DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.

Moderator: Moderatorzy

 #755186  autor: marcinkoleksl
 10 paź 2014, 20:30
Ja opisze swoje przeprawy z Netią, które zresztą się jeszcze nie skończyły, ponieważ nadal jestem klientem Telestrady (Multimo).
Aktualnie płace 92 pln za net 20mb/s + tel jakieś tam 60 minut. Zainteresowałem się Dropsem. Wypełniam formularz, po godzinie dzwoni panienka, mowie, ze umowę terminowa w Telestradzie mam do końca września. Wszystko super fajnie, więc mamy polowe sierpnia, Dropss wysyła mi umowę. Kurier przywozi dwie... wow! Podpisuje tylko jedną o LLU (jaka była druga nie wiem), dokumenty wracają do Netii. Po paru dniach dostaje maila, iż Umowa jest już zarejestrowana w systemie. No to od 1 października żegnaj Telestrado, będzie można po 30 dniach wypowiedzieć umowę tez o telefon i założyć jakiegoś voipa...
Przed końcem sierpnia dzwonią z Netii z pytaniem, u jakiego operatora mam internet... no zesz qr.... Wraz z umowa było oświadczenie wypełnione przez nich, iż to Telestrada. Niby ok, ale Netia ślimakiem wysłała wypowiedzenie do Telestrady, wiec zamiast 1 X, zacznę być ich klientem dopiero od 1 XI. Przeglądam Regulamin, żadna rekompensata mi się nie należy, bo Umowa biegnie od daty uwolnienia łącza przez obecnego operatora, cóż, są cwani....
Wkurzyło mnie tez na siłę wciśnięcie w umowę usługi Hbo go, mowie panience, iż tego nie chce, a ona, bo to za złotówkę, bo to, bo tamto,... skończyło się, jak dostałem Umowę, iż wysłałem poleconym wypowiedzenie tej Usługi Dodatkowej. Tutaj kolejny minus. Następne przegięcie, to fakt, iż Umowa ani Regulamin nie określają, w jakiej formie można kontaktować się oficjalnie z operatorem. Pozostaje więc polecony wysłany w placówce poczty polskiej.... Żenada! Mamy XXI wiek.

Zobaczymy, jak długo będą przełączać linie z BSA na LLU.

Mała dygresja też co do samej Telestrady: dzwoni panienka i pyta się dlaczego składam wypowiedzenie, mowie, ze tu płace 92 pln, a tu będę płacił, po rezygnacji ze stacjonarki, 49,9pln... nic nie zaproponowała, skwitowała tylko, że trudno... Bodajże 2 dni później weszła oferta, iż prawie to samo, co mam teraz (tylko tel 30 min zamiast 60), mógłbym mieć za lekko ponad 70 pln. Jakby coś takiego mi zaproponowała, zostałbym....

Kolejna rzecz: linia nie musi mieć aktywnej usługi TPSA, bo ja żadnej takiej nie miałem w momencie zlecania przejścia. Usługi muszą być po prostu świadczone na infrze TPSA (a wiec ich kable). Tyle.

 #755664  autor: siunia
 13 paź 2014, 09:16
jak komuś uda sie w koncu bez problemu przejść na dropssa to niech da znac, bo mi sie umowa konczy z orange i zdecydowalam sie wziasc dropssa bo juz mi sie nie chce placica za cos z czego nie korzystam

 #755687  autor: zoltan666
 13 paź 2014, 11:55
To proponuje najpóźniej na 2 miesiące przed zakończeniem umowy z Orange zacząć już załatwiać sprawy z Dropssem (wypełnić wniosek o przeniesienie). Nowy operator potrzebuje conajmniej 1,5 mięsiaca na załatwienie formalności z dotychczasowym dostawca usług.

 #756263  autor: Dowek1
 16 paź 2014, 10:10
mi sie udalo, zglosilem to wczesniej i wszystkjo poszlo gladko. teraz mam neta za 59 zl i nie zrywa ani nic. polecam!

 #756269  autor: qcom
 16 paź 2014, 10:37
A co miałeś wcześniej? neo z telefonem? Jaka prędkość wcześniej a teraz w dropss?

