DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.

Moderator: Moderatorzy

 #1028609  autor: blast1
 25 paź 2018, 21:23
A więc mój znajomy przedłużył ostatnio umowę w Orange na internet na kolejne 2 lata i zaraz po tym zaczęły się u niego problemy z internetem. Sytuacja wygląda tak, że w dni powszednie mniej więcej do godziny 16 net działa przyzwoicie, jednak wieczorami i podczas weekendów zaczynają się problemy. Internet w zasadzie działa, jednak co chwilę jest problem w załadowaniem jakiejś strony, bądź jej elementów (np. brak obrazków). Są dni, gdy internet jest kompletnie zamulony i nic się nie da zrobić o tych porach, a czasem te zamulenia są "jedynie" chwilowe, czyli raz się strona wczyta, a raz nie i trzeba ją odświeżać kilka razy. Żeby było śmieszniej to speedtest.pl podczas takich przestojów pokazuje w miarę normalną prędkość, czyli coś około 16 Mb/s downloadu i 0.7 Mb/s uploadu. Problem został oczywiście zgłoszony do Orange, ci przysłali technika, którzy będąc na miejscu rano nie stwierdzili żadnych problemów (bo wtedy przecież nie występują!) i pojechali. Po wizycie w BOKu zaproponowano wymianę routera na nowy (tplink na livebox) jednak to problemu także nie naprawiło. Czy ktoś moglby zerknąć i ocenic parametry połączenia? Pochodzą one ze starego rutera bo w liveboxie jest jedynie widoczny 1 parametr: "Margines szumu w dó" i wynosi on 6.0dB
Obrazek