Witam, orientuję się ktoś jakie warunki można wytargować z działem utrzymania klienta w Netii ?
Do tej pory rozmawiałem podobno z 3 osobami z działu utrzymania klienta, którzy nie zaoferowali niczego lepszego niż na stronie... Więc wątpię żeby to były osoby z działu trzymania klienta.
Może ktoś da przykład ile można ugrać, chciałbym internet 20Mb/s(więcej niestety nie pójdzie bo jestem na starych liniach TP) bez telefonu,bez opłat za utrzymanie łącza, umowa na max 12 miesięcy i abonament nie większy niż 60 zł miesięcznie.
Oraz może ktoś podpowie co jeszcze było by przydatne w abonamencie słyszałem coś o linii LLU ale nie wiem co to jest i o ADSL2+, Proszę o jakieś porady, z góry DZIĘKI !
Do tej pory rozmawiałem podobno z 3 osobami z działu utrzymania klienta, którzy nie zaoferowali niczego lepszego niż na stronie... Więc wątpię żeby to były osoby z działu trzymania klienta.
Może ktoś da przykład ile można ugrać, chciałbym internet 20Mb/s(więcej niestety nie pójdzie bo jestem na starych liniach TP) bez telefonu,bez opłat za utrzymanie łącza, umowa na max 12 miesięcy i abonament nie większy niż 60 zł miesięcznie.
Oraz może ktoś podpowie co jeszcze było by przydatne w abonamencie słyszałem coś o linii LLU ale nie wiem co to jest i o ADSL2+, Proszę o jakieś porady, z góry DZIĘKI !