Strona 7 z 8

Re: Który operator VoIP?

Post:15 lis 2016, 23:33
autor: zoltan666
Przeglądałem dziś cennik operatora Voip halonet i jestem mile zaskoczony jedną pozycją. Było tam coś takiego jak Zwrot środków prepaid. Wprawdzie pobierali za to coś około 6 zł., ale fanie, że w ogóle coś takiego jest możliwe. Z końcem listopada muff.pl kończy działalność i mam u nich około 60 zł. na koncie i ta kasa chyba mi przepadnie, bo u nich w cenniku czegoś takiego jak zwrot środków nie ma. Jest jakaś szansa, aby te 6 dych odzyskać?

Re: Który operator VoIP?

Post:16 lis 2016, 10:27
autor: garfield-
rafalgazeta
z tego co widzę to ceny
0,108 - komórkowe
0,091 - stacjonarne
oplata za numer 1 pln

Re: Który operator VoIP?

Post:16 lis 2016, 11:15
autor: BUCKS
@zoltan666
Na ich stronie podają, że minuta na polskie komórki to 0,15zł, więc jak chcesz "odzyskać" te 6 dych to musisz do końca listopada wydzwonić 400 minut, innej opcji nie widzę.
bosake pisze:Czy ktoś używa Voip na routerze Huawei B315 albo B593 ?
Na obu routerach voip działa ale czasem może być problem z prawidłowym działaniem niektórych sieci VoIP zwłaszcza jeśli Twój operator LTE nie udostępnia publicznego adresu IP.
Musisz przetestować w praktyce danego VoIPa i danego operatora inaczej jest to wróżenie z fusów.

Re: Który operator VoIP?

Post:16 lis 2016, 11:53
autor: zoltan666
No to trudno, większość kasy przepadnie, na siłę nie będę tego wydzwaniał. Zresztą to i tak kasa, którą dali mi gratis podwajając doładowanie.
bosake pisze:Czy ktoś używa Voip na routerze Huawei B315 albo B593 ?
No ja zaczynam korzystać z Voipa prze B593, a co?

Re: Który operator VoIP?

Post:18 lis 2016, 15:06
autor: SMILE1988
Nie rozumiem dlaczego nie zwrócić się z tymi pytaniami do działu technicznego operatora, na pewno szybciej i bardziej fachową odpowiedź otrzymacie. Nasza firma korzysta z Zadarma, czat online 24/7, rejstracja zajmuje 2 min - warto sprawdzić i wybrać najbardziej korzystne rozwiązanie ;)

Re: Który operator VoIP?

Post:25 gru 2016, 11:36
autor: Vieslav
Zastanawiam się nad przeniesieniem telefonu stacjonarnego do VoIP. Obecnie wykonywane jest od 20 do 40 godzin rozmów miesięcznie (~80% to polskie komórki, ~15% rozmowy lokalne, reszta to międzystrefowe oraz międzynarodowe). Płacę za to 69zł + 3,67zł prezentacja numeru. Czy znajdę operatora, który będzie tańszy?

Re: Który operator VoIP?

Post:27 gru 2016, 20:02
autor: greenrs
Obawiam się, że wśród operatorów VOIP nic tańszego nie znajdziesz przy tej ilości rozmów w miesiącu. Jeśli masz dostęp do usług Vectry to masz tu nielimitowane na stacjonarne w całej UE i polskie komórki za 35 zł na miesiąc.

Re: Który operator VoIP?

Post:02 mar 2017, 09:22
autor: as5000
To ja dodam swoją opinię o spikon
- szybka i bez problemowa rejestracja (PLUS)
- ładny panel (PLUS)
- wybieram numer z puli dostępnych numerów i co się okazuje - mogę z niego dzwonić, ale przy próbie połączenia z tym numerem zgłasza się zupełnie inny abonent, który ma już ten numer zarejestrowany na siebie (MINUS)
- ok, zmieniam numer na inny - tym razem numer działa bez problemu przez niecałe 2 dni, nasza firma przekazuje ten numer klientom, po czym numer przestaje działać, a każda próba połączenia z tym numerem kończy się komunikatem (nie ma takiego numeru) (MINUS)

aktualizacja:
Firma wyjaśniła powód problemów, który okazał się być niezależny od nich i w ramach przeprosin zaoferowała pewne usługi gratis (PLUS)
dodatkowe obserwacje:
- jeden z nielicznych operatorów, u którego faktycznie można dodzwonić się na infolinię, bez konieczności wsłuchiwania się godzinami w melodyjkę (PLUS)
- bardzo dobra infrastruktura (serwery w ATM, niskie pingi) (duży PLUS)

Re: Który operator VoIP?

