Kilka słów na temat Dropssa. Po włączeniu usługi, po kilku godzinach problemy (stabilność łącza) szczególnie w godzinach szczytu ( popołudnie). Zgłoszenie na infolinię i w ciągu 2 dni, problem załatwiony ( przysłali technika w sobotę). Internet na dzień dzisiejszy działa bez zarzutu. Kolejna sprawa to wypowiedzenie linii tel. w Orange i jak pisali koledzy - możliwość odcięcia lub wykopania kabla...
Nie wiem, co wy z tym wykopywaniem linii sugerujecie ? - że w Orange pracują jakieś matołki
Wystarczy, jak ktoś na centrali Orange odepnie kabel, którym leci dropss i będzie klops. No ale pewno umowy Orange z Netią zabraniają takich numerów, choć pewien nie jestem, czy linie miedziane lecące po słupach albo studzienkach (które są własnością Orange) zostały uwolnione czy nie.
Czy przechodząc do dropss to ja muszę robić wypowiedzenie umowy z Orange czy robi to Netia?
Czy to ja musze wypowiadać umowę na korzystanie z linii telefonicznej już po uruchomieniu dropss na tej linii czy dropss?