Cześć! Piszę tutaj z powodu mętliku jaki mi wprowadziła jakaś niby-konsultantka z Orange dzwoniąc i dość ordynarnie mi oznajmiając, że jeśli chcę płacić dużo więcej to mogę nie przedłużać umowy, ogólnie jakoś dziwnie ta rozmowa przebiegała, tak wulgarnie.
O co chodzi - umowa na Neostradę skończyła się 9. stycznia 2019 i przedłużyła się z automatu na 6 miesięcy w cenie 39,99. Chciałem po prostu, żeby to się przedłużało co 6 miesięcy, cena pozostała taka sama (ogólnie to bandyckie teraz ceny są na opcję do 10 Mbit a nic innego w mojej lokalizacji nie ma, jedynie sensowny zasięgiem jest mobilny z plusa).
No to ja na czat orange i po sprawdzeniu przez konsultantkę numeru usługi stwierdziła, że przedłużać się będzie o 6 miesięcy i cena zostanie bez zmian. Nie bardzo mam możliwość weryfikacji tej kobiety co dzwoniła, bo nie ja odbierałem i mało mam danych.
Czy na pewno umowa będzie się przedłużać co 6 miesięcy? Ewentualnie jak i gdzie to jeszcze można sprawdzić? Z góry dzięki!
O co chodzi - umowa na Neostradę skończyła się 9. stycznia 2019 i przedłużyła się z automatu na 6 miesięcy w cenie 39,99. Chciałem po prostu, żeby to się przedłużało co 6 miesięcy, cena pozostała taka sama (ogólnie to bandyckie teraz ceny są na opcję do 10 Mbit a nic innego w mojej lokalizacji nie ma, jedynie sensowny zasięgiem jest mobilny z plusa).
No to ja na czat orange i po sprawdzeniu przez konsultantkę numeru usługi stwierdziła, że przedłużać się będzie o 6 miesięcy i cena zostanie bez zmian. Nie bardzo mam możliwość weryfikacji tej kobiety co dzwoniła, bo nie ja odbierałem i mało mam danych.
Czy na pewno umowa będzie się przedłużać co 6 miesięcy? Ewentualnie jak i gdzie to jeszcze można sprawdzić? Z góry dzięki!