Strona 1 z 1

[K700i] Po włączeniu czały czas biały ekran

Post:03 cze 2007, 17:32
autor: lukax
Witam! Mam Problem ze swoim K700i... Gdy go wlacze, jest caly czas bialy ekran... co jakis czas mryga :( I tu pytanie co moglo sie popsuc? Moze ktos mial Podobny Problem? Z gory dzieki za odp...

Zapoznaj się z zasadą tytułowania postów

Post:03 cze 2007, 17:39
autor: pyp
lukax pisze:Moze ktos mial Podobny Problem
Miałem tez taki problem... pojawiał sie kiedy nim przypadkiem rzuciałem o sciane ;-) Oddałem do serwisu na gwarancje z uzasadnieniem awaria wyświetlacza. Po otrzyamniu telefonu z serwisu problemu nie było, wymieniona zsoatała jakaś część od wyswietlacza i wgrane nowe oprogramowanie. Ale mysle nawet że wystarczy nowy Soft !!

Post:03 cze 2007, 17:54
autor: lukax
Acha :) a moze wiesz jak wgrac nowy soft bo kompletnie sie na tym nie znam :| Da sie to samemu zrobic czy potrzebny serwis?

Post:03 cze 2007, 19:29
autor: PiKi
lukax pisze:Acha :) a moze wiesz jak wgrac nowy soft bo kompletnie sie na tym nie znam :| Da sie to samemu zrobic czy potrzebny serwis?
A czy telefon jest jeszcze na gwarancji?
Można wgrać samemu, ale potrzebny jest do tego kabel serwisowy i dobre chęci podparte umiejętnością czytania angielskich poleceń ze zrozumieniem :)
Można też pójść do serwisu, koszt takiej usługi to ok. 20-30 zł (nie jestem do końca pewien).
Ps. Proponuje skorzystać z google i w wyszukiwarkę wpisać flashowanie k700, czy firmware k700, na niektórych forach jest dokładnie, krok po kroku opisane jak zmienić oprogramowanie , oraz dodać parę ciekawych rzeczy (np. obsługa dowolnych dzwonków sms w postaci mp3).

Post:04 cze 2007, 01:05
autor: lukax
NO niestety nie mam juz gwarancji :-(
Znalazlem takie cos: http://www.club-se.pl/modules.php?name= ... tal&id=133 czy to o to chodzi? aa ten Kabel serwisowy to jest taki zwykly kabel do wgrywania mp3 itp na telefon czy jakis specjalny?

Post:04 cze 2007, 01:51
autor: stanax
Lukax - kabel serwisowy to kabel specjalny. Link podany jest ok, ale wszystko razem (kupno kabla i wgranie softu) jest nieopłacalne w Twoim wypadku. Przy próbie wgrania nowego softu nie ma pewności na 100% ze wszystko pójdzie dobrze. Wtedy zostanie Ci nic innego jak serwis. Poco wiec ryzykować i wydawać kasę na kabel, jak za te same pieniądze masz pewność że w serwisie go naprawią?!

Daj sobie spokój. Zanieś go do serwisu i z głowy. Bardzo możliwe też, że wgrają soft z poprawioną obsługą dzwonków mp3.

Pozdowionka

Post:04 cze 2007, 13:34
autor: pyp
stanax pisze:Daj sobie spokój. Zanieś go do serwisu i z głowy. Bardzo możliwe też, że wgrają soft z poprawioną obsługą dzwonków mp3.
To jest najlepsze wyjscie... Po co sie samemu męczyć, stresować i denerwować jak pujdziesz i za pól godzinki bedziesz miał wgrany nowy soft. Tylko pamietaj pujdż do takiego zaufanego serwisu żeby wgrali ci rzeczywiście najnowszy soft, a nie jakis stary !!

Post:04 cze 2007, 13:48
autor: PiKi
lukax pisze:aa ten Kabel serwisowy to jest taki zwykly kabel do wgrywania mp3 itp na telefon czy jakis specjalny?
Tak jak napisał stanax, to specjalny kabel podłączany pod port com w komputerze, koszt na allegro to około 14 zł + przesyłka (ja za tyle kupiłem).
stanax pisze:ale wszystko razem (kupno kabla i wgranie softu) jest nieopłacalne w Twoim wypadku.
To zależy czy tylko Ty masz ten telefon (bo później możesz wgrywać oprogramowanie, czy zdejmować simlocka także z innych modeli), i czy ewentualnie chcesz coś więcej zrobić w telefonie, aby uprzyjemnić sobie obsługę.
A jeżeli chcesz tylko naprawic telefon i nic więcej to proponuje serwis.
stanax pisze:Przy próbie wgrania nowego softu nie ma pewności na 100% ze wszystko pójdzie dobrze.
Zgadzam się, ale jak zrobisz wszystko tak jak w opisie podanym przez Ciebie wszystko będzie ok. A jeżeli coś nie wyjdzie, zawsze jest serwis.
stanax pisze:Poco wiec ryzykować i wydawać kasę na kabel, jak za te same pieniądze masz pewność że w serwisie go naprawią?!
I tak i nie, w serwisie rzeczywiście naprawią, ale za każde Twoje dodatkowe potrzeby (simlock, patche - super rzecz), mogą (ale nie muszą) chcieć od Ciebie dodatkowe pieni ądze. W przypadku, gdy masz kabel robisz co tylko Ci się podoba ponosząc jednorazową opłatę.
Tak jak napisałem, jeżeli tylko jednorazowa wymiana oprogramowania bez dodatków to serwis, w innym przypadku kabel.
Ja kupiłem kabel i jestem bardzo zadowolony, już dwa SE mają nowe oprogramowanie z patchami (zniwelowały praktycznie wszystkie wady telefonu) np. z tąd.