[W810] Gwarancja
Post:10 cze 2008, 08:41
autor: miuzziker
Witam. Kupiłem telefon, który jest nowy tylko nie działa w nim zasięg. Jest w nim karta gwarancyjna. Chciałbym,żebyście mi napisali czy jak pójdę z nim do serwisu to naprawią mi go za darmo.
Tutaj zdjęcie gwarancji:
http://s011.wyslijto.pl/?file_id=06906138844759971584
Post:10 cze 2008, 09:42
autor: butterfly
Wątpię, bardziej potrzebny jest paragon, poza tym dziwna ta gwarancja jest.
Post:10 cze 2008, 10:45
autor: castagnet
Brak pieczątki mnie nurtuje. Myśle że najlepiej zrobisz jak udasz się nie do serwisu SonyEricsson'a tylko do gościa, który Ci go sprzedał.
Post:12 cze 2008, 01:10
autor: Kamila
Wątpię, że jest to oryginalna karta gwarancyjna od Sony Ericssona. Przynajmniej jeszcze nie miałam okazji się z taką spotkać. Po drugie brak pieczątki i paragonu lub faktury zakupu, też już skreśla przyjęcie do naprawy przez salony. Jeśli podpisywałeś jakąś umowę, w którejkolwiek sieci to zamiast paragonu/faktury, możesz ukazać właśnie umowę/aneks. Ale Castagnet ma rację. Najlepiej udaj sie tam, gdzie zakupiłeś telefon i tam zareklamuj.