Strona 1 z 1

Utrzymanie Klienta UPC

Post:05 sty 2017, 05:29
autor: Tuldor88
Witam serdecznie, posiadam w UPC pakiet usług Pakiet TV ("Pakiet Select Extra HD") + internet ("Fiber Power 30 Mb/s"), umowa kończy mi się 25/01/2017 i po prawdzie oferta programowa oraz szybkość internetu wystarcza mi w zupełnosci ale cena 89,99 nie pasuje za bardzo. Noszę się z zamiarem wypowiedzenia umowy ale wolałbym uzyskać info co mogę otrzymać od działu utrzymania by przy ww ofercie jak najbardziej zejść z ceny - gdy wiesz co możesz ugrać łatwiej ci negocjować z konsultantem - dlatego byłbym wdzięczny za opinie ze strony osób jakie z utrzymaniem klienta UPC miały do czynienia:
- co uzyskać można
-jak się oferta nazywa 9jeśli zdradzić możecie)
-oraz czy konieczny jest kontakt z ich strony czy po wypowiedzeniu można zadzwonić do nich samemu (jeśli tak czy na standardowy 813 813 813 czy jakis inny)
Pozdrawiam

Re: Utrzymanie Klienta UPC

Post:05 sty 2017, 07:12
autor: MICHASB1
Witaj
po około tygodniu od złożenia wypowiedzenia zadzwonili

oto oferta UPC po złożeniu wypowiedzenia:
Telewizja Select extra HD z nagrywarką dekoder Horizon,
+ dodatkowy modem internet 60 mb, telefon 240 minut,
MyPrime, HorizonGO, Filmbox - 80 zł brutto, umowa 24 m-ce.
Wizyta technika 49,90 zł brutto

oferta druga którą wybrałem
Telewizja Select extra HD z nagrywarką dekoder Horizon,
+ dodatkowy modem, internet 60 mb,
MyPrime, HorizonGO, Filmbox - 70 zł brutto, umowa 24 m-ce.
Wizyta technika 49,90 zł brutto

to by było kolejne przedłużenie
poprzednio było
Telewizja Select extra HD z nagrywarką
+ modem, internet 60 mb,
telefon 60 minut, - 85 zł


zobacz tu: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=59624

Re: Utrzymanie Klienta UPC

Post:31 maja 2017, 08:56
autor: rodrigoXXL
https://media2.pl/media/142133-UPC-Pols ... y-CBS.html

CZYLI MOZNA ZERWAC UMOWE BEZ KARY.......... PRZEKAZUJE DALEJ NOWINE I PAMIETAJCIE DZIS NAJPOZNIEJ JUTRO TRZEBA WYSLAC REZYGNACJE PISEMNA I POWOLAC SIE NA LIKWIDOWANE KANALY CBS...