DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy starych modeli Motoroli oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy starych modeli Motoroli oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #294553  autor: Kempa
 26 paź 2008, 01:08
Usterka dotyczy prawdopodobnie modeli V9 i V6. Rozmawiając słyszymy wszystko idealnie, aczkolwiek nasz odbiorca słyszy dźwięki z przerwami, niewyraźnie. Z tego co zdołałem się dowiedzieć to motorolka nie chce współpracować z niektórymi odbiornikami. Miał ktoś taki problem? Czy jest jakiś sposób, aby to naprawić?
Ostatnio zmieniony 26 paź 2008, 13:42 przez Kempa, łącznie zmieniany 1 raz.

 #294612  autor: mariusz9a
 26 paź 2008, 11:38
U mnie w V6 maxx ujawniło się to jakieś 3 tygodnie temu. Po prostu tak jakby z rozmowy są wycinane niektóre słowa (słychać idealną cisze). W zasadzie uniemożliwia to rozmowę. Rozmówca nie słyszy większości co mówię. To samo objawia się przez słuchawki bluetooth i te kablowe. Więc mikrofon można odrzucić. Z początku myślałem że Plus sie coś sypie, ale na innych telefonach takiego objawu brak.
Muszę ją zawieźć do serwisu tylko nie mam na to czasu :-/

[ Dodano: 2008-10-26, 11:43 ]
Kempa pisze:Z tego co zdołałem się dowiedzieć to motorolka nie chce współpracować z niektórymi odbiornikami.
Tzn? Co kryje się pod pojęciem odbiornik?

 #294617  autor: Kempa
 26 paź 2008, 11:47
Motorola podobno dość wybrednie wybiera sobie nadajniki i w czasie rozmowy szuka tego najlepszego. Właśnie stąd pojawia się ta cisza. Też myślę o reklamacji w play. Tylko czy to w ogóle można naprawić ? I jeśli jest to usterka, której nie można usunąć to czego mogę żądać ? Wymiany na inny model ? Zerwania umowy ?

 #294621  autor: mariusz9a
 26 paź 2008, 11:54
Kempa pisze:Motorola podobno dość wybrednie wybiera sobie nadajniki i w czasie rozmowy szuka tego najlepszego. Właśnie stąd pojawia się ta cisza.
Być może coś w tym jest. Np u mnie w mieście ta cisza nie występuje, a jak jestem w miasteczku Myszków to nagminnie występuje to w rozmowie. Kompletnie nie da się tam rozmawiać. Nadajnik Plusa widzę tam przez okno, nic go nie przysłania. Trochę to uciążliwe. Dobrze że mam kilka telefonów - Motka jest teraz nieużywana. Jeśli w serwisie nic z tym nie zrobią to ją sprzedam. Ciekawe jest to że telefon ten mam rok i dopiero kilka tygodni temu zaczęło się tak robić :-/

 #294628  autor: Kempa
 26 paź 2008, 12:26
Ciekawe czy da radę to naprawić. Oddam niedługo do serwisu. Gorzej jak nic nie da rady z tym zrobić :x

 #294659  autor: fortel
 26 paź 2008, 14:58
Sprobuj moze z Ustawieniem Sieci,masz do wyboru:850/1900 lub Europa/Azja...a jak nie pomoze to do serwisu! 8)

 #294660  autor: kowcio
 26 paź 2008, 15:00
fortel pisze:Sprobuj moze z Ustawieniem Sieci,masz do wyboru:850/1900 lub Europa/Azja...a jak nie pomoze to do serwisu! 8)
JAk wybierze 850/1900 to telefon nie złapie w ogóle sieci, więc po co ma zmieniać? :shock: musi być 900/1800/2100.
fortel pisze:do serwisu! 8)
Też jestem za tym. Zobaczymy co Motorola powie na to.

 #294676  autor: Kempa
 26 paź 2008, 16:36
Oddam go do play i zobaczę co się da zrobić. Czytałem, że dzieje się tak nie tylko u mnie. Nie wiem tylko czy jest to usterka możliwa do usunięcia, czy po prostu wada telefonu i nie da się tego usunąć.

[ Dodano: 2008-11-09, 17:38 ]
Telefon poszedł na gwarancje, jednak nigdzie na stronie play nie mogę znaleźć zasad realizacji gwarancji itp. Mógłbym mi ktoś podać linka do strony gdzie będę miał opisane jaki czas na zwrot itp ma play ?

 #299849  autor: wichurra
 26 lis 2008, 00:15
Cześć!
Zarejestrowałam się tutaj, bo mam taki sam problem jak Wy i nie wiem co z tym dalej zrobić. Też mam Motorolę V9 i moi rozmówcy też mnie dobrze nie słyszą. Oddawałam już telefon dwa razy do serwisu i za każdym razem wraca z tą samą usterką. Za pierwszym razem wymieniono mikrofon, za drugim razem go przelutowano (cokolwiek by to miało znaczyć) i jutro znowu oddam go do serwisu.
Obawiam się jednak, ze to nic nie da:(
W moim mieście więcej osób ma taki sam problem i jeszcze nikt go pozytywnie nie załatwił. Jeżeli to rzeczywiście wina odbiorników i współdziałania z nimi Motoroli, to serwis nic nie poradzi. Dziwne jest jednak to, że u mnie (jak i u moich znajomych) również utrudnienia gdzieś we wrześniu się pojawiły. Jakoś to dziwne.
Zastanawiam się co robić dalej. Po trzecim powrocie z serwisu należny się podobno nowy telefon. Nie chcę żadnego innego oprócz Motoroli i co będzie jak kolejna Motorola nie będzie dobrze działała?
Macie może doświadczenia związane ze zrywaniem umowy? Jakie warunki trzeba spełnić? W regulaminie Playa podanych jest kilka punktów, kiedy operator może umowę zerwać ale nie jest napisane nic a nic o tym, kiedy użytkownik może to zrobić.
Wydaje mi się, że niemożność świadczenia usług poprzez telefon zakupiony u nich jest podstawą do zerwania umowy.

 #299866  autor: vinc
 26 lis 2008, 08:46
wichurra pisze:Wydaje mi się, że niemożność świadczenia usług poprzez telefon zakupiony u nich jest podstawą do zerwania umowy.
Niestety nie. Umowę podpisujesz na świadczenie usług telekomunikacyjnych, a telefon kupujesz na własność po promocyjnej cenie i dalej opa nie obchodzi telefon. Umowę możesz zerwać (bez opłaty) jeśli wina leży po stronie operatora, a nie producenta telefonu.

Obrazek

 #299875  autor: maniek
 26 lis 2008, 09:54
Vinc ma rację. Telefon jest twój i możesz zrobić z nim co zechcesz. Operator ze swojej strony zapewnia tylko sygnał(zasięg) a nie serwis telefonu.

 #299987  autor: wichurra
 26 lis 2008, 22:45
Trudno mi to zrozumieć, bo telefon jest dobry a rozmowy są zakłócane.
Koleżanka miała ten sam problem i po prostu sprzedała telefon komuś z innej sieci i teraz ten telefon działa dobrze. Wychodzi więc, że nie działa tylko pod Playem. I to wtedy wina Playa a nie telefonu. Drugą sprawą jest, że jak używam mój stary telefon (Sony Ericsson), to wszystko jest ok. No ale w końcu kupiłam Motorolę w Playu a nie gdzieś na lewo i mam prawo oczekiwać, że sprzedany przez nich produkt będzie działał pod ich siecią dobrze.

 #299997  autor: mariusz9a
 26 lis 2008, 23:19
wichurra pisze:Wychodzi więc, że nie działa tylko pod Playem. I to wtedy wina Playa a nie telefonu.
To ja Ci powiem tak że moja motka wszędzie działa dobrze - nie ma żadnych zakłóceń ani nic, oprócz miasteczka Myszków. Tam nie da sie z niej korzystać. W innych telefonach wszystko w Myszkowie działa jak sie należy. Czyli to wina Plusa?
Aha, sprawdzałem ja w Myszkowie w sieci Orange i także nie da się z niej korzystać :-/ Więc co to może być? Wszędzie działa ok, tylko nie tam :-/ Sprawdzane w sieci 3G i 2G (3G nie w Myszkowie bo tam nie ma, tzn zawiewa od Zawiercia ale zasięg marny).

 #300002  autor: Kempa
 26 lis 2008, 23:43
No ale w końcu kupiłam Motorolę w Playu a nie gdzieś na lewo i mam prawo oczekiwać, że sprzedany przez nich produkt będzie działał pod ich siecią dobrze.
Zgadzam się z tym... Ja mam problemy, sygnał mam z nadajników plusa. Trochę lipa z tym playem. Teraz na nokii czasami mam takie sytuację, że gdy ktoś do mnie dzwoniąc w ogóle nie może się połączyć. Nie słuchać nic, nawet, że abonent jest czasowo niedostępny czy coś. Nie wiem już sam co jest winne.

 #300034  autor: vinc
 27 lis 2008, 11:12
wichurra pisze:Wychodzi więc, że nie działa tylko pod Playem. I to wtedy wina Playa a nie telefonu. Drugą sprawą jest, że jak używam mój stary telefon (Sony Ericsson), to wszystko jest ok. No ale w końcu kupiłam Motorolę w Playu a nie gdzieś na lewo i mam prawo oczekiwać, że sprzedany przez nich produkt będzie działał pod ich siecią dobrze.
Kempa pisze:Teraz na nokii czasami mam takie sytuację, że gdy ktoś do mnie dzwoniąc w ogóle nie może się połączyć. Nie słuchać nic, nawet, że abonent jest czasowo niedostępny czy coś.
To jest podstawa reklamacji odnośnie świadczenia usług telekomunikacyjnych, ale wiadomo jak operatorzy podchodzą do takich reklamacji :?

Obrazek

 #300372  autor: Kempa
 28 lis 2008, 21:17
Ciężko jest coś takiego udowodnić w jakikolwiek sposób. Niestety pomimo tego, że play ma największy zasięg w Polsce to Orange lepiej spisywał się w moim przypadku :roll:

 #300380  autor: vinc
 28 lis 2008, 21:33
Kempa pisze:Ciężko jest coś takiego udowodnić w jakikolwiek sposób.
to fakt
Kempa pisze: Niestety pomimo tego, że play ma największy zasięg w Polsce to Orange lepiej spisywał się w moim przypadku


Pierwszy słyszę, że Play ma najlepszy zasięg w Polsce :wink: Jednak sprawa zasięgo jest zależna od wielu czynników i najlepiej jak się potestuje opa pod siebie zanim zacznie się korzystać z jego usług na stałe.

Obrazek

 #300425  autor: Kempa
 28 lis 2008, 23:02
No tak było w reklamie :mrgre - "Mamy największy zasięg w Polsce" .

 #300429  autor: abramek92
 28 lis 2008, 23:48
Mam to samo z moja V6.

3 naprawy były, dostałem nowy telefon.
Ten nowy już jest na 2giej naprawie.

Ciągle nikt mnie nie słyszy. Tylko mam to w GSMie, w UMTSie wszystko jest ok.

Jutro odbieram telefon - zobaczę co zrobili

 #300497  autor: Kempa
 29 lis 2008, 14:39
Ja odebrałem swoją motorolę dziś. Jedyne co zrobili przez 4 tygodnie to wymienili klapkę baterii. Innych usterek nie stwierdzono. A dodatkowo nie działa mi klawiatura. Klawisze działają jak chcą. Jak raz jakimś cudem wpisałem pin to nie mogłem się nawigować po menu. Żenada.