanie naprawy. To są dwie zupełnie różne czynności. Pozdrawiam.

 #315500  autor: thonka
 04 lut 2009, 19:15
na ustosunkowanie sie to jest
tajniak pisze:thonka, można zażądać tylko i włącznie zwrotu pieniędzy lub zamiany towaru.
tu nie bylbym taki pewien....

Art. 8.

1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

za http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=321

ad3. jezeli w ciagu 14 dni nie ustosunkuje sie, to logiczne jest, ze po tych 14 dniach mamy prawo zadac wydania towaru.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #315509  autor: piokuk
 04 lut 2009, 19:33
Tak, wyciągasz prawidłowe wnioski... Zgłaszasz sprzedawcy swoje roszczenie, on ma 14 dni na ustosunkowanie się do niego (zgadza się lub nie), jeśli w ciągu tych 14 dni nic nie robi wiąże go nasz wybór roszczenia, czyli jeśli np. żądasz wymiany (naprawy itp.) to ma to zrobić. Ustawa nie ustanawia jednak żadnego terminu w trakcie którego ma to zrobić. Np. wybierasz naprawę, w ciągu 14 dni (termin z ustawy) mówi Ci że się zgadza. I... Dalszych terminów już nie ma (tzn. przechodzimy na ogólne zasady wykonywania zobowiązań).

 #315722  autor: grzegorz0plonka
 05 lut 2009, 18:13
Nawet Dzisiaj byłem w salonie Playu i nic nie wynika. Pani pozwiedzała ze trzeba za zdzwoni do *500 biuro obsługi. Niestety :(

 #315962  autor: tajniak
 06 lut 2009, 18:40
A jak kupiłeś ten modem? Strona, salon?

 #316049  autor: Marens
 07 lut 2009, 01:58
grzegorz0plonka pisze: Często robi mi błędy transmisja odebrany.
Wina sieci, ale to pisałem już na innym forum.

Chyba jednak nie jest to wina sieci:

Obrazek

 #316429  autor: Patryk_
 09 lut 2009, 10:12
Marens pisze:Chyba jednak nie jest to wina sieci:
Mam odblokowany E160 z Playa,i na Plusie/Orange działa spiewająco.
Błędy w transmisji pojawiają sie w sieci P4 także na innych modemach :!:

 #316859  autor: Marens
 11 lut 2009, 10:12
Patryk_ pisze:Mam odblokowany E160 z Playa,i na Plusie/Orange działa spiewająco.
Tylko trzeba zadać sobie pytanie, czy te błędy przeszkadzają?
Play 1mbps, Plus 3mbps nie rozłącza się. Znam parę osób, które mają e160 i są zadowoleni. Sam mam go i nie widzę wielkiego problemu.

 #317132  autor: shanhaevel
 12 lut 2009, 21:45
Też mam ten modem i też z playa i nie mam jakoś z nim nigdy problemów, szybko się zainstalował podłącza się do sieci bardzo szybka, transmisja w pełni ok, strony się ładują jak na połączeniu kablowym więc jak na razie jestem bardzo zadowolony:) może po prostu trafiłeś na jakiś felerny modem, masz na pewno na niego gwarancję więc udaj się do playa i zgłoś go na gwarancję:)
 #319982  autor: grzegorz0plonka
 27 lut 2009, 11:35
Ja juz oddałem modem do serwisu. czekam 21 dni po serwisu.
Pozdrawiam
Grzegorz Płonka

 #320154  autor: tajniak
 27 lut 2009, 21:39
Czekamy z Tobą ;)

 #323226  autor: grzegorz0plonka
 16 mar 2009, 11:36
Modem juz wrócił z serwisu. napisali opis ze modem działać prawidłowo Niestety.
Zaplaciłem kulankendi i podał mi kod do Update E160.

Updatowałem na wersji E160Update_11.604.21.00.156.B409.

juz nie ma problemów

[ Dodano: 2009-03-16, 11:47 ]
Modem już wrócił z serwisu. napisali opis ze modem działać prawidłowo Niestety.
Zaplaciłem kulankendi i podał mi kod do Update E160.

Updatowałem na wersji E160Update_11.604.21.00.156.B409.

juz nie mam probłemów.

wógóle nie robi błędy ani nie zgrywa połączenia.
Mój problem dostał rozwiązany.
Wina było to miałem stery wersji, a serwis mówili ze jest najnowszej ale to nie prawda.

Pozdrawiam
Grzegorz Płonka