Strona 1 z 1

Automatyczne przedłużanie umowy w Neostradzie

Post:21 mar 2019, 19:53
autor: b@rto
Cześć! Piszę tutaj z powodu mętliku jaki mi wprowadziła jakaś niby-konsultantka z Orange dzwoniąc i dość ordynarnie mi oznajmiając, że jeśli chcę płacić dużo więcej to mogę nie przedłużać umowy, ogólnie jakoś dziwnie ta rozmowa przebiegała, tak wulgarnie.
O co chodzi - umowa na Neostradę skończyła się 9. stycznia 2019 i przedłużyła się z automatu na 6 miesięcy w cenie 39,99. Chciałem po prostu, żeby to się przedłużało co 6 miesięcy, cena pozostała taka sama (ogólnie to bandyckie teraz ceny są na opcję do 10 Mbit a nic innego w mojej lokalizacji nie ma, jedynie sensowny zasięgiem jest mobilny z plusa).
No to ja na czat orange i po sprawdzeniu przez konsultantkę numeru usługi stwierdziła, że przedłużać się będzie o 6 miesięcy i cena zostanie bez zmian. Nie bardzo mam możliwość weryfikacji tej kobiety co dzwoniła, bo nie ja odbierałem i mało mam danych.
Czy na pewno umowa będzie się przedłużać co 6 miesięcy? Ewentualnie jak i gdzie to jeszcze można sprawdzić? Z góry dzięki!

Re: Automatyczne przedłużanie umowy w Neostradzie

Post:22 mar 2019, 08:09
autor: pakierhakierxd
Umowa przecież przychodzi na czas nieokreślony, sam mam Orange internet +tv + telefon na 12 mc i tak to wygląda, może kiedyś się samo prsedluzalo, nic takiego w umowie nie pisało. Na rok chciałem bo może w przyszłym roku bym zmienił na światłowód.

Re: Automatyczne przedłużanie umowy w Neostradzie

Post:22 mar 2019, 08:30
autor: remi89
B@rto sprawdź na umowie jaki masz zapis. U mnie jest zapis, że przedłuży się na okres 6 miesięcy, bez wzrostu ceny za usługę i będzie przedłużać się co 6 miesięcy na 6 miesięcy. Przerabiałem to w lutym tego roku bo też mi się kończyła umowa w ramach Geopromocji podpisana w 2017.
Umowa przedłużyła się u mnie na okres 6 miesięcy do 31 sierpnia 2019, składając wypowiedzenie na formularzu ze strony Orange mam zaznaczyć, że umowa ma się zakończyć z datą końca umowa lojalnościowej? Wypowiedzenie mogę złożyć ostatecznie na 30 dni przed końcem umowy?

Re: Automatyczne przedłużanie umowy w Neostradzie

Post:22 mar 2019, 09:04
autor: pakierhakierxd

Re: Automatyczne przedłużanie umowy w Neostradzie

Post:22 mar 2019, 09:23
autor: b@rto
Posprawdzałem - Neostrada przedłuża się co 6 miesięcy na 6 miesięcy i dopóki nie zrobię na niej jakiejś akcji to tak będzie. Cena pozostanie bez zmiany. Telefon stacjonarny przedłuża się o czas taki, jaki był na umowie (12 lub 24 msc).

Pakierhakierxd - można wybrać przy podpisywaniu umowy - albo czas oznaczony 6 miesięcy albo czas nieokreślony, ale wtedy inny cennik. Kara dla Orange była za brak informacji o tym przedłużaniu, teraz jest jasne i wymaga interwencji klienta przy podpisywaniu, tzn. decyzja o tej "akcji" jest elementem podpisywania umowy.

Podsumowując - albo dzwoniła niedouczona totalnie konsultantka albo oszustka, która chciała wyłudzić dane.

Re: Automatyczne przedłużanie umowy w Neostradzie

Post:22 mar 2019, 09:30
autor: pakierhakierxd
U mnie może nie ma nigdzie takiego zapisu bo podpisałem umowę w Styczniu 2019 ;) ,nawet mi się to by nie podobało bo się zastanawiam nad światłowodem jak się skończy umowa w innej firmie.

Re: Automatyczne przedłużanie umowy w Neostradzie

Post:30 mar 2019, 15:29
autor: Orange Ekspert
Witaj. Już wyjaśniamy. Informacja o automatycznym przedłużeniu znajduje się na pierwszej stronie umowy.