Strona 1 z 1

[k550i] zbyt jasne zdjecia

Post:26 sty 2009, 16:20
autor: rfk
witam, mam problem, wytarła mi sie farba w tym miejscu co zaznaczylem na zdjeciu i teraz zdjecia z lapa wychodza bardzo jasne...

Czy gwarancja obejmuje takie uszkodzenia?



Obrazek

http://img220.imageshack.us/my.php?image=k550gu3.jpg

Post:26 sty 2009, 17:48
autor: Osk92
Szczerze mówiąc to wątpię, żeby to miało jakieś znaczenie w przypadku zbyt jasnych zdjęć. Gwarancja raczej tego nie obejmie, ale to zależy od osoby, możesz zapytać.

Może po prostu przestawiłeś jasność w ustawieniach?

Post:26 sty 2009, 17:55
autor: rfk
to ma znaczenie, ta farba zeszła w miejscu w którym klapka domyka obiektyw i teraz swiatlo swieci prosto w niego...
zdjecia bez lampy sa normalne

Post:26 sty 2009, 22:28
autor: Osk92
no to ją zaklej :lol: to taka prowizorka na szybko.

Post:26 sty 2009, 23:55
autor: Xy
Mam DOKLADNIE to samo. Wez markera w lapke i zamaluj wytarte czesci. U mnie pomoglo. Gwarancja nie obejmuje wymiany tej czesci ;)
Ja zamazalem wytarta czesc nad obiektywem markerem do podpisywania plyt; ) Na jakis czas pomaga dopoki sie nie wytrze. Pozniej od nowa powtarzamy operacje ;)

Post:27 sty 2009, 16:17
autor: vinc
rfk pisze:witam, mam problem, wytarła mi sie farba w tym miejscu co zaznaczylem na zdjeciu i teraz zdjecia z lapa wychodza bardzo jasne...

Czy gwarancja obejmuje takie uszkodzenia?
Gdzie tam. Jedynym wyjściem (rozsądnym) dającym efekt na dłużej jest wymiana obudowy.

Post:27 sty 2009, 17:45
autor: rfk
Xy pisze:Mam DOKLADNIE to samo. Wez markera w lapke i zamaluj wytarte czesci. U mnie pomoglo. Gwarancja nie obejmuje wymiany tej czesci ;)
Ja zamazalem wytarta czesc nad obiektywem markerem do podpisywania plyt; ) Na jakis czas pomaga dopoki sie nie wytrze. Pozniej od nowa powtarzamy operacje ;)

pytałes w salonie? napewno tego nie obejmuje gwarancja ?


a farba zeszła Ci w srodku obiektywu, na tej srebnej czesci, tak ?

Post:27 sty 2009, 20:32
autor: vinc
rfk pisze:napewno tego nie obejmuje gwarancja ?
Tu nie trzeba pytać w salonie bo to serwis wydaje decyzję odnośnie gwarancji. Natomiast operator tylko pośredniczy w dostarczeniu produktu do danego serwisu producenta. Wobec tego nie dowiesz się w salonie i lepiej odrazu odwiedzić serwis lub po prostu zadzwonić. Tak jak napisał Osk92 zawsze możesz spróbować, ale nikt głowy nie da czy zostanie uwzględniona gwarancja...