Strona 1 z 2
Informacja BOK W ORANGE płatne - to skandal !!!
Post:30 wrz 2006, 19:23
autor: piotr2802
Jakie było moje zaskoczenie dzisiaj gdy wybrałem *100 w sieci Orange i usłyszałem że połączenie to jest płatne aż 1 PLN. Wcześniej wybierałem *22 lub * 100 i mogłem połączyć się z operatorem lub uzyskać informacje o wyskości faktury, lub połączęń i nie płaciłem nic za to połączenie.
Teraz będziemy płacić aż 1 zł. Nie ma możłiwości wyboru innego darmowego kontaktu z operatorem. Tak się właśnie nazywają urodziny Orange i powoli operator ten pokazuje swoją prawdziwą twarz. Szkoda że Orange nie wychodzi naprzeciw naszm oczekiwaniom a tylko próbuje zbić na wszystkim kasę.
Post:30 wrz 2006, 19:26
autor: D@rio
od dawna połączenia to jest płatne...
Post:30 wrz 2006, 19:39
autor: Rokko
Łe skandal, w Plusie jest juz tak od X czasu.Żaden skandal, maja zapchane linie i dlatego chca zniechecic ludzi przed dzwonieniem z czymkolwiek.
Post:30 wrz 2006, 19:59
autor: kosaz
Rokko, w plusie 2 lata prawie juz platne polaczenie z konsultantem, ale jak chcesz uzyskac info o kwocie rachunku lub o promocjach nie laczac sie z konsultantem to nic nie palcisz w abo.78 groszy + vat jak chcesz pogadac z kims a jkak wtysluchac komunikatu to 0.00

natomiast w orange wszystko jedno gdzie i po co dzwonisz placisz
Post:30 wrz 2006, 20:14
autor: piotr2802
Widocznie jak miałem Plan Nowa Idea Optima to *22 było bezpłatne, teraz w Twoj Plan trzeba płacić.

Post:30 wrz 2006, 20:47
autor: jarocin
kosaz pisze:Rokko, natomiast w orange wszystko jedno gdzie i po co dzwonisz placisz
Nieprawda. Można zadzwonić na Automatyczne Biuro Obslugi, gdzie np. sprawdzisz satn konta. Numery to *500 i *200.
Post:30 wrz 2006, 20:57
autor: piotr2802
Ale *200 lub * 500 to chyba koszt SMS'a ?
Post:30 wrz 2006, 21:33
autor: kosaz
jarocin pisze:kosaz pisze:Rokko, natomiast w orange wszystko jedno gdzie i po co dzwonisz placisz
Nieprawda. Można zadzwonić na Automatyczne Biuro Obslugi, gdzie np. sprawdzisz satn konta. Numery to *500 i *200.
*500 to stan konta w popie nie wiem czy w orange go tez jest ten numer a *200 nawet nie wiedzialem ze istnieje i co mozna pod niim uzyskac bo nie wiem ostatnio nie ladowalem popa bo okroil mi sie budget na te siec i nie mam wychodzacych pol. wiec jak bys byl laskaw powiedziec co sie kryje popd *200 to z gory thx

Post:30 wrz 2006, 22:08
autor: D@rio
*200 to dla abonamentów - tam się informacja o bierzącym użyciu i o stanie pakietów, abonamentu itp.
Post:30 wrz 2006, 22:11
autor: user_delete1
Dobrze że zrobili płatne bo chociaż ludzie dzwonią z konkretnymi problemami, a nie czasami jaja sobie robia z konsultantów, np. dzwonia i pytaja sie konslutantki czy sie z nia umówi
Post:30 wrz 2006, 22:19
autor: Klusek
*500 też działa w abonamencie, bo sam z tego numeru korzystam

Post:30 wrz 2006, 23:18
autor: Prometo
W Erze połączenie z konsultantem też jest płatne.
Post:01 paź 2006, 01:06
autor: oprych
Faktycznie wielka kasiora. AŻ! CAŁE 1 złoty. Straszne
Tak jak pisał user_delete1, ludzie nei będą tam dzwonili bez powodu. Dla pocieszenia powiem Ci zę w heyah połaczenie z BOK kosztuje 1zł. za....minute!
Post:01 paź 2006, 09:25
autor: Rokko
W Plusie za polacznie w kwestii rachunku pod numerem 2580 tez trzeba placic - 24 grosze, jak dobrze pamietam.
Post:01 paź 2006, 10:14
autor: cesarz
Stan konta mozna sprawdzic tez pod numerem *124*# Na ekranie fona zostanie podany ntan oczywiscie bez pakietow. Jezeli reklamacja ma uzasadnienie to zwracaja koszt rozmowy - 1zl. Tak bylo w moim wypadku.
Post:01 paź 2006, 10:38
autor: pumba
piotr2802, tym tematem pokazałeś że nie czytasz tego co podpisujesz bo przechodząc z taryf Nowa Idea Optima na Twój Plan musiałeś zatwierdzić regulamin i cennik z tą ofertą związane a tam wyraźnie jest napisane że połączenie z BOA jest płatne, więc do kogo te pretensje? Jak chciałeś mieć darmowe połączenia z BOA to było zostać na starych taryfach. A tak wogóle to połączenie z BOA w Orange/Idei jest płatne już od dwóch lat jak weszły taryfy Jedna Idea więc nie jest to prezent na urodziny Orange

A poza tym w Orange oprócz zwykłego płatnego BOA jest jeszcze Automatyczne Biuro Obsługi Klienta:
*500 z telefonu Orange - połączenie bezpłatne - automatyczna informacja o ofercie, płatnościach i usługach
*200 z telefonu Orange - połączenie bezpłatne - automatyczna informacja o ilości pozostałych minut do wykorzystania w ramach abonamentu
Post:01 paź 2006, 22:10
autor: PeGaS
Pumba idealnie to opisał. Mi by chyba cierpliwości nie starczyło bo pretensje masz z księżyca i gadasz jak potłuczony

Post:27 paź 2006, 14:13
autor: Marcin
Wiecie dla mnie to skandalem też jest pobieranie przez orange oplat prowizyjnych 1,99zl przy oplacaniu rachunkuów w ich salonach.Wcześniej tego nie bylo.Bo niby z jakiej racji mam jeszcze placić prawie 2zl więcej do rachunku jeżeli place w salonie firmowym.

Post:27 paź 2006, 14:20
autor: Irek
Marcin pisze:Wiecie dla mnie to skandalem też jest pobieranie przez orange oplat prowizyjnych 1,99zl przy oplacaniu rachunkuów w ich salonach.Wcześniej tego nie bylo.Bo niby z jakiej racji mam jeszcze placić prawie 2zl więcej do rachunku jeżeli place w salonie firmowym.

To są tzw. koszty - utrzymanie stanowiska pracy, opłacenie ochrony itp.
Post:27 paź 2006, 15:27
autor: D@rio
IreQ pisze:
To są tzw. koszty - utrzymanie stanowiska pracy, opłacenie ochrony itp.
niezupełnie. Tak naprawdę płącisz dlatego że te kasy nie są właśnością Orange tylko firmy PayTel (spółka córka TP S.A.) - stąd te opłaty, pozatym teraz one przechodzą przez ELIXIR co dodatkowy wpływa negatywnie i wydłuża czas dotarcia opłaty....coż - Polska.