Post:02 mar 2017, 10:36
autor: Remington
Po 10 latach przeniosłem moją mamę z FCN do Halonetu i jest jak na razie bardzo dobrze i sporo taniej.

Re: Który operator VoIP?

Post:04 mar 2017, 13:02
autor: Gregrin
Do utrzymania polskiego numeru w VoIP również polecam halonet. Tanio i bez problemu. Do wychodzących używam rożnych operatorów (w zależności od potrzeb) sprawdzając w porównywarce http://www.voip-comparison.com/?ll=0&ll ... %5B%5D=169

PS. Ma ktoś Fritzbox'a (7270) i wie czy da się na nim przypisać konto na wychodzące dla danego kraju bo widzę tylko opcje za granice ogólnie a nie pod konkretne kierunkowe krajów i na razie radze sobie przypisując pod pojedyncze numery.

Re: Który operator VoIP?

Post:04 mar 2017, 18:23
autor: macc
również polecam halonet. Tanio i bez problemu.

Re: Który operator VoIP?

Post:11 mar 2017, 09:24
autor: iperyt
Też się dorzucę i polecę Halonet. Za przyzwoite ceny , utrzymanie numeru telefonu stacjonarnego za 1 zł rocznie i faksowego za 19,90 zł rocznie.Poza tym dobra obsługa klienta i co najważniejsze nigdy nie miałem problemów z jakością usług firmy Halonet ( Tartel Sp. z o.o. ).

Re: Który operator VoIP?

Post:11 mar 2017, 10:23
autor: Remington
Moje konto w Halonecie istnieje od 01.2005 r., wtedy jeszcze należał do firmy ZigZag, Tartel przejął go kilka lat temu. Po ostatniej przesiadce widzę, że wysoki poziom usług i obsługi trzymają nadal, mimo niskich cen.
iperyt pisze:utrzymanie numeru telefonu stacjonarnego za 1 zł rocznie i faksowego za 19,90 zł rocznie
Doprecyzuję co napisałeś. Pierwszy numer kosztuje 1 zł rocznie, a drugi i kolejne 19,90 zł. Nie ma to związku z tym, który jest stacjonarny, a który faksowy.

Re: Który operator VoIP?

Post:14 mar 2017, 12:36
autor: iperyt
HappyBoy pisze:Doprecyzuję co napisałeś. Pierwszy numer kosztuje 1 zł rocznie, a drugi i kolejne 19,90 zł. Nie ma to związku z tym, który jest stacjonarny, a który faksowy.
Numer faksowy zawsze 19,90 rocznie , choćbyś nie miał nawet pierwszego głosowego za 1 zł.Następne głosowe za 19,90 rocznie.

http://www.halonet.pl/cennik#wlasny_numer

Re: Który operator VoIP?

Post:12 lip 2017, 17:06
autor: Gregrin
Dzisiaj dostałem maila od happycalla o nowym regulaminie
W dniu dzisiejszym zostały wprowadzone dwie zmiany w regulaminie HappyCall, który wszedł w życie 1.07.2017

Nadchodzące zmiany to:
§ 3 punkt 9
Okres promocji wynosi 180 dni. Promocja nie dotyczy numerów przeniesionych do sieci HAPPY CALL.

§ 6 punkt 3
Opłata za przypisanie jednego numeru telefonu do konta HAPPY CALL z promocji wynosi 5 złoty i jest ona zwracana w charakterze środków na koncie. W razie chęci wcześniejszego rozwiązania promocji przed jej samoczynnym zakończeniem użytkownik jest zobowiązany zapłacić karę w wysokości 300 złoty pobieranej z konta HAPPY CALL.
W pełnym regulaminie widzę tez coś takiego
§3 p7. Każdy numer z puli HAPPY CALL przypisywany do konta automatycznie przechodzi w stan promocji określonej w § 3 p. 8, po której dochodzi do nawiązania umowy o świadczenie Usług dla przypisanego numeru telefonu.
§3 p8. Promocja pozwala użytkownikowi przypisywać numery telefonu na podstawie § 6 p.3
O co chodzi ??