DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.

Moderator: Moderatorzy

 #792539  autor: sharky33
 25 mar 2015, 18:59
Kilka słów na temat Dropssa. Po włączeniu usługi, po kilku godzinach problemy (stabilność łącza) szczególnie w godzinach szczytu ( popołudnie). Zgłoszenie na infolinię i w ciągu 2 dni, problem załatwiony ( przysłali technika w sobotę). Internet na dzień dzisiejszy działa bez zarzutu. Kolejna sprawa to wypowiedzenie linii tel. w Orange i jak pisali koledzy - możliwość odcięcia lub wykopania kabla... ;)
 #792553  autor: qcom
 25 mar 2015, 20:35
Też mam dropssa, zrezygnowałem z telefonu orange (przeniosłem numer do happy call) i kabel cały czas jak wisiał tak wisi :D
 #792567  autor: R.Mandano
 25 mar 2015, 21:30
Nie wiem, co wy z tym wykopywaniem linii sugerujecie ? - że w Orange pracują jakieś matołki :?: :lol:

Wystarczy, jak ktoś na centrali Orange odepnie kabel, którym leci dropss i będzie klops. No ale pewno umowy Orange z Netią zabraniają takich numerów, choć pewien nie jestem, czy linie miedziane lecące po słupach albo studzienkach (które są własnością Orange) zostały uwolnione czy nie.
 #801573  autor: Mart87
 13 maja 2015, 20:46
Czy przechodząc do dropss to ja muszę robić wypowiedzenie umowy z Orange czy robi to Netia?
Czy to ja musze wypowiadać umowę na korzystanie z linii telefonicznej już po uruchomieniu dropss na tej linii czy dropss?
 #801953  autor: qcom
 16 maja 2015, 18:34
dropps załatwia za Ciebie przeniesienie internetu, a sam musisz sie zająć tylko wypowiedzeniem umowy na telefon.