Strona 1 z 1

neostrada do 80 MB VDSL

Post:07 gru 2015, 02:44
autor: arbuzik
Witam, kilka dni temu podpisałam aneks do umowy - z opcji do 20 MB (realnie mialam 12) w ADSL przeszłam na 80 MB VDSL (rzeczywista prędkość u mnie to 36 MB). Przez pierwsze 2 dni było ok. Jednak jest pewien problem. Przedwczoraj przez ok. 2 godziny internet ledwie chodził (mało tego, dowiedzialam się, że w tym czasie nie można się było do nas dodzwonić na telefon stacjonarny - to NIE jest VOIP, tylko zwykły telefon). Musialam kilka razy włączać i wyłączać modem. Wczoraj raz zerwało połączenie i wyskoczyła mi strona Fun Boxa z informacją "Wystąpił problem z twoją linią ADSL lub łączem światłowodowym. Mogą trwać prace serwisowe na twojej linii dostępowej. Prosimy poczekaj kilka godzin i sprawdź ponownie czy połączenie zostalo przywrócone (....)". Po paru minutach na chwilę wyłączyłam i włączyłam modem - udało się nawiązac połączenie. Do tej chwili jest ok.
Teraz pytanie, czy w/w problemy mogą być zapowiedzią dalszych problemów ze stabilnością łącza? Lepiej zrezygnować z tej umowy (póki jeszcze mogę odstąpić) i wrócić do tamtej? Czy jest duża szansa że to się jednak ustabilizuje.

Inna sprawa - gdybym odstąpila od tej umowy... muszę wysłać pocztą odstąpienie oraz odesłać modem. Ale linia jest już przerobiona na VDSL, czyli stary modem działać nie będzie - nie wiadomo kiedy odstąpienie zostanie uznane, kiedy przyjdzie technik i przerobi znów gniazdko... czyli podejrzewam, że przez jakiś czas mogę nie miec internetu? Dobrze myślę, czy może oni mają jakieś procedury zapewniające jednak ciągłość usługi?
Umowa była zaproponowana telefonicznie, potem podpisana w obecności technika u mnie w domu.

Re: neostrada do 80 MB VDSL

Post:07 gru 2015, 23:21
autor: Vieslav
arbuzik pisze:w tym czasie nie można się było do nas dodzwonić na telefon stacjonarny - to NIE jest VOIP, tylko zwykły telefon
Zgłaszaj awarię. Orange ma 24 godziny na jej usunięcie i prawie zawsze po przywróceniu telefonu wraca internet.