Strona 1 z 1

[V360] problem z MMS`ami

Post:24 lip 2006, 13:13
autor: Mariachi
Problem z wysyłaniem MMS w motorola v360 - nie mogę ani wysłać ani odebrać MMS. Aktywowałem w plusie MMS i niby usluga jest aktywna. Mimo to nie ma możliwości używania MMS. Może gdzies w opcjach to jest? Znalazłem coś o serverze i mam niby ustawiony orange- czy to jest tego wina/ Może trzeba tam zmienić adres http na plusowski? Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Post:24 lip 2006, 13:18
autor: przemek910
Musisz ustawić telefon.
http://www.plusgsm.pl/uslugi/konfigurac ... racja_mms/ wejdx tu i wybierz markę oraz model i kliknij konfiiguruj postępuj zgodnie z wskazowkami

Edit :
niestety plus nie oferuje dla twojej motki ustawień - wybierz się do salonuoni ci ustawią ew. zadzwon na 2601 z prosbą o przesłanie ustawień lub pomoc w konfiguracji MMS

[ Dodano: 2006-07-24, 13:20 ]
EDIT 2

http://www.plusgsm.pl/uslugi/internet_i ... ja_zdalna/ tu masz zdalną wyierz marke model i wpisz nr i przyjdzie ci smsem

Sorry ze tak zamotalem

Post:24 lip 2006, 13:24
autor: orB
https://www.shopmotorola.ca/emea_new/re ... 174;=91802#

konfiguracja wszystkich motoroli do wszystkich sieci

Post:24 lip 2006, 13:44
autor: Mariachi
Dzięki :) już wszystko jest ok. Pozdrawiam.

Post:14 wrz 2006, 21:10
autor: uryan
Mam taki sam problem. Postąpiłem według wyżej wymienionych rad. Telefon mam skonfigurowany dobrze. Zainstalowałem konfigurację, która mi przysłano i ustawiłem telefon według poleceń. Nadal nie moge wysyłać i odbierać MMS`ów. Czy jest jeszcze coś co musze zrobić a nie zrobiłem?

Post:14 wrz 2006, 21:16
autor: przemek910
A aktywowałes funkcję MMS u operatora?

Post:14 wrz 2006, 22:17
autor: uryan
Dzwoniłem do BOA i tam mi tłumaczyli że to się robi z pozycji telefonu tak jak widać w powyższych postach tego tematu.

Post:14 wrz 2006, 22:22
autor: przemek910
Ale mi chodzi o to czy masz u OPERATORA a nie w telefonie włączoną tą funkcję.
Operator musi Ci ją włączyć byś mógł wysyłać i odbierać MMSy - nie myl z konfiguracją!

Post:14 wrz 2006, 22:37
autor: uryan
Zadzwoniłem jeszcze raz. Operator podał mi numer pod który nalezy zadzwonić aby uaktywnić usługę. No i właśnie to jest to czego nie zrobiłem. Generalnie wogóle nie trzeba do nich dzwonić aby uaktywnić usługę. Wystarczy odpowiednio skonfigurowac telefon jak podaja na stronach internetowych i zadzwonić na końcu pod ten numer: *101*11*02#

Dzieki za pomoc! :oops:

Post:15 wrz 2006, 18:13
autor: Th0mas
Skorzystaj z www.ebok.pl a nie z BOA, bo połączenie z operatorem jest płatne, a dostęp przez stronę nie.