Brak perspektywy na przedłużenie "tepsy"
Post:13 lut 2017, 20:34
Cześć.
Posiadam obecnie umowę na internet stacjonarny vDSL w opcji o 80 Mb/s, przy umowie na 12 miesięcy. Kwota jest raczej każdemu znana, ale nie to odgrywa kluczową rolę. Wraz z umową dostałem Funboxa w wersji 1.0. Ogólnie, pomimo kilkukrotnego zaniku internetu jestem z niego zadowolony. Największą bolączka jest port USB w wersji 2.0, ponieważ po podłączeniu zewnętrznego dysku i zmapowaniu go w systemie transfer z/do to niecałe 2 MB/s,
Przeglądałem swój profil na koncie Orange i na tyle utrudnili ludziom przedłużanie umów przez internet, że jedną ofertę jaką widzę dla siebie to umowa na 24 miesiące, co mnie w ogóle nie interesuje. Fakt faktem przy tej umowie dostaję Funboxa 2.0 oraz dysk zewnętrzny ale nie - za długi okres.
Dzwoniąc na infolinię słyszę, że nie ma możliwości wymiany routera, chyba, że zgłoszę zawieszanie się sprzętu, wówczas po udaniu się do punktu dostanę drugi - taki sam.
Na pytanie o nową umowę otrzymuję informację, że taka sama oferta jak obecnie z tym samym routerem (powtarzam Funbox 1.0) + opłata aktywacyjna.
Co zrobić, żeby otrzymać Funbox'a 2 generacji? Po co wyprodukowali coś, czego nie oferują klientom końcowym?
Posiadam obecnie umowę na internet stacjonarny vDSL w opcji o 80 Mb/s, przy umowie na 12 miesięcy. Kwota jest raczej każdemu znana, ale nie to odgrywa kluczową rolę. Wraz z umową dostałem Funboxa w wersji 1.0. Ogólnie, pomimo kilkukrotnego zaniku internetu jestem z niego zadowolony. Największą bolączka jest port USB w wersji 2.0, ponieważ po podłączeniu zewnętrznego dysku i zmapowaniu go w systemie transfer z/do to niecałe 2 MB/s,
Przeglądałem swój profil na koncie Orange i na tyle utrudnili ludziom przedłużanie umów przez internet, że jedną ofertę jaką widzę dla siebie to umowa na 24 miesiące, co mnie w ogóle nie interesuje. Fakt faktem przy tej umowie dostaję Funboxa 2.0 oraz dysk zewnętrzny ale nie - za długi okres.
Dzwoniąc na infolinię słyszę, że nie ma możliwości wymiany routera, chyba, że zgłoszę zawieszanie się sprzętu, wówczas po udaniu się do punktu dostanę drugi - taki sam.
Na pytanie o nową umowę otrzymuję informację, że taka sama oferta jak obecnie z tym samym routerem (powtarzam Funbox 1.0) + opłata aktywacyjna.
Co zrobić, żeby otrzymać Funbox'a 2 generacji? Po co wyprodukowali coś, czego nie oferują klientom końcowym?