Strona 1 z 1

[W580i] Problemy z konfiguracją internetu.

Post:17 lip 2012, 11:24
autor: aresxs
Siema.
Mam problem z internetem w telefonie W580i.
Niestety na www.orange.pl nie znalazłem "pakietowe przesyłanie danych " a wszedłem w działy orange Online > usługi > internet i poczta i niestety nie było tam "pakietowe przesyłanie danych " , czy jest jakieś inne rozwiązanie aby mógł mi działać internet w tym telefonie ?
Chciałem pobrać GG lecz nie dało się. Pisało "Aby uzyskać dostęp do internetu , musisz utworzyć profil internetowy. Utworzyć teraz ? "
Dawałem "Tak " , wyświetliło się :
"Nazwa " wpisałem swoją nazwę "Ares "
pod spodem było "Łącz używając " - Kliknąłem i tam też trzeba było założyć nowe konto.
Założyłem , lecz pisało "Typ konta "
do wyboru były :
Transmisja dan. PS
Transmisja dan. CS

Wybrałem "Transmisje dan. PS "
Po czym wyświetliło się okienko na nazwę. Oczywiście wpisałem Swoją nazwę "Ares" .
Następnie było pojawiły się 3 rubryki.
"APN " była pierwszą z nich. Kliknąłem i otworzyło mi się okno z napisałem "APN " lecz nad nim widniał obrazek internetu w telefonie(kula ziemska a przed nią było napisane "www " .
ii tu jest problem , nie wiem co tam napisać . w 2 rubryce była "nazwa użytkownika " a w 3 "Hasło " mniemam "Nazwa użytkownika " oraz "Hasło " można dać własne. Tylko największym problemem jest "APN " , nie wiem co tam wpisać czy stronę "www " czy coś innego . Jeśli wiecie o co chodzi z tym , bardzo proszę o pomoc.


Z góry dziękuję i pozdrawiam. ;)

Post:18 lip 2012, 01:26
autor: orson_dzi
aresxs pisze: czy jest jakieś inne rozwiązanie aby mógł mi działać internet w tym telefonie ?
Wykasować wszystkie ustawienia, wyłaczyć telefon, wyjąc kartę, włączyć telefon, wyłączyć telefon, włożyć kartę Orange, włączyć telefon. Dostaniesz konfigurację SMS-em.

Post:18 lip 2012, 17:37
autor: aresxs
Pisząc "wykasować wszystkie ustawienia " masz na myśli Menu > Ustawienia > Ogólne > Ustawienia początkowe > Resetuj wszystko ?
Bo ja to tak rozumiem.

Post:18 lip 2012, 20:20
autor: sa
Przecież ustawienia możesz zrobić "usuń" ręcznie ,ale restartuj też będzie dobrze..Ja osobiście nigdy nie robiłam restartuj i zawsze było ok..

Post:18 lip 2012, 21:27
autor: aresxs
Zrobiłem tak lecz niestety nic to nie dało ;/. nadal wyskakuje "APN " ii trzeba chyba tam str. "www " wpisać...
Może zrobię jakieś "SS " , wrzucę na jakąś stronkę i dam linki do "SS " wtedy zobaczysz jak sprawa wygląda.

Post:18 lip 2012, 22:24
autor: piotr5500
• Nazwa konfiguracji: WAP Orange GPRS
• Nośnik danych: GPRS
• APN (punkt dostępu): wap
• Nazwa użytkownika: wap
• Hasło: wap
• Uwierzytelnianie: normalne • Serwer (strona główna): http://
mobile.orange.pl
• Adres bramki IP: 192.168.6.102
• Port IP: 9201
UWAGA: w przypadku telefonów obsługujących
protokół TCP/IP (wymagających podania adresu
serwera Proxy i numeru portu Proxy) zamiast
ustawień Adresu bramki IP i Portu IP należy
zastosować następujące parametry:
• Adres serwera Proxy: 192.168.6.102 • Port Proxy: 8080
• Nazwa konfiguracji: Internet GPRS
• Nośnik danych: GPRS
• APN (punkt dostępu): internet
• Nazwa użytkownika: internet
• Hasło: internet
• Uwierzytelnianie: normalne • Adres IP telefonu: Automatyczny
• Podstawowy serwer DNS: 194.204.159.001
• Dodatkowy serwer DNS: 194.009.223.079 Dla połączenia Internet GPRS nie należy ustawiać
bramki IP, adresu serwera Proxy oraz numerów
ich portów (pola te należy zostawić
niewypełnione).
Źródło Orange

Post:19 lip 2012, 12:24
autor: aresxs
piotr5500, Dziękuję za pomoc , masz "Pomógł " . ;)


/close