• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #241722  autor: Bass
 25 gru 2007, 16:29
Mianowicie mam rutera na 2 kompy, internet mi działał do wczoraj. wczoraj na pierwszym komputerze internet przestał działać z na drugim dalej działa. kiedy próbuje naprawić połączenie lokalne wyskakuje mi, że protokół TPC/IP nie jest włączony dla tego połączenia chociaż mam to WŁĄCZONE. Może mi ktoś pomóc?

Mam routera Cerberus ADSL Lite jak by co. I strona 10.0.0.2 mi też nie działa.

 #248231  autor: set80
 28 sty 2008, 23:41
Usun wszystkie karty sieciowe, mostki i inne pierdoly. Win Xp czy tez Vista sam je ponownie znajdzie, jak jestes nadgorliwy to zainstaluj je ponownie recznie i zobacz co sie bedzie dzialo. Czasem tak jest ze nie dziala :)

 #248282  autor: Pientka
 29 sty 2008, 11:34
Zresetuj tcp/ip
* netsh winsock reset catalog
To polecenie powoduje zresetowanie katalogu Winsock i przywrócenie konfiguracji domyślnej. Użycie tego polecenia może być pomocne w sytuacji, gdy zainstalowanie nieprawidłowo zaimplementowanego dostawcy usług warstwowych spowodowało utratę łączności sieciowej. Używając tego polecenia, należy zachować rozwagę. Jego wykonanie może przywrócić łączność sieciową, ale spowoduje konieczność ponownego zainstalowania wszystkich uprzednio zainstalowanych dostawców usług warstwowych.

* netsh winsock show catalog
To polecenie umożliwia wyświetlenie listy zainstalowanych na komputerze dostawców usług sieciowych interfejsu Winsock.
jesli nie pomoze zrob update Windowsa ;)