Strona 1 z 1

Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:07 lut 2015, 13:31
autor: Mart87
Posiadam Neostradę, kończy się umowa 17-ego lutego. Podpisałem umowę z Dropss (Netia). Netia powinna im wysłać pismo z wypowiedzeniem umowy w Orange wraz z jej końcem oraz zamówienie przeniesienia usług do Netii. Netia raczej wysłała to pismo (Orange niedawno dzwoniło z propozycją przedłużenia umowy, proponując gratisy i jeszcze wyższy abonament), jednak Orange negatywnie rozpatrzyło tamto pismo. POnadto od Orange dostałem fakturę za pełny luty, a nie za pół miesiąca.
Jakie mogą być powody negatywnej odpowiedzi ze strony Orange i czy mogę jeszcze tutaj coś zdziałać? Netia wysłała do Orange drugie pismo z zapytaniem uzasadnienia negatywnej odpowiedzi.

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:07 lut 2015, 14:57
autor: zoltan666
Wystarczy jakiś prosty błąd w danych abonenta, które będą niezgodne z tymi które posiada Orange i już takie pismo odrzucają. Napisałeś, że Netia "raczej" wysłała to pismo tak więc 100% pewności nie masz. Niedawno chciałem przenieść numer stacjonarny z Orange do Netii, a Netia wysłała papiery o przeniesienie do jakiegoś innego operatora. Później musiałem odkręcać auto przedłużenie umowy w Orange. Raczej sprawdziłbym Netię, czy wszystko zrobili prawidłowo. A w Orange być może umowa się automatycznie przedłużyła skoro nie dostali prawidłowego wypowiedzenia, stąd tez faktura za cały miesiąc.

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:07 lut 2015, 15:54
autor: Maniek99
Niema najmniejszego sensu załatwiać takich spraw przez bezpośredni kontakt z operatorem.
Tylko skarga do UKE powoduje skierowanie sprawy do odpowiednich osób i że będą chcieli doprowadzić sprawę do końca. A dodatkowo zabezpieczysz się przed "przypadkowym?" auto przedłużeniem.

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:07 lut 2015, 15:59
autor: Mart87
Sam tego pismo nie wysyłałem, nie widziałem tego naocznie. W netii interesie jest to by to dociągnąć do końca i mieć mnie za klienta. Dziwnym trafem kilka dni temu Orange zadzwoniło z nową ofertą co jest w pewnym sensie dowodem że jednak to pismo do nich dotarło (wcześniej wydzwaniali we wrześniu i wtedy kontakt się już urwał). Dzisiaj dzwoniłem do netii i stwierdzili, że były jakieś błędy z danymi dawcy, na koniec dodali że wszystko będzie ok, że usługa zostanie uruchomiona 12-ego lutego (sic). Jutro się przejdę do Orange i spróbuję się dowiedzieć czy otrzymali to wypowiedzenie.

Orange zleciło autoprzedłużenie umowy 1-ego stycznia czyli na ponad 2 tygodnie przed wysłaniem wypowiedzenia przez Netię.

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:07 lut 2015, 16:04
autor: Maniek99
@Mart87
Netia traci klientów z dużo bardziej błahych powodów, przy jakichkolwiek problemach olewają sprawę, a klient dowiaduje się dopiero po tym jak sam do nich zadzwoni, bo został bez netu.

Ale powodzenia, może Ci się poszczęści.

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:07 lut 2015, 16:38
autor: Mart87
spróbować nie szkodzi.

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:08 lut 2015, 00:17
autor: sharky33
Mam ten sam problem. Podpisana umowa z Netią na Dropss - miesiąc temu. Znając polskie realia i różne "cuda" przy zmianach usług itp. dzwoniłem do Dropss z pytaniem czy wszystko jest w porządku. Potwierdzono że tak i spokojnie mam oczekiwać na zakończenie usług w Orange i przyłączenie do Dropss. Dwa dni temu, na "wszelki wypadek" postanowiłem zadzwonić do Orange pod numer 800 500 005 i zapytać jak się sprawy mają ( czy Netia powiadomiła ich o zmianie itd.) Miła Pani z Orange odpowiedziała że owszem Netia przesłała do nich zgłoszenie lecz zostało ono odrzucone... 29 stycznia ?! Nie podała z jakiego powodu. Ciśnienie mi lekko podniosła Netia... Dzwonię na infolinię Dropss i cudem trafiam na inteligentną, młodą kobietę która mnie nie zbywa, lecz chce pomóc. Dowiaduję się że Netia zgłosiła zmianę operatora z błędną datą (za wcześnie)... Ręce mi opadły - pytam czy sprawę da się "odkręcić". Miła Pani z Netii/Dropssa obiecuję sprawę potraktować priorytetowo, obecnie czekam na odpowiedź tel. Jeśli zmiana się nie powiedzie, czeka mnie kolejny miesiąc z Orange i chwila na zastanowienie czy warto próbować szczęścia po raz kolejny z Dropss...

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:08 lut 2015, 11:08
autor: Mart87
Ja mam nadzieję że jednak nie nawalą i wypali i że b ędzie to też później jakoś działać. Bo warunki w Orange są tragiczne. Poza stabilnością połączenia nic nie gra. Albo niech oni to przeniosą albo żeby całkiem rozwiązać umowę w orange - najwyżej zostanę bez neta;p

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:08 lut 2015, 12:18
autor: Maniek99
Z tymi datami Netia od zawsze ma problemy.
Możesz im podać datę co do dania kiedy na 100% linia będzie wolna, to oni zawsze wbiją jakąś datę z D***. Ja jeszcze miałem tak że do ponowienia próby chcieli ode mnie kolejne pismo czy na pewno linia jest wolne, czyli kolejny tydzień w plecy (kurier w dwie strony). Na szczęście w między czasie poszła skarga do UKE i zanim pismo doszło, to usługa została aktywowana.

