DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.

Moderator: Moderatorzy

 #816921  autor: jankes789
 12 sie 2015, 12:20
Witam, proszę pomoc w dokonaniu wyboru dostawcy internetu...Skończyła mi się umowa internetu stacjonarnego od Orange i nie chce przedłużać u nich (bo uwiązanie na kolejne 2 lata i konieczność posiadania niepotrzebnego abonamentu telefonicznego).
Podpisałem umowę z Dropssem (obsługa porażka) lecz Oni odezwali się do mnie że jednak Orange nie dał im zgody na internet (oczywiście tydzień po tym jak internet miał już działać sam do nich zadzwoniłem i się o tym dowiedziałem)... Mieszkam w małej miejscowości pod Radzyminem...
Proszę o pomoc...Może LTE ?
 #816926  autor: tyre23
 12 sie 2015, 13:09
jankes789 pisze:Podpisałem umowę z Dropssem (obsługa porażka) lecz Oni odezwali się do mnie że jednak Orange nie dał im zgody na internet (oczywiście tydzień po tym jak internet miał już działać sam do nich zadzwoniłem i się o tym dowiedziałem)...
Ktoś Ci bajki opowiada, bo jeżeli masz aktywną linię to Orange nie może odmówić aktywacji usługi ot tak sobie. Wyjątkiem jest tutaj brak wolnych portów na centrali, ale raczej jest to bardzo małe prawdopodobne. Dowiedz się więc co było przyczyną odmowy.
 #817018  autor: jankes789
 12 sie 2015, 22:27
tyre23 pisze:
jankes789 pisze:Podpisałem umowę z Dropssem (obsługa porażka) lecz Oni odezwali się do mnie że jednak Orange nie dał im zgody na internet (oczywiście tydzień po tym jak internet miał już działać sam do nich zadzwoniłem i się o tym dowiedziałem)...
Ktoś Ci bajki opowiada, bo jeżeli masz aktywną linię to Orange nie może odmówić aktywacji usługi ot tak sobie. Wyjątkiem jest tutaj brak wolnych portów na centrali, ale raczej jest to bardzo małe prawdopodobne. Dowiedz się więc co było przyczyną odmowy.
Też tak myślę ...wkurzające jest to że Dropss dowiedział się o tym od Orange że nie może świadczyć mi usługi internetu przy prędkości 20 MB/s 30 lipca i nie powiadomił mnie o tym...sam 11 sierpnia zadzwoniłem do Orange i powiedzieli mi że nic od Dropssa nie dostali (żadnego pisma i odzewu)
Wogóle z tym Dropssem nie moge się dogadać ...mieli sprawdzić czy 10 MB/s mogę mieć od nich i zero odzewu a dodzwonic się do osób które zajmują się takimi sprawami graniczy z cudem....
 #817027  autor: zoltan666
 12 sie 2015, 22:39
To w końcu Dropss wysłał papiery do Orange, czy nie? I co z twoja umową z Orange, przeszła na czas nieokreślony, czy przedłużyła sie na kolejny okres?
 #817060  autor: jankes789
 13 sie 2015, 09:53
Z Dropssa powiedzieli mi, że wysłali ale odpowiedź od Orange dla nich była negatywna (nie moga podłaczyć 20MB/s na moim kablu-30 lipca o tym się dowiedzieli i nic mnie nie powiadomili o tym). Oczywiście o tym dowiedziałem się 11 sierpnia gdy sam zadzwoniłem do Orange aby dowiedzieć się czy mam internet od Dropssa czy nie...Oczywiście umowa została przedłużona na czas 6 miesięcy i muszę płacić Orange bezsensu. Czekam jeszcze na odpowiedz czy 10 Mb/s będę mógł mieć od Dropssa...
 #817266  autor: Maniek99
 14 sie 2015, 15:38
Opisz to co w tym poście, że jedni zwalają na drugich.
UKE przybije pod tym pieczątkę i każe się im ustosunkować.
A po jakimś 1-2 tygodniach będzie wszystko jasne (w wakacje może trochę dłużej).

