• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #237377  autor: koolzoli
 04 gru 2007, 20:34
witam,
mam neostrade 512 na czas okreslony 12 miesięcy dokładnie. internet dziala średnio, przerywa czesto. wina lezy wg mnie z kiepskiej jakosci modemu zte zxdsl, ktory na jednym kompie działa a na innym nie. u mnie dziala nie bardzo.
1. czy mam mozliwosc zrezygnowania z umowy? raz pani od tpsa powiedziala mi ze moge zrezygnowac bo wystepuja u mnie problemy ktore zglaszalem i ze moge zrezygnować płacąc 40 zl za kazdy poprzedni miesiać
2. czy moge zrezygnowac bo chce przejsc na innego dostawce, w tym wypadku np. magma we wrocławiu?

czy wyzej wymienione przypadki moga byc przyczyna rozwiazania umowy bez poniesienia konsekwencji finansowych??

 #237379  autor: Prometo
 04 gru 2007, 20:40
koolzoli pisze:wina lezy wg mnie z kiepskiej jakosci modemu zte zxdsl, ktory na jednym kompie działa a na innym nie. u mnie dziala nie bardzo.
Wymienią Ci modem i Neostrada będzie chodziła.
koolzoli pisze:1. czy mam mozliwosc zrezygnowania z umowy? raz pani od tpsa powiedziala mi ze moge zrezygnowac bo wystepuja u mnie problemy ktore zglaszalem i ze moge zrezygnować płacąc 40 zl za kazdy poprzedni miesiać
Masz możliwość ale po zapłaceniu kar umownych.
koolzoli pisze:czy wyzej wymienione przypadki moga byc przyczyna rozwiazania umowy bez poniesienia konsekwencji finansowych??
Znając życie to raczej nie.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #237386  autor: koolzoli
 04 gru 2007, 20:54
Prometo pisze:Wymienią Ci modem i Neostrada będzie chodziła.
no wymienieli na nowy takego samego producenta i dalej to samo. wina lezy miedzy komputerem a modemem
koolzoli pisze:ktory na jednym kompie działa a na innym nie
niestety tpsa nie ma juz innych modemow niz ten co ja mam. opcja jest taka ze moge kupic router albo na allgero modem sagema od tpsa.
no ale to dodatkowe pieniadze.

to czemu babka na 0800102102 powiedziala mi, ze moge zrezygnowac placac 40 zł za poprzedni miesiac uzytkowania bo zglaszalem awarie i oni maja to zanotowane?

 #237390  autor: Prometo
 04 gru 2007, 21:16
koolzoli TP SA ma jeszcze takie modemy .
koolzoli pisze:to czemu babka na 0800102102 powiedziala mi, ze moge zrezygnowac placac 40 zł za poprzedni miesiac uzytkowania bo zglaszalem awarie i oni maja to zanotowane?
Tego nie wiem

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #237421  autor: JayCee
 04 gru 2007, 22:40
Prometo pisze:koolzoli TP SA ma jeszcze takie modemy
minus Sagem USB, minus SpeedTouch USB - nie ma ich już od kilku miesięcy nigdzie chyba w sieci sprzedaży tp.

Reszty nie skomentuję, wystarczy poczytać trochę na temat +regulamin usługi.

 #237428  autor: koolzoli
 04 gru 2007, 23:05
JayCee pisze:Reszty nie skomentuję, wystarczy poczytać trochę na temat +regulamin usługi.
co masz na mysli?

[ Dodano: 2007-12-05, 19:06 ]
hej,
no ja mam taki problem z TPsa. dostałem modem zte ktory nie działa prawidłowo (rozłacza co jakis czas). po wizycie techników powiedzieli mi oni ze to wina modemu i zaradzili wymiane na sagema. wymienilem modem na tej samej marki ZTE bo sagemów w TP juz nie maja i nadal wystepuje ten sam problem. zadzwonilem pod 0800102102 i zaradzili sprawdzenie modemu na innym komputerze. sprawdzilem i bylo to samo. sprawdzilem rowniez modem sagem ktory pozyczylem od kolegi na sagemie wszystko ok! dzwonie po 0800102102 i mowie o sytuacji. pani odpowidziala mi ze moge wymienic na kolejny ZTE moze napiasac na zleceniu wymiana na sagema, ktorego jak sama przyznala juz nie maja. czyli w kółko to samo....
dzwonie pod 9393 a pan mi mowi ze moge sobie kupic jakis inny modem albo wziasc liveboxa.
no i co ja mam to teraz zrobic zeby sprawiedliwosci stalo sie zadosć??

 #242877  autor: kasłoń
 30 gru 2007, 18:49
Umowa o Neostradę wygasa automatycznie, jeśli utracisz prawo do lokalu. Jest taka opcja, żeby właściciel Neostrady, który widnieje w TP się przemeldował - tylko nie wiem, czy to dobre wyjście, bo kosztowne też jest, i kłopotliwe. Ale jest to sposób.

 #242905  autor: Prometo
 30 gru 2007, 21:39
kasłoń pisze:bo kosztowne też jest, i kłopotliwe
Czyli chcąc nie chcąc i tak trzeba płacić :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #245544  autor: saturnv
 13 sty 2008, 18:43
koolzoli pisze:
Prometo pisze: to czemu babka na 0800102102 powiedziala mi, ze moge zrezygnowac placac 40 zł za poprzedni miesiac uzytkowania bo zglaszalem awarie i oni maja to zanotowane?
Z tepsa musisz miec wszystko na pismie, albo przynamniej nagrane rozmowy jako dowod w ewentualnej sprawie. Na tym co mowia w blueline bym sie nie opieral. Lepiej zadaj oficjalne zapytanie typu skarga reklamacja i wtedy zobaczysz co Ci odpowiedza.

 #245583  autor: mikage1
 13 sty 2008, 21:46
kasłoń pisze:Umowa o Neostradę wygasa automatycznie, jeśli utracisz prawo do lokalu. Jest taka opcja, żeby właściciel Neostrady, który widnieje w TP się przemeldował - tylko nie wiem, czy to dobre wyjście, bo kosztowne też jest, i kłopotliwe. Ale jest to sposób.
tylko, że wymeldowanie nie jest tożsame z utratą prawa do lolalu - w tym kraju można miec kilka domów, mieszkań etc., w każdym tel+neo, a zameldować można się w jednym...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #245738  autor: kasłoń
 14 sty 2008, 19:16
Być może. Ja akurat miałem Neo na firmę (choć Neo w domu - bo to było jedno z miejsc prowadzenia działalności), ale firma była zarejestorowana pod innym adresem. Przy sprzedaży mieszkania i przeniesieniu telefonu w nowe miejsce automatycznie została rozwiązana umowa o Neo.