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:08 lut 2015, 17:03
autor: Mart87
Wygląda tak:
Netia: wysłaliśmy pismo, które zostało odrzucone przez orange (wersja z mailowej koresp.).
błędne dane dawcy (infolinia), spokojnie wszystko będzie ok.

Orange: nie otrzymaliśmy żadnego pisma, umowa została przedłużona do końca czerwca.

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:08 lut 2015, 17:17
autor: zoltan666
I wersji Orange sie trzymaj (niestety).

Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:09 lut 2015, 12:53
autor: marcinkoleksl
Czytając te wydarzenia, moja miesięczna ślizgawka z przełączaniem z Multimo Na Dropss'a z winy Netii to jeszcze widzę, nie był problem ;)
Oni tam potrzebują dobrego okulisty po prostu...
A prawnie nic im nie zrobisz, bo dochodzić czegokolwiek można po aktywacji Umowy... tak wynika z ich Regulaminka ;(

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:09 lut 2015, 21:40
autor: sharky33
Wygląda na to że Dropss/Netia ma problemy dosłownie ze wszystkim.

1. Brak poinformowania klienta o tzw. odrzucie Orange
2. Brak informacji co było powodem odmowy ze strony Orange
3. Brak reakcji w odpowiednim czasie i prawidłowego ponowienia ( po mojej interwencji - kilka tel.)
4. Brak myślenia i poszanowania klienta.

Za 3 dni kończy mi się umowa z Orange z perspektywą przedłużenia na kolejne pół roku lub karą za jej zerwanie. Netia przez ponad 30 dni nie poradziła sobie. Wygląda na to że duża firma nie jest w stanie wykonać prostej operacji, a wyjaśnianiem sprawy i problemów które jej towarzyszą zainteresowany jest klient, który powinien spokojnie czekać i ew. zapłacić rachunek raz na miesiąc.
Poważnie zastanawiam się aby pozostać z Orange i przepłacać za net lub przejść na LTE Play lub RBM.
Netia to niestety amatorszczyzna w najgorszej postaci. Cena za Dropss atrakcyjna, obsługa ( oprócz dosłownie jednej konkretnej kobiety) fatalna.

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:25 mar 2015, 08:50
autor: Mart87
Dopiero zaczynam romans z Netią, choć u mnie trochę namieszał sam Orange - że miałem dwie daty zakończenia umowy i wypowiedzenie do Orange poszło ze złą datą. Patrz inny temat :)

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:25 mar 2015, 19:05
autor: sharky33
Aktualizacja.

Usługa Dropss włączona. Pomogła skarga do UKE. Internet z drobnymi problemami na samym początku działa bez zarzutu. Netii polecam reorganizację i podniesienie standardów obsługi klienta na poziomie infolinii wg. sprawdzonej zasady "klient nasz Pan".

sharky33 pisze:Wygląda na to że Dropss/Netia ma problemy dosłownie ze wszystkim.

1. Brak poinformowania klienta o tzw. odrzucie Orange
2. Brak informacji co było powodem odmowy ze strony Orange
3. Brak reakcji w odpowiednim czasie i prawidłowego ponowienia ( po mojej interwencji - kilka tel.)
4. Brak myślenia i poszanowania klienta.

Za 3 dni kończy mi się umowa z Orange z perspektywą przedłużenia na kolejne pół roku lub karą za jej zerwanie. Netia przez ponad 30 dni nie poradziła sobie. Wygląda na to że duża firma nie jest w stanie wykonać prostej operacji, a wyjaśnianiem sprawy i problemów które jej towarzyszą zainteresowany jest klient, który powinien spokojnie czekać i ew. zapłacić rachunek raz na miesiąc.
Poważnie zastanawiam się aby pozostać z Orange i przepłacać za net lub przejść na LTE Play lub RBM.
Netia to niestety amatorszczyzna w najgorszej postaci. Cena za Dropss atrakcyjna, obsługa ( oprócz dosłownie jednej konkretnej kobiety) fatalna.

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:26 mar 2015, 09:54
autor: Mart87
Z tego co wiem, to trzeba linię w Orange wypowiedzieć zaraz po uruchomieniu usługi dropss:). Czekam na nową umowę, sprawa również leży w UKE i Orange przestaje cwaniakować.

dropss-opinie i alternatywy

Post:04 maja 2015, 13:55
autor: Redx12
Jakie są Wasze opinie o dropssie i czy są jakieś alternatywy (na linii orange bez umowy)?

Re: dropss-opinie i alternatywy

Post:04 maja 2015, 16:49
autor: Maniek99
Zawsze jest umowa, może być co najwyżej bezterminowa, a taka jest tylko w dropsie (choć nie wiem czy na BSA też).

Re: dropss-opinie i alternatywy

Post:07 maja 2015, 22:06
autor: qcom
Na BSA też jest umowa na czas nieokreślony, różnica jest tylko w cenie na BSA 10zł drożej niz na LLU. Mam dropssa (BSA) od lutego i działa tak samo jak neostrada, nawet minimalnie niższe pingi mam na dropssie.

Re: Problem z migracją do dropss z powodu orange.

Post:09 maja 2015, 06:48
autor: Mart87
ja od listopada się przenoszę, fajna zabawa:D