Może da radę anulować to autoprzedłużenie jeżeli Netia (Droops) rzeczywiście jakiekolwiek papiery wysłała Orange czasie - choć obstawiam że się jednak spóźnili.

Kiedy tą umowę podpisałeś?
 #817281  autor: tyre23
 14 sie 2015, 17:58
Jeżeli chcesz sprawdzać czy możesz mieć 20Mb/s to uderzaj do Orange, a nie do Dropssa. Możesz użyć argumentu, że chciałbyś przedłużyć umowę i chcesz sprawdzić warunki techniczne, czy jest możliwość 20Mb/s. Wtedy Ci powiedzą ;)
 #817290  autor: jankes789
 14 sie 2015, 18:54
Korzystam od Orange z prędkości neta do 10 MB/s... Dzwoniłem do Orange i ustaliłem, że 24.07.2015 Orange już ustaliło, że nie może świadczyć u mnie usługi przy prędkości 20 MB/s...30.07.2015 Dropss otrzymał pełną informację od Orange, że Orange nie pozwoliło na migracje na 20MB/s lecz wogóle nie zapytał Orange czy mogę mieć prędkość do 10 MB/s ( z której korzystam i korzystałem...) Został mi wysłany list zwykły nadany z dnia 07.08.2015 -otrzymałem list 12 .08.2015 r. że nie ma możliwości rozpoczęcia świadczenia usług wskazanych w Umowie z powodu braku możliwości technicznych do świadczenia usług...
ale mogli powiadomić mnie o tym wcześniej i wtedy bym sam wypowiedział umowe Orange i wziąłbym internet od kogogo innego...a nie teraz przez Dropssa jestesm znów uwiuazany przez zawyżone rachunki przez Orange...
 #817514  autor: zoltan666
 16 sie 2015, 12:48
Sprawdź w warunkach promocji z jakiej korzystałeś, bo możliwe, że np. w przeciągu miesiąca od auto przedłużenia się umowy możesz z tego przedłużenia zrezygnować i pozostawić umowę na czas nieokreślony.
Druga rzecz to to, że Dropss to internet w wariancie MAX 20.
"Internet w wariancie MAX to najszybszy możliwy internet na łączu, gwarantujący stabilne korzystanie z Usługi:
• z prędkością nie większą niż 20 Mb/s w taryfie Max 20"
Więc chyba coś tu kręcą, że Orange nie zgodziło im się na 20 skoro wcale nie musi być 20.
 #819152  autor: jankes789
 25 sie 2015, 11:43
Dostałem odp od netii w sprawie reklamacji...Odpisali mi że 7 sierpnia wypowiedzieli mi umowe bo nie mogą świadczyć mi usług...z Orange nie mogę przejść na czas nieokreślony...Muszę płacić Range abonament przez 6 miesięcy bo przez Dropssa mi się przedłużyła umowa z niechcianym przezemnie Orange...
 #826222  autor: sharky33
 01 paź 2015, 18:51
Na stronie UKE masz możliwość złożenia skargi. Opisz dokładnie (chronologicznie) co się wydarzyło, załącz kopie dokumentów (umowy, e-maile etc.) i poproś o interwencję w sprawie. Niestety, przechodziłem z Orange do Dropss (Netia). Bałgan, bałagan i jeszcze raz bałagan w Netii. Nic się widocznie nie zmieniło.
 #826434  autor: KR2615
 02 paź 2015, 13:59
Ja interweniowałem w UKE jak przechodziłem z numerem z FreeM do PLAY. Bardzo miła Pani oddzwoniła po niecałym tygodniu, że dała FreeM ultimatum, że mają 14 dni na przeniesienie pod groźbą kar finansowej. Następnego dnia numer był już w PLAY także warto do nich napisać.