Strona 1 z 1

[K800i] Problem z działaniem aplikacji

Post:11 cze 2008, 22:29
autor: MATHEUS_PL
Witam, 3 miesiące temu zakupiłem sobie K800i, telefon sprawował się bez zarzutu do momentu gdy 3 dni temu chciałem wejść w aplikacje. Od tego momentu nie można poprostu wejść do menu aplikacje, gdy klikam na okienko aplikacje wyskakuje mi napis "operacja się nie powiodła", gdy próbuję wejść do aplikacji przez Menadżer plików wyskakuje ten sam napis... Jaka może być tego przyczyna i co na to można poradzić?

Z góry dziękuję za odpowiedź :wink:

Post:11 cze 2008, 22:35
autor: butterfly
Wgraj nowy soft SEUSem.

Post:11 cze 2008, 22:41
autor: MATHEUS_PL
A przez to nie stracę gwarancji? Bo zostało mi jeszcze 3 miesiące gwarancji...

Post:11 cze 2008, 22:46
autor: Osk92
Nie stracisz, SE to udostępnia.

Post:11 cze 2008, 23:19
autor: butterfly
Szukaj, next time, zanim zadasz pytanie wałkowane wiele razy. :roll:

Post:12 cze 2008, 11:02
autor: MATHEUS_PL
Ok, próbowałem telefon zaktualizować SEUSem ale mi się wyświetla, że soft jest aktualny i, że aktualizacja się nie powiodła...

Post:12 cze 2008, 11:33
autor: butterfly
W takim razie oddaj na gwarancję skoro masz jeszcze przez 3 miesiące.

Post:12 cze 2008, 11:42
autor: MATHEUS_PL
tzn zrobiłem bład bo mam jeszcze 19 miesięcy gwracji bo tel mam od 3 miechów 8) Ale oddam jednak bo nie chcę tracić gwarancji przez zmianę softu, jedynym problemem jest to, że tela muszę wysyłać do Gdańska z Wawy :P

Post:12 cze 2008, 13:28
autor: Xy
Mialem dokladnie tak samo w swoim K550i. Z tym, ze u mnie pomogło wyłączenie i włączenie telefonu. Restart dobry na wszystko ;)

Post:12 cze 2008, 13:56
autor: Marek
było już kilka takich tematów (kilka k800 i w880), w przypadku niedziałania aplikacji java seus nie pomaga, najlepiej wysłać do sewisu jeżeli ma się gwarancję

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=22217