Mam problem z konfiguracją infolini na zoiper. Dostałem od operatora numer podkładowy, który bez problemu uruchomiłem i na tym numerze podkładowym miała być uruchomiona infolinia. Wysłałem do operatora zapytanie:
"Numer podkładowy już uruchomiłem. Wszystko działa na zoiperze, natomiast gdy dzwonię z dowolnego telefonu na 800xxxxxx to dostaje informację, że wybrany numer jest niedostępny. Czy usługa nie została jeszcze włączona?"
Na co operator odpowiada:
"numer infolinii musi Pan aktywować na jakimś urządzeniu, gdzie połączenia będą przychodzić. To może być softphone (komputer) lub telefon cyfrowy (sprzedajemy je). Jeśli chciałby Pan się dowiedzieć więcej musiałbym Pana pokierować do Pana Tomasza, ale to byłyby już odpłatne konsultacje."
Dane jakie dostałem do logowania to jedynie:
adres serwera SIP
login
hasło
numer podkładowy
numer infolinii
czy podane dane są kompletne do uruchomienia infolinii? Wydaje mi się, że jednak nie i nie dostałem wszystkich informacji a odpłatna konsultacja to jakieś nieporozumienie.
Liczę na waszą pomoc
pozdrawiam Dawid
"Numer podkładowy już uruchomiłem. Wszystko działa na zoiperze, natomiast gdy dzwonię z dowolnego telefonu na 800xxxxxx to dostaje informację, że wybrany numer jest niedostępny. Czy usługa nie została jeszcze włączona?"
Na co operator odpowiada:
"numer infolinii musi Pan aktywować na jakimś urządzeniu, gdzie połączenia będą przychodzić. To może być softphone (komputer) lub telefon cyfrowy (sprzedajemy je). Jeśli chciałby Pan się dowiedzieć więcej musiałbym Pana pokierować do Pana Tomasza, ale to byłyby już odpłatne konsultacje."
Dane jakie dostałem do logowania to jedynie:
adres serwera SIP
login
hasło
numer podkładowy
numer infolinii
czy podane dane są kompletne do uruchomienia infolinii? Wydaje mi się, że jednak nie i nie dostałem wszystkich informacji a odpłatna konsultacja to jakieś nieporozumienie.
Liczę na waszą pomoc
pozdrawiam Dawid