Witamy,
niestety nie jesteśmy w stanie określić co było przyczyną rozłączenia tego połączenia, niestety w logach technicznych z połączenia nie widzimy przyczyny rozłączenia.
Pozdrawiamy
Zespół Happycall
No i z głowy, problem rozwiązany a właściwie strząśnięty.
Czasem dzwonię do jakiejś instytucji i rozmawiam z jedną z wielu osób odbierających telefony.
Jak trafi się na ciekawego rozmówcę to rozmowa trwa długo bo można się ciekawych rzeczy dowiedzieć.
No i jak nagle trach, rozłączy mnie, to nawet nie wiadomo z kim się gadało i nie ma jak wrócić do tej rozmowy z tą samą osobą.
Komunikat lektorki na pewno nie pochodził od operatora internetu ani z komunikatora.
Wnoszę więc, że był z jakiegoś powodu wygenerowany przez system operatora Happycall.
Po czym połączenie zostało rozłączone.
Takie coś nie może pozostać bez śladu w systemie.
Wniosek. Nie chcesz rozłączenia rozmowy, nie dzwoń przez Happycall bo to niepewne połączenie.
Może odezwie się ktoś, komu takka sytuacja się przydarzyła.