DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
 #1073187  autor: columbo
 04 cze 2019, 17:27
Przez długi czas płaciłem za internet netii oraz jaką tam minimalną opcję telefonu stacjonarnego, bo mówiono że telefon musi być, bo to zdaje się kable Orange.
Kiedy wysłałem wypowiedzenie umowy Netii, nagle dzwonią i mówią, że nie trzeba już mieć linii telefonicznej. Pani nie odpowiedziała od kiedy tak jest(wielka tajemnica), kiedy jej powiedziałem, że w niedalekiej przeszłości pytałem ich konsultantów, czy utrzymywanie telefonu jest konieczne i otrzymywałem odpowiedzi, że jest konieczne.
No to tu zapytam, czy ktoś wie od kiedy nie trzeba mieć linii telefonicznej, żeby mieć internet w takiej jak opisałem sytuacji.
 #1073235  autor: pakierhakierxd
 05 cze 2019, 07:58
Netia świadczy też usługi po światłowodzie może o to chodziło bo jeśli dalej będziesz po linii telefonicznej to musisz mieć plan lub płacić 30zł.
Ja mam w Orange po linii telefonicznej mam telefon ale tylko voip ,normalnego nie mam i za to płacę 10zł mc.
za 100zł mam tv + internet + telefon stacjonarny voip + plan komórkowy ;)

Pozdrawiam :)
 #1073261  autor: martin87
 05 cze 2019, 12:21
Miałem Internet jako dropss w opcji 10Mb/s (przy szczęściu była dostępna też opcja 20Mb/s) bez telefonu za jakieś 59zł/msc, to była marka w Netii. Było na tych samych kablach co orange za 30zł/msc taniej, bez telefonu i haraczu za linię. Ale to chyba już padło. Zmieniłem jednak na lte.
 #1073350  autor: martin87
 06 cze 2019, 08:51
Ale był, może obecnych klientów nie zbanowali. Dropss miał sens, bo w orange za to samo płaciłeś prawie drugie tyle bo linia telefoniczna/telefon.
 #1073519  autor: columbo
 08 cze 2019, 11:35
pakierhakierxd pisze:
05 cze 2019, 07:58
Netia świadczy też usługi po światłowodzie może o to chodziło bo jeśli dalej będziesz po linii telefonicznej to musisz mieć plan lub płacić 30zł
Na pewno nie chodziło o światłowód. Może pani z DUK "zapomniała" wspomnieć, że owszem - mogę mieć tylko internet w Netii, ale musiałbym płacić z utrzymanie lini Orange. W każdym razie miała dzwonić z jakąś lepszą ofertą, ale na razie nic.
 #1074902  autor: columbo
 26 cze 2019, 08:06
Muszę się jeszcze "pochwalić" jak Netia traktuje starych klientów. Okazało się - przypadkiem się dowiedziałem - że wyłączą świadczone usługi 28 czerwca, czego się w ogóle nie spodziewałem i nie byłem przygotowany. Ale faktura ta sama co zawsze - abonament płatny za 1-30. Tłumaczenie na infolinii śmieszne - bo umowa na czas określ. była do 28 lutego...
 #1075004  autor: adijos93
 27 cze 2019, 17:04
columbo pisze:
26 cze 2019, 08:06
Muszę się jeszcze "pochwalić" jak Netia traktuje starych klientów. Okazało się - przypadkiem się dowiedziałem - że wyłączą świadczone usługi 28 czerwca, czego się w ogóle nie spodziewałem i nie byłem przygotowany. Ale faktura ta sama co zawsze - abonament płatny za 1-30. Tłumaczenie na infolinii śmieszne - bo umowa na czas określ. była do 28 lutego...
A teraz sprawdź jaki masz dzień bilingowy bo to może być właśnie 28 i masz naliczany abonament za każdy miesiąc cały. Najwidoczniej zaczęli ci naliczać wcześniejsze fv od np 27 do 28. Nie każdy klient jest exdialogowy,że ma od 1 do końca miesiąca.


wyślij mi drugą stronę tak jak u mnie:

Obrazek
 #1075008  autor: Nikita_Bennet
 27 cze 2019, 18:39
columbo pisze:
26 cze 2019, 08:06
Muszę się jeszcze "pochwalić" jak Netia traktuje starych klientów. Okazało się - przypadkiem się dowiedziałem - że wyłączą świadczone usługi 28 czerwca, czego się w ogóle nie spodziewałem i nie byłem przygotowany. Ale faktura ta sama co zawsze - abonament płatny za 1-30. Tłumaczenie na infolinii śmieszne - bo umowa na czas określ. była do 28 lutego...
jeszcze raz, rozwiązują sobie umowy na czas nieokreślony nie informując strony?
 #1075062  autor: columbo
 28 cze 2019, 20:22
adijos93 pisze:
27 cze 2019, 17:04
A teraz sprawdź jaki masz dzień bilingowy bo to może być właśnie 28 i masz naliczany abonament za każdy miesiąc cały.
To nie to, tylko to:
Odpowiadając na zgłoszenie informuję, że usługi świadczyliśmy dla Pani na łączach Orange. Zgodnie z tą technologią usługi są wyłączane w dni robocze, faktura została wystawiona do 30 czerwca 2019 r. czyli do niedzieli zgodnie z dniem bilingu, natomiast usługi zostaną wyłączone w dniu dzisiejszym
 #1075063  autor: columbo
 28 cze 2019, 20:24
Nikita_Bennet pisze:
27 cze 2019, 18:39
jeszcze raz, rozwiązują sobie umowy na czas nieokreślony nie informując strony?
Nie, ja wypowiedziałem umowę, a to było głupie tłumaczenie wymyślone przez infolinię. Po prostu od marca umowa przeszła na nieokreślony.
 #1075139  autor: Nikita_Bennet
 30 cze 2019, 09:41
dobra, przejrzałem 2 strony wstecz i już wiem o co chodzi, thx.
Mi niestety nie chcą zaproponować nic tańszego (do 20Mbit+200min za 80,90zł mam a chciałem do 10 Mbit+tel30)