 #756374  autor: kalach
 16 paź 2014, 19:50
no bez jaj, też byłem zafascynowany ofertą:umowa konczy się w listopadzie z orange, umowę już podpisałem z dropssem w sierpniu wraz z przeniesieniem usług interentowych. Teraz złożyłem rezygnację z telefonu bo po co mi ta usługa (tego nie przenoszą i to twoja brocha) w orange, po wprowadzeniu do systemu dostaję telefon z Netii że nie można mi uruchomić Dropssa bo złożyłem rezygnację z telefonu...NO ŻENADA, TO PO CO MI TO WSZYSTKO BYŁO?? I O CO W TYM CHODZI??

Gdy ochłonąłem ,ponownie do Dropssa zadzwoniłem, powiedzieli że muszą mi wysłać kolejną umowę bo ta byla zła..(?) PODZIĘKOWAŁEM

Całe szczęście dowiedziałem się że tydzień temu do budynku poprowadzili mi nareszcie UPC więc biorę umowę na 8-mcy i tyle w temacie...
 #759528  autor: marcinkoleksl
 30 paź 2014, 17:41
kalach pisze: Teraz złożyłem rezygnację z telefonu bo po co mi ta usługa (tego nie przenoszą i to twoja brocha) w orange, po wprowadzeniu do systemu dostaję telefon z Netii że nie można mi uruchomić Dropssa bo złożyłem rezygnację z telefonu..
Źle odczytałeś intencje Netii. Najpierw rezygnujesz z samego neta, jak już Tobie go podłączą, składasz rezygnacje z Telefonu. Nie robisz tego równocześnie. Niestety, na to, co mówią konsultanci, trzeba bardzo uważać.

Dzisiaj o 5 rano stwierdziłem, iż nie mam synchronizacji na modemie. Po godzinie 13 przyszedł sms z Dropssa z hasłem i loginem. Działa tak, jak miało działać. Prędkość i pingi te same, jak przy Multimo. Tylko rachunki niższe. Zobaczymy, jak awarie, ponieważ w Multimo przez 5 lat zaliczyli chyba z 4 skuchy, w tym jedna dłuższa, niż parę godzin.
 #788105  autor: qcom
 02 mar 2015, 13:00
Zakończyło się moje przejście z neo do dropssa. Umowa z orange kończyła się 22 lutego, w grudniu zleciłem przeniesienie internetu do dropssa a telefonu do happycall. Orange wyznaczył przeniesienie do dropssa na 23 lutego, w nocy z 22/23 lutego odłączyli neostrade a ok godz 13 dostałem sms od dropss z loginem i hasłem, więc poszło wszystko sprawnie jedynie kilka godzin internetu nie było w domu :D
Przeniesienie numeru telefonu orange wyznaczyło na 1 marca (niedziela) od dzisiaj numer jest aktywny w happycall.
W moim przypadku nie było problemów z przejściem do dropssa, nawet na zapytania wysyłane z ich strony o stan aktywacji odpowiadali na drugi dzień. Póki co nie mogę na dropss narzekać, a umowa jest na czas nieokreślony więc jak będzie coś nie tak szybko mogę ich opuścić heh
 #788170  autor: sharky33
 02 mar 2015, 16:17
Do dnia dzisiejszego nie mam aktywnej usługi, nikt się nie kontaktuje w tej sprawie z Dropss ( sam dzwonię do Orange i Dropss ?!) Umowa podpisana na początku stycznia. 12 lutego powinna nastąpić zmiana operatora, na dzień dzisiejszy brak internetu, linia telefoniczna zawieszona w Orange, Dropss prawdopodobnie wysyła błędne zapytanie o pełne LLU zamiast współdzielone, Orange odrzuca, w Dropss bardzo im przykro...jednym słowem - czeski film.
 #788172  autor: qcom
 02 mar 2015, 16:20
Na umowie z dropss masz zaznaczone LLU albo BSA. Linie telefoniczna miałeś zawieszoną wcześniej czy od 12 lutego jest zawieszona?
 #788228  autor: Dakwer
 02 mar 2015, 20:00
sharky33 pisze:Do dnia dzisiejszego nie mam aktywnej usługi, nikt się nie kontaktuje w tej sprawie z Dropss ( sam dzwonię do Orange i Dropss ?!) Umowa podpisana na początku stycznia. 12 lutego powinna nastąpić zmiana operatora, na dzień dzisiejszy brak internetu, linia telefoniczna zawieszona w Orange, Dropss prawdopodobnie wysyła błędne zapytanie o pełne LLU zamiast współdzielone, Orange odrzuca, w Dropss bardzo im przykro...jednym słowem - czeski film.
Umowa w Oragne i nowa umowa zz Netią na tą samą osobe?
 #788256  autor: sharky33
 02 mar 2015, 21:46
Linia zawieszona w Orange z góry na rok czasu, od grudnia 2014 pod internet w wiadomym celu (oszczędności). Umowa z Dropss podpisana 8 stycznia na LLU Ssam Net, usługa internetowa wraz z końcem umowy w Orange, bez usługi głosowej. Przez błędy Netii ( wysłali wniosek o przeniesienie usługi z błędną styczniową datą - 27.01) zmuszony byłem sam zrezygnować z internetu w Orange 12 lutego, inaczej przedłużenie na kolejne 6 miesięcy :cry: . Ustaliłem w Orange że Netia/Dropss uparcie składa (2 lub 3 raz) wniosek o pełne LLU a Orange to odrzuca twierdząc że może dać współdzielone :o . Infolinia Dropss to sprzedawcy bez wiedzy technicznej i możliwości zaingerowania w zamówienie :smt014. Napisałem skargę do UKE 23.02, czekam korzystając z LTE RBM :smt024
 #788271  autor: zoltan666
 02 mar 2015, 22:26
@sharky33
Po co zawiesiłeś telefon w Orange na rok wiedząc, ze chcesz się przenieść na Dropssa. Do Dropssa przechodzą raczej ci którzy chca płacic tylko za internet i nic więcej.
 #788306  autor: sharky33
 03 mar 2015, 00:07
zoltan666 pisze:@sharky33
Po co zawiesiłeś telefon w Orange na rok wiedząc, ze chcesz się przenieść na Dropssa. Do Dropssa przechodzą raczej ci którzy chca płacic tylko za internet i nic więcej.

