Strona 2 z 3
Post:29 lis 2008, 15:09
autor: kowcio
Kempa pisze:Ja odebrałem swoją motorolę dziś. Jedyne co zrobili przez 4 tygodnie to wymienili klapkę baterii.
Ooo pierwsze słyszę, żeby klapka od baterii miała jakiś związek z jakością rozmów
Kempa pisze:A dodatkowo nie działa mi klawiatura. Klawisze działają jak chcą. Jak raz jakimś cudem wpisałem pin to nie mogłem się nawigować po menu. Żenada.
Czyli telefon ponownie musisz wysłać na serwis
Ja coś czuję, że te motki mają problemy przez te ich oczyszczanie głosu, pewnie to jest problemem. Tak oczyszcza, że nic nie słychać
Wniosek jest jeden- nigdy nie kupuj Motoroli, jeśli nie chcesz mieć problemów.
Post:29 lis 2008, 15:29
autor: abramek92
Ja dziś moją odebrałem, bo wcześniej jak oddałem to tylko soft i niby ok, a jednak przerywało. Tylko ekspertyzę techniczną przeprowadzili i niby jest wszystko ok, jednak nadal przerywa. (zgłosiłem niezgodność towaru z umową).
Wydrukowałem fragment tego forum i miałem ze sobą, ale Pana co się na tym zna i by mi pomógł nie było - w poniedziałek znowu jadę do Playa tego telefon oddać. Zobaczymy co mi poradzi. Jak miałem najpierw Moto V360 to tego nie miałem, a używałam Playa od 07.07r., a abo mam od 12.07r.
Do tego telefon wrócił z niebrandowanym softem i angielskim językiem oQ, poprosiłem Panią w Playu aby mi adnotację zrobiła w gwarancji, że taki jest stan.
Najpierw przed wożeniem telefonu na gwarancję zgłosiłem 3 reklamacje o problemie z rozmowami - u nich niby wszystko ok.
Jak zmusić Playa do wymiany telefonu na nowy inny telefon, albo zakończyć umowę. Żałuję, że wpakowałem się w Playa na drugi telefon ;/
Kempa pisze:Ja odebrałem swoją motorolę dziś. Jedyne co zrobili przez 4 tygodnie to wymienili klapkę baterii.
Jak mi telefon za pierwszym razem poleciał na gwarancje to klapkę oddali połamaną od baterii i potem wymieniani, więc się nie dziwię.
Never again Motorola :<
Post:29 lis 2008, 15:55
autor: Kempa
Never again Motorola :<
Niestety
Tylko, że nawet jakbym chciał to tego telefonu nie sprzedam, bo całe kółko od nawigacji chodzi jak chce. Raz tak raz nie. Czasami cały czas skacze po menu w kółko. Najgorsze jest to, że salon play mam 30km od miejscowości, w której mieszkam i ciągłe jeżdżenie tam mnie nie bawi.
Post:30 lis 2008, 20:50
autor: abramek92
Ja mam lepiej, że mam 3 przystanki autobusowe od szkoły
Jutro tam jadę i jak wrócę zdam relacje co i jak.
Pozdrawiam
Abramek
Post:01 gru 2008, 09:23
autor: qsio
Zdaje mi się, że rozpoznanie waszej usterki w serwisie wygląda najpewniej tak: telefonik przychodzi do serwisu, serwisant czyta "Zakłócenia podczas rozmów" ok wklada karte, ma pełen zasięg, umts i dzwoni, żadnych zakłóceń. Jak jakiś nadgorliwy to zadzwoni jeszcze raz. Myśli uszkodzenia nie stwierdzono, wymienia klapkę i piszę "Wymiana klapki" albo "Wymiana mikrofonu".
Skoro problem jest nie tylko w play to sieć i nadajniki odpadają.
Czy ktoś z was ma motkę czystą, w sensie że nie brandowaną i nie odblokowywaną tylką czystą ze sklepu. Czy jest ten sam problem? Ja na przykład nie mam takich problemów czy to w mieście czy poza.
Może problem jest z UMTSem? Ja w swojej mam wybrane częstotliwości 900/1800, ustawienie "Europejskie" da 900/1800/2100.
Może to jakiś problem z softem? Sprawdzaliście czy zmieniali go w serwisie?
PS. Zabrzmię jak fanboy ale ale tekst typu "never again" albo "nie chcesz mieć problemów..." mógłbym wygłosić odnośnie nokii. Wydaje mi się, że każdy miał inne doświadczenia z telefonami i każdy dodałby w tym temacie coś innego. Dlatego uważam, że generalizowanie "problemów" na wszystkie modele danego producenta nie jest najlepszym sposobem pomocy.
Post:01 gru 2008, 10:25
autor: mariusz9a
qsio pisze:Czy ktoś z was ma motkę czystą, w sensie że nie brandowaną i nie odblokowywaną tylką czystą ze sklepu.
Ja mam taką V6 maxx.
qsio pisze:Czy jest ten sam problem?
Tak, występuje. Ale nie w GOPie. Tu wszystko działa bardzo dobrze w 2G i 3G (także przy przełączaniu 3g <->2G). Problem dotyczy tylko jednego miejsca jak na razie, i to w sieci Plus i w sieci Orange. Jest to wina telefonu, ponieważ inne działają w tych samych lokalizacjach poprawnie. Sprawdzane jest to przez bardzo długi okres także o pomyłce (czy tam przypadku) nie może być mowy. Wykonane połączenia z tego felernego miejsca są na 30h z hakiem, łącznie dla sieci Plus i Orange.
Post:01 gru 2008, 14:09
autor: Brzytwa
Też wczoraj miałam to samo.
Zasięg 2.5G Playa, 4 kreseczki, dzwoni znajomy.
I nie mogłam się z nim dogadać bo ja jego dobrze słyszałam a on mnie wcale
Zadzwonił chwilę później drugi raz i wszystko było ok
Ale to fakt, że czasami jak gadam z kimś to ja w swojej v9 nie słyszę wszystkiego co mówi rozmówca
Rzadko ale się zdarza....
Post:01 gru 2008, 20:32
autor: abramek92
Mi wrócił telefon z softem niebrandowanym - oryginalnym Motoroli bez polskiego języka. Ja oczywiście zgłaszam, że to tylko w GSMie ma miejsce.
Wracając.
Dziś oddałem telefon z pismem i opisem całej historii (chcę nowy inny telefon, albo rozwiązanie umowy z nie mojej winy) i maja 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Dostałem zastępczego Z370 i problemów na 2G żadnych nie mam. Pewnie Play będzie się bronił jak może, aby nie dać mi innego telefonu.
Jak będę coś wiedział to dam Wam znać.
Pozdrawiam
Abramek
Znalezione w sieci
Post:09 gru 2008, 16:07
autor: xv
http://wirtualnemedia.pl/document,,2106 ... emami.html
"
Wielu użytkowników Play narzeka na tracący się zasięg - podała "Gazeta Wyborcza". Marcin Gruszka, rzecznik Playa, przyznaje dziennikowi, że kłopoty z zasięgiem mogą się pojawiać na styku własnej sieci Play i sieci wynajmowanej od Polkomtela. - To problem techniczny, leżący po stronie właściciela masztów. Obiecano nam, że zostanie rozwiązany w ciągu tygodnia - zapewnia.
"
artykuł z dnia : 2007-04-10
Pozdrawiam
xv
Post:09 gru 2008, 16:12
autor: abramek92
xv i co to wnosi? Data: 2007.04.10 kiedy Play raczkował
Post:09 gru 2008, 16:59
autor: mariusz9a
abramek92 pisze:xv i co to wnosi? Data: 2007.04.10 kiedy Play raczkował
Dokładnie. Zresztą to nie jest wina sieci tylko tych nieszczęsnych Motoroli. U mnie to się dzieje i w Plusie i w Orange. Zastanawia mnie tylko to, dlaczego to się nie dzieje wszędzie, tylko, jak na razie, w jednej miejscowości? Oddałem telefon do serwisu, zrobili ekspertyzę i potem jak go odbierałem to patrzyli na mnie jak na debila :-/ W sumie to nie ma im się co dziwić - u mnie w Sosnowcu (ba, nawet prawie wszędzie) telefon działa bez zarzutu. To jak ja mam im udowodnić że coś jest nie tak? Pewnie sprawdzili i wszystko działało jak powinno :-/ Ale jest pewien obszar gdzie nie działa, a inne telefony działają normalnie :-/
Post:09 gru 2008, 17:17
autor: Kempa
Współpraca z odbiornikami jest lipna. Telefon szuka tego o najlepszej jakości i podłącza się raz do jednego raz do drugiego.
Swój telefon oddałem ponownie do naprawy,tym razem klawiatury. Pani w play nie była tym razem zbyt miła i trochę zmieniła moją opinię o obsłudze, ale to dyskusja nie do tego działu.
Post:09 gru 2008, 22:44
autor: wichurra
A mój jest do odebrania po trzeciej wizycie w serwisie.
Podczas drugiego pobytu przylutowali mi w serwisie obudowę
(nie widać mocno, ale podsmażona jest).
Mam nadzieję, że teraz to usunęli, bo jak nie to chyba nie odbiorę telefonu.
Post:31 gru 2008, 18:05
autor: abramek92
Moja motorola wróciła przed świętami, jeszcze nie odebrałem ale po rozmowie z Panem z serwisu wiem, że serwis stwierdził brak usterki. Nawet nie chce mi się go odebrać, wolę śmigać z zastępczym z370.
Post:31 gru 2008, 18:49
autor: Prezesek
Hmmm, zaciekawił mnie ten temat.
Wybralem się wraz z znajomą na "przejażdżkę" po kilku miastach. Wykonaliśmy ponad 30 minut zozmowy 15 w GSM a 15 w UMTS 20 x 1,5 minuty. Ona ma V6 maxx, ja Z370 i problemów w komunikacji żadnych nie zauważyliśmy. Hmm może to też zależy od nadajników PLAY/Plus'a ??
Post:01 sty 2009, 17:56
autor: mariusz9a
Prezesek pisze:Hmm może to też zależy od nadajników PLAY/Plus'a ??
Na pewno nie. Moja v6 maxx nie działa tylko w jednym miejscu (Myszków, w całym mieście, centrum i obrzeża) i to w Plusie i w Orange. To jest w ogóle bardzo dziwne :-/ Serwis nic nie stwierdził :-/ W sumie co miał stwierdzić jak w Katowicach (tam ja oddawałem) czy to 2G czy 3G to problemu nie ma!
Post:01 sty 2009, 18:52
autor: abramek92
Nic z tym nie zrobimy, tak samo jak mają problemy z Toshibą G500, to my z Motorolami.
zakłócenia rozmów
Post:02 sty 2009, 17:23
autor: ufo83
Witam! Ja też niestety jestem właścicielką tego tel i tak jak Wy mam tą samą usterkę. Co najciekawsze wcześniej miałam motorolę v6 maxxx z identyczną usterką. Po trzech naprawach wymieniono mi ją na V9 z tą samą wadą, ponieważ w v6 stwierdzili "uszkodzenia bloku cyfrowego".więc pojechałam do serwisu z V9 i złożyłam reklamację, pani od razu poprosiła serwis o ekspertyzę, na co serwis odpisał, że wszystko gra a zakłócenia są spowodowane "rozmieszczeniem nadajników w mojej okolicy". Problem w tym, że to się dzieje w każdym miejscu w Polsce!!! Ciekawostka! Mam swój tel Nokię 3320, którego używam kiedy motorola jest w naprawie (czyli prawie cały czas) i z nim nie ma żadnego problemu. Następnym razem jadę do serwisu z moją historią na papierze i niech mi to ktoś w końcu sensownie wytłumaczy.
Post:05 sty 2009, 22:36
autor: abramek92
Odebrałem telefon - nie działa nadal w GSMie.
Pisze pismo o wymianę na nowy na inny albo rozwiązanie umowy.
Jak napiszę - wrzucę wzór na forum
[ Dodano: 2009-01-23, 19:39 ]
Zdałem telefon,
dziś do mnie dzwoniła Pani z Playa z propozycja - wymiana na V9 albo naprawa V6.
Zgodziłem się na wymianę na V9. Zdejmę z niej simlocka i będę używał w Orange, a E51 w Playu i tyle.
Post:28 sty 2009, 21:54
autor: Jedrker
Jest jeszcze jedna kwestia dot. zrywanych połączeń.
Osoby mające problem z v9 w sieci Play.
Jakie macie karty sim ?
Stare 6 stykowe (z wąskim chipem na karcie sim) czy nowe 8 stykowe ?
U mnie problem występuje przy starek karcie sim 6 stykowej, może w tym tkwi problem ?