DAJ CYNK
  • Wszystko o grach.
Wszystko o grach.
 #612711  autor: babeo
 09 lut 2013, 18:17
Jestem totalnie zielony, a chciałbym sobie coś kupić do zabawy z rodziną.

Głównie gry sportowe z tymi move/kinektami. Oprócz tego jakiś Need For Speed i Call od Duty czy GTA.

Czy jest jednoznaczna odpowiedź, która konsola jest lepsza?

 #612717  autor: Sig
 09 lut 2013, 19:15
Która lepsza to ci nie powiem, ale zależy ile masz do wydania i czy możesz poczekać, bo w tym roku premierę powinny mieć kolejne generacje konsoli, odpowiednio PS4 i Xbox 720, choć nazwy mogą mieć inne. Nie wiadomo jednak dokłądnie kiedy, być może PS4 zostanie zaprezentowane 21 lutego, ale do sprzedaży prędzej niż w czerwcu raczej nie trafi, a i tak wtedy w Polsce za prawdopodobnie 1999-2499 zł (by z biegiem czasu potanieć).

Zresztą o konsolach sie nie wypowiadam, bo wolę PC (tańsze gry, możliwość rozbudowy itd.)

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #612723  autor: UndiscloseD
 09 lut 2013, 19:51
Nie znam się jakoś specjalnie na konsolach, ale mogę podzielić się z Tobą moja subiektywną opinią: jak dla mnie obydwie te konsole są świetne, obydwie oferują(chyba) to samo, więc ja gdybym kupował którąś z nich to kierowałbym się bajerami, tzn. jak dla mnie fajniejszy jest XBOX z tego względu, że machasz przed tym kinectem całym ciałem, a do obsługi PS3 musisz już mieć kontroler. A więc jak dla mnie większą frajdą jest XBOX+kinect. :)

 #612751  autor: orson_dzi
 10 lut 2013, 00:08
Tutaj dużo jest kwestią gustu.
Dla mnie Xbox ma wygodniejszy kontroler i przede wszystkim Gears of War. Jest to coś, dla czego byłbym w stanie kupić sobie X360 na 2-3 tygodnie i potem sprzedać. Tylko po to, żeby zagrać ;) .
Z drugiej strony, Uncharted podobno też jest dobre.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #614371  autor: adiq1033
 17 lut 2013, 02:23