Linię tel. w Orange zawiesiłem na rok żeby nie odnawiać tego co miesiąc i nie płacić ekstra, zanim podjąłem decyzję żeby przejść do Dropss. Po rezygnacji z internetu w Orange, linia tel. to jedyna możliwość żeby ew.podłączyć Dropss, potem możesz zrezygnować z tel. w Orange a numer przenieść np. do VOIP.
 #789548  autor: Mart87
 08 mar 2015, 15:16
U mnie z tym przejściem do dropss nie wypaliło. Netia na zgłoszenia nie odpowiada, na maile nie odpisuje nie chce mi się dalej testować tego systemu dalej skoro firma robi łaskę już na etapie podłączenia.
 #789620  autor: sharky33
 08 mar 2015, 23:25
Ja doczekałem się danych do logowania... linia nadal nie podłączona, konsultantka Dropss stwierdziła że jest aktywna, dział techniczny w Netii że nie, zgłoszenie awarii :( i ciąg dalszy czeskiego filmu. Netia nie potrafi wysłać poprawnego zgłoszenia do Orange w celu "przepięcia" klienta na centrali. Zastanawiam się jak oni zarabiają pieniądze?! Tymczasem bijemy rekord w przejściu od jednego operatora do drugiego. Netia powinna dostać nagrodę roku za wzorową i szybką obsługę klienta :lol:
 #789640  autor: Mart87
 09 mar 2015, 09:36
U mnie za kilka dni mija miesiąc od obowiązywania tej umowy. Netia nie jest specjalnie zainteresowana by to podłączyć. bezsens.
 #789749  autor: sharky33
 09 mar 2015, 22:25
Coraz poważniej zastanawiam się na powrotem do Orange, chociaż trochę szkoda kasy i myślę alternatywnie nad Play LTE... Netia poraża prędkością - szkoda że nie internetową, zamiast błyskawicznej obsługi - niczym nie zmącone tempo ślimaka